2013年2月16日星期六

情人節 - 心型朱古力慕士凍餅



其實我唔多鍾意食凍餅!
一來我唔鍾意朱古力;
二來我鍾意海綿蛋糕多d,
不過Mr.T 鍾意,
我又偷懶唔想開焗爐.....嘻嘻~~~





1. 7吋心型慕士圈一個以鍚紙包底。


2. 魚膠片8g以凍水浸軟備用。


3. 消化餅68g輾碎,混合室溫放至軟身有鹽牛油34g拌勻。



4. 將(3)以湯匙平均地壓實作為餅底,放入雪櫃普通格待用。


5. 淡忌廉270g加入38g幼砂糖打至剛見有紋路即可,不需要打至企身,備用。


6. 牛奶70g(無錯係g!)以最細火加熱至出煙,不要煮滾。


7. 牛奶離火加入雲呢拿精油4至5滴、優質朱古力碎135g和即溶咖啡粉1茶匙拌勻。(咖啡粉有增加朱古力風味的作用! )


8. 加入(2)已浸軟的魚膠片,以手動打蛋器拌勻至所有材料完全混合。(如有需要再以小火加熱!)


9. 將(5)的淡忌廉加入(8)的朱古力混合物中完全拌勻。


10. 將(9)倒入慕士圈中,輕搖至表面平滑,放入雪櫃2小時。


11. 凍餅凝固後,除去鍚紙,以風筒熱風吹
慕士圈周圍,取走慕士圈後可隨意裝飾。


我用溶咗d黑朱古力,唧咗咋朱古力裝飾心心喺baking paper 上......




等心心凝固變硬後噴咗層金色.........


圍住凍餅貼喺邊邊~


徒手用朱古力寫咗"Happy Valentine's Day",not too bad!

再噴咗層金色...灑咗少少食用金粉 + 紅色米紙心心~


金色食用噴


食用金


食用米紙心心


攪掂! bling bling 心型凍餅~


We're so sweeeeet.......cos we're chocolate!
用朱古力畫咗我 + Mr.T個樣,本來打算放喺凍餅上面.......



畫前先要用PhotoShop 執相~
由於唔係人人都有PhotoShop + 唔係人人都識用PhotoShop......
所以點整既過程唔多講嘞!


畫好個朱古力牌後攞個心型慕士圈出來.......
先知道原來個
慕士圈並無我想像中咁大!





Photobucket

16 則留言:

  1. So Sweet, 餅面d字寫得好靚 !
    [版主回覆02/18/2013 21:02:50]Thanks Helen! 其實都係寫得麻麻地,仲有好大改善空間~

    回覆刪除

  2. [版主回覆02/18/2013 21:02:17]

    回覆刪除
  3. 好叻呀~~~
    [版主回覆02/18/2013 21:02:06]過獎嘞一家三口!

    回覆刪除
  4. 妳手字好得呀!
    [版主回覆02/18/2013 21:01:50]Thanks Lewi! 我本身d字唔靚,唧字仲有好大改善空間~

    回覆刪除
  5. 你畫得好靚呀
    [版主回覆02/18/2013 21:00:32]Thank you Yvonne! 其實朱古力牌第一次畫小試牛刀,本身無預咗會成功,但出來效果比我預期中好~

    回覆刪除
  6. Very nice & sweet, Mrs. T! Did you use single or double cream? Thanks!
    [版主回覆02/18/2013 20:59:47]Thank you Chan! actually i used whipping cream~

    回覆刪除
  7. 真係好SWEET.....
    [版主回覆02/18/2013 20:58:58]Thank you 小車!

    回覆刪除
  8. 畫得好靚呀!!! 祝你地日日都咁sweet!!!
    [版主回覆02/18/2013 20:56:50]多謝貓小玲讚賞! 個朱古力牌第一次畫小試牛刀,本身無預咗會成功,但出來效果比我預期中好~

    回覆刪除
  9. 靚,
    [版主回覆02/18/2013 20:54:18]Thank you April 9!

    回覆刪除
  10. 畫得好靚呀 , 我鍾意d 食用米紙心心, 好sweet sweet 呀
    [版主回覆02/18/2013 20:53:59]Thank you VIVI!
    除咗紅色米紙心心之外,我仲有一樽金色米紙星星架~

    回覆刪除
  11. 妳徒手寫到同好似硬筆字咁, 真係好強
    [版主回覆02/18/2013 20:52:42]Thank you Mrs. Manaamiah! 今次係我第一次直接寫字喺餅上,本來打印咗字體出來隔住牛油紙寫,不過寫咗好多次都唔掂,於是大膽地直接寫落個餅度! 估唔到效果好咁多! 不過我本身d字唔靚,有待改善......

    回覆刪除
  12. 又一個靚靚傑作
    [版主回覆02/18/2013 20:47:11]Thanks Andrea!

    回覆刪除
  13. 鐿意睇你BLODG原因, 就係你每次都會有新嘢整比我地睇, 今次你的朱古力牌, 讚.
    [版主回覆02/18/2013 23:31:50]Thank you christy! 我都好鍾意試新野啊~

    回覆刪除
  14. 喂!妳手字幾靚喎
    [版主回覆02/23/2013 03:30:42]Thanks Zoe~ 不過我覺得自己d字唔靚喎.....

    回覆刪除

  15. [版主回覆04/02/2013 19:09:21]

    回覆刪除
  16. 好好Sweet ~~
    [版主回覆06/27/2013 19:17:07]Thanks Elaine!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...