2013年2月12日星期二

農曆新年 - V記盆滿砵滿鮑參翅肚自製盆菜

La Cuisine De Veronica,V女廚房,盆菜,Poon Choi,Big Bowl Feast,自製盆菜

其實......我係未食過盆菜架~
我一直都好恨試吓,不過蘇格蘭緊係無盆菜賣啦,
所以唯有自己整!

Mr.T放工返到來見到個盆菜,
除咗講咗好多句"Honhon 妳好勁!"之外,
佢仲鍾意個盆菜鍾意到連煲湯豬脷都同我爭食!
(佢一向好抗拒內臟架嘛!)

咪以為咁大盆野我會煮得好辛苦喎~
雖然我煮足成個下午,
不過我將每個餸菜斬件咁分開來煮,
所以煮得好輕鬆耶!

首先我將整個盆菜分為8部份......
(當然全部都係我同Mr.T鍾意既菜式啦!)

一. 白切走地雞肶

二. 五香燒鴨胸

三. 鮑汁炆鮑魚、海參、蠔豉 + 花菇

四. 南乳枝竹豆卜蓮藕炆豬腩肉

五. 芹菜炒素翅 + 爆砂魚肚

六. 嘻哈大笑茄汁蝦碌

七. 雞湯煮蘿蔔、生菜 + 西蘭花

八. 炸魚蛋
決定好菜式後,就可以開始煮盆菜架嘞!


1. 煮盆菜前一晚先將走地雞肶以紹酒和海鹽抹勻醃好; 鴨胸以玫瑰露酒和五香粉抹勻醃好; 並浸發厚身花菇、爆砂魚肚和枝竹。


 
2. 雞肶蒸熟,以凍水浸至全涼後斬件; 鴨胸先煎至皮金黃,再放入焗爐200C烤熟,待涼斬件。(當然你可以斬料來代替自己整白切雞 + 燒鴨! 咁可以整少兩樣~ )


3. 花菇浸水一晚後搾乾水切去菇蒂(我留返菇蒂來煲湯!),花菇放碟內加入鵝油1小匙拌勻,加入薑片蒸1小時; 燒熱白鑊,倒入花菇和蒸出來的汁炒至乾身。


 
4. 鮑汁炆鮑魚海參蠔豉參考食譜(煮時加入(3)蒸好的花菇同炆~):
http://happymrst.blogspot.co.uk/2011/03/blog-post_8430.html


 
5. 南乳枝竹豆卜蓮藕炆豬腩肉參考食譜(煮時加入去皮蓮藕片和豆卜同炆~):
http://happymrst.blogspot.co.uk/2009/03/blog-post_5247.html


 
6. 爆砂魚肚搾乾水份切塊; 急凍素翅解凍瀝乾水。煮法參考食譜:
http://happymrst.blogspot.co.uk/2010/09/blog-post_3250.html


7. 茄汁蝦碌食譜:
http://happymrst.blogspot.co.uk/2008/09/blog-post_3015.html


8. 白蘿蔔去皮後以滾刀切件,以少許老抽拌勻上色,煮滾清雞湯放入蘿蔔滾15至20分鐘至熟撈起; 再灼生菜和西蘭花。


9. 炸魚蛋略煎至金黃即成。


 
10. 預備不鏽鋼大盆一個,裡面先放一個不鏽鋼蒸架防止煮滾食物時會黐底。


11. 順次序將以上煮好的餸菜放入內(由底至面):

- 蘿蔔
- 生菜
- 西蘭花 (預留6球放面作點綴~)
- 煲湯豬脷 + 豬手 (我另外煲湯既湯渣! optional~)
- 枝竹 + 豆卜
- 白切雞 + 燒鴨 + 芹菜炒素翅爆砂魚肚
- 茄汁蝦碌 (圍邊)
- 腩肉、炸魚蛋、花菇、蠔豉、海參
- 鮑魚



煮過蘿蔔既雞湯就作為上湯用來滾熱盆菜!

La Cuisine De Veronica,V女廚房,盆菜,Poon Choi,Big Bowl Feast  
可以開餐嘞!






Photobucket

38 則留言:

  1. Kung hei fat choi! yummy yummy!
    [版主回覆02/13/2013 21:02:16]Thanks Angel! All the best for the Year of the snake~

    回覆刪除
  2. 恭喜發財,身體健康,你好犀利呀,盆菜都可以响屋企整,睇見都流口水
    [版主回覆02/13/2013 20:59:24]多謝小雲! 新年快樂,身體健康啊~

    回覆刪除
  3. 新年快樂!你好勁呀!簡直係我嘅偶像。睇咗你嘅blog兩年幾,不停俾到驚喜和正能量我,多謝晒!
    [版主回覆02/13/2013 20:58:27]Hello Fiona! 新年快樂,身體健康~ 太過獎嘞~ 好多謝妳既支持 + 捧場啊!

    回覆刪除
  4. 同酒樓整ga一樣
    [版主回覆02/13/2013 20:57:25]Thank you lily!

    回覆刪除
  5. 超勁呀
    [版主回覆02/13/2013 20:46:04]過獎嘞Jobe!

    回覆刪除
  6. Kanny...yan's Blog2013年2月12日 下午7:56

    恭喜發財,新年快樂!個盆菜好yummy呢,有機會都要試下整俾屋企人試下!
    [版主回覆02/13/2013 20:45:23]Thank you Kanny! 恭喜發財,身體健康~

    回覆刪除
  7. 勁呀!
    [版主回覆02/13/2013 20:44:38]Thank you 查太!

    回覆刪除
  8. 整得仲靚過出面order回來個D,妳真係勁呀!
    [版主回覆02/13/2013 20:44:19]Thank you Bibi!

    回覆刪除
  9. 妳自己整既V記盆菜好正!一定好味過出街食
    我覺得無野可以難倒妳好犀利呀
    [版主回覆02/13/2013 20:43:42]Thanks Andrea! 我都覺得自己整既盆菜好正~ 不過就唔知好唔好味得過出街食既,因為未試過.....

    回覆刪除
  10. 個盆菜整得好掂呀!
    [版主回覆02/13/2013 21:03:52]Thank you 攪攪震! 新年快樂啊~

    回覆刪除
  11. 勁呀!
    [版主回覆02/13/2013 21:03:27]Thank you Sara!

    回覆刪除
  12. 犀利ar!!!!
    [版主回覆02/14/2013 20:43:15]過獎Kelly~

    回覆刪除
  13. 簡直超水準...
    Mr.T. 之前有冇食過盆菜ga? 我諗佢以後除咗 V 記出品..其它都唔洗試 lu...
    [版主回覆02/14/2013 20:45:49]多謝小白!
    無呀~ 我同Mr.T都未食過盆菜架! 決定煮盆菜開年之前幾日,我搵張盆菜廣告相比Mr.T睇,問佢煮盆菜食好唔好,佢都反問我係咩來....

    回覆刪除
  14. 勁到爆炸.........無言
    [版主回覆02/14/2013 20:41:47]過獎嘞阮子旦! 每道菜分開來煮其實一d都唔勁~

    回覆刪除

  15. [版主回覆02/14/2013 20:37:47]thanks

    回覆刪除
  16. 《Ka MaN 日記》2013年2月13日 下午2:27

    你好勁吖...
    你個盆菜仲靚過人地出面賣廣告嗰個...
    我啲口水不停地流ING...!!
    [版主回覆02/14/2013 20:32:25]過獎嘞Ka Man!
    第一次整盆菜好滿意! 整時好玩 + 食時好味~

    回覆刪除
  17. 勁!但唔知點解,我覺得盆菜多人食D先好食!你地好食得~!!!
    [版主回覆02/14/2013 20:30:02]妳覺得盆菜多人食先好食,依個只係氣氛問題啫,同食物味道無關係~ 我地緊係唔係一餐食哂成個盆菜啦,不過盆菜越滾越和味!

    回覆刪除
  18. 雖然我唔中意食豬腩肉..但你炆得好令.好吸引..我流口水..
    [版主回覆02/14/2013 20:21:22]哇~~~~ 點解唔鍾意食豬腩肉呀? 話時話依塊豬腩肉好鬼正,肥瘦啱啱好,真係有足五層呢~ 炆起來又香又軟又酥.....回味~~~~

    回覆刪除
  19. 祝您 心想事成
    盆滿砵滿鮑參翅肚盆菜 好靚 好靚
    [版主回覆02/14/2013 20:17:44]多謝嘉麗! 蛇年快樂 + 身體健康啊~

    回覆刪除
  20. 妳媽媽煮餸係咪更超班架?妳幾歲開始入廚房架?
    [版主回覆02/14/2013 20:15:05]V媽媽煮野食係好叻架~ 所有食過V媽媽煮野食既人都讚不絕口! 依度可以睇到V媽媽煮既餸: http://blog.yahoo.com/happy_Mrs.T/category/%E2%99%A5+V%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E9%9D%9A%E6%AD%A3%E9%A4%B8

    我係來咗英國讀書自己搬出來住之後先開始由學煮公仔麵煎蛋,基本上我完全無跟過V媽媽學煮餸,有都係來英後靠同佢傾電話口述~ 以前我喺香港時入廚房最多只係煲水沖茶,因為V媽媽唔想我攪亂佢個廚房.....

    回覆刪除
  21. 你真係好勁~~~ 住咁遠,一個人可以整到個咁中式既盆菜~~!!!
    希望第時我兩個囡合作點, 咁我都可以試一試~~!!!呢個盆菜真係好正呀~樣樣我/我先生都喜歡食~
    [版主回覆02/14/2013 20:09:28]過獎嘞~ 其實只係分開一個個餸來煮再砌埋一齊,每樣餸都唔難煮!

    住咁遠? 妳指我住喺外國? 其實住喺邊根本唔係問題,只要有齊材料就乜都可以煮到架啦! 就算部份材料無既話,都可以自行變通,煮野食不外乎要識變通既啫

    回覆刪除
  22. 嘩~~同街買既一樣耶
    [版主回覆02/17/2013 08:34:25]哈哈~~~ 我唔知係咪一樣啊,因為我未食過街買既,我照住廣告相砌出來架咋....

    回覆刪除
  23. wow, it really looks better than you buy it outside ah. It must be very tasty. I want to eat too.. hee hee.. I'm very hungry....
    [版主回覆02/17/2013 08:33:41]Thank you drm! im flattered~ Happy Lunar New Year!

    回覆刪除
  24. 新年快樂!
    勁呀!! 盆菜食左幾多日呀?
    [版主回覆02/17/2013 08:32:00]新年快樂啊愛麗絲!
    盆菜食咗4日,越滾越和味~~~

    回覆刪除
  25. 嘩! It's so nice!
    好味好味好味!

    Peggy
    [版主回覆02/17/2013 08:31:08]係呀~ 雖然大工程,不過好好味好值得!

    回覆刪除
  26. wow sweet life of you and Mr. T! So envy!
    [版主回覆02/17/2013 08:30:24]Thank you very much Vanessa!

    回覆刪除
  27. long time no see! 盤菜都掂, 好勁呀你!
    [版主回覆02/17/2013 08:30:01]新年快樂Sum Sum! 多謝讚賞啊~

    回覆刪除
  28. 我只可講一句,你好叻呀
    [版主回覆02/17/2013 08:29:30]過獎嘞chu! 煮慣煮熟,熟能生巧啫~ 多謝讚賞啊!

    回覆刪除
  29. 正呀 ! 靚過外面買嘅 !
    [版主回覆02/17/2013 08:26:49]Thank you very much mummymuchelle!

    回覆刪除
  30. V好勁, 你地倆個真係一晚食晒盆盆菜嗎
    [版主回覆02/17/2013 08:26:22]緊係唔係一晚食哂啦! 食咗4日呀!! 哈哈~~~

    回覆刪除
  31. 阿米巴巴@英倫2013年2月15日 上午8:50

    Mrs T你真的很厲害,兩個人一餐吃得下嗎,還有想問英國有得買豬脷?!
    [版主回覆02/17/2013 08:25:50]哈哈~~~~ 緊係唔係一餐食哂啦! 依個盆菜夠8人份架,我地兩個人食咗4日先食得哂~

    英國有豬脷賣架,不過要去大間既中超肉檔! 我依2條喺泗和行買既

    回覆刪除
  32. 緊張大師-小女人2013年2月15日 下午5:31

    一到你家就有盆菜吃簡直十分好呀,Mrs.T你好勁呀,又靚又有頭腦又聰明又叻女又本事,無乜可以難到你喎,呢個菜簡直超出一百分,人日在這祝你同Mr.T添福添壽添財添如意
    [版主回覆02/23/2013 03:36:30]大家咁話!
    [緊張大師-小女人回覆02/21/2013 17:09:30]多謝Mrs.T我收晒啦唔客氣添,那你同Mr.T也健康幸福,萬事順利,你日日都咁happy啦
    [版主回覆02/17/2013 08:24:05]多謝讚賞但太過獎嘞緊張大師! 其實一d都唔勁,每道菜分開來煮一d難度都無~

    我都祝妳蛇年事事如意,身體健康,日日笑口常開啊!

    回覆刪除
  33. 話, 睇到留口水, 比那些X星亦或X心大酒家來得正
    無得傾, 真的心服口服
    [版主回覆02/17/2013 08:21:49]過獎嘞grandmom! 其實分開每道菜來煮一d都唔難,只係要有耐性~

    回覆刪除
  34. Mrs. T, 好似煮咩都難唔到你咁, 實在太掂喇! 新年快樂呀^^
    [版主回覆02/18/2013 21:07:12]新年快樂啊Wenus!
    [版主回覆02/18/2013 21:06:26]新年快樂啊Wenus!

    回覆刪除
  35. Bella 中女愛扮靚2013年2月17日 上午7:10

    嘩,好勁,路過見到,真係佩服!
    [版主回覆02/18/2013 21:04:43]過獎嘞Bella! 唔勁~ 唔勁~

    回覆刪除
  36. 嘩, 你係英國都咁勁. 係香港就不得了. Mr. T 超級幸褔呢!
    [版主回覆02/21/2013 01:03:38]過獎嘞Nam Takrai! 煮慣飯熟能生巧啫,唔勁~

    回覆刪除
  37. 嘩嘩嘩~~~流晒口水, 好想食呀
    [版主回覆03/03/2013 02:56:29]咁妳快d整返盆啦!

    回覆刪除
  38. 請問D鮑魚係你自己發定罐庒呀!?好想再試整^^
    [版主回覆03/07/2013 00:15:37]係罐頭鮑魚~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...