2014年2月17日星期一

年中無休

剛過埋新十五元宵節,咁就真真正正過完農曆新年嘞~
過年期間,我阿V都係如常敗家!
敗家,係年終無休的!! 嘻嘻~~~~

 
一向好怕換手機! 因為每次都要重新適應新既界面......
我上一部手機Galaxy Europa 已經用咗差不多2年,
如果唔係上網超慢 + 成日memory full 收唔到sms + 打出有delay...
我都懶得換! 
我從來唔追新款手機,所以今次揀咗依部Galaxy S3 mini~


Mr.T 仲用咗我好鍾意既玉兔V公仔
訂造咗依個新手機殼比我!


可愛~


家中有好多野過農曆新年前已經想換新,
不過之前一直都睇唔啱心水.......

就好似比McHamHam 咬到爛溶溶既窗簾,
去過好多店都揀唔啱款式........


最終去IKEA 走咗轉先比我搵到!


好鍾意依對窗簾既花花!
不過太長要改短......
終於要攞果部買咗好多年都未開光既衣車出來嘞!!


依盒布料顏色筆,塗上布料後可以清洗乾淨,
但用燙斗燙後顏色會永久留喺布料上~
其實我本身都有一盒依種布料顏色筆(買咗好耐仲未開封...),
不過IKEA 依盒太平.......


臨近情人節喺IKEA 又見到依盆小小心型仙手掌~


屋企盆rosemary 太老,
枝梗變到成條柴咁又不停甩葉...係時候換過盆嫩既!


麻質淨米色cushion


另外又買咗2個粉藍蛋糕cushion 套更換~


新爐頭蓋


上次提過屋企附近一間印巴人開既£1店,
來咗一批質素好似香港12蚊店既烘焙用具(網誌)~
新年時用muffin tin 來整發糕,覺得好好用,
索性買埋圓形粉篩、長方形 + 方形焗盆!


早前整過一次黑蒜效果好好!
不過上次整無墊竹墊,依度又無竹墊賣,
靈機一觸買塊焗爐網打算剪細來代替竹墊,
遲吓再整多一水黑蒜~


年幾兩年前南下喺一間超市見到依隻圓碟好鍾意,
不過當時廢事拎,打算返到蘇格蘭先去買.......
點知返到蘇格蘭佢竟然起咗價! 仲要double!!
條氣唔順...唔買!!!!!!
早兩星期終於見到佢半價~


以前搵過但搵唔到既朱古力膠片,
比我無意中喺愛丁堡一間廚具店搵到!


早前Home Bargains 來咗批裝飾蛋糕用既顏色糖 + 食用金粉,
前面果4盒食用金粉,一般每盒約£2.50 - £3.00,
Home Bargains 每盒59p! 平到無朋友!!


試吓新既BB cream~


依2塊鉑金 + 維他命A / 紅泥面膜,
原來係made in Korea,又要試一下!


養咗4隻小魔怪,計一計花咗幾多錢喺佢地身上,
連自己都覺得有點過份!
無計啦~ 每次喺寵物店見到適合佢地玩 + 食既野,
就會唸起佢地個可愛樣...跟住就會忍唔住乖乖去比錢!

搵咗幾個星期,終於搵到依個架(其實係一個TV bench!)來安置4個大鼠鼠籠!
Size 剛剛好good fit,
不過依個野仲貴過我自己用緊既coffee table!!


總之我未買過比佢地既零食,都會買比佢地試吓......


最近McHamHam + 棉花糖相繼發牙痕猛咬鐵籠.......
依個紅蘿蔔比McHamHam~


依個西瓜就比棉花糖...等佢地咬餐飽!!


我為鼠狂!!!!!!!


好快又到復活節~Pet shop 出咗依隻鼠復活蛋,
零食唔好食咁多,一隻復活蛋4隻鼠鼠分啦!


上次返香港喺12蚊店買咗個一模一樣既桃紅色心心盆,
不過返到來一開喼,發現比我過重既行李夾爆咗!
上星期竟然比我喺Tiger 重遇佢~
(白色梳仔買來幫長毛既棉花糖梳毛!)


情人節前喺超市見到依盒價值£1.99既心型車厘子軟糖.........


一向唔鍾意食糖既我,本來只係想要果個實淨既心型膠盒,
d糖唸住叫Mr.T 幫我攪掂佢.......
不過Mr.T 唔係好吼依隻糖,大概佢嫌唔夠甜啩!


最後食上癮果個竟然係我! 
5日內食咗2盒.......(每盒500g!!)


 
而家邁向第3 + 第4盒!!!!







2 則留言:

  1. 你部galaxy s3 mini 好唔好用??? 我另外個個電話壞左要換

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...