2014年2月26日星期三

Meat Bar (2014年2月22日)

星期六無跟Mr.T 返完半白晝出街食lunch,
雖然好肚餓,不過唸唔到想食乜野!
行完一輪街,Mr.T 提議去佢朋友FB post 去過既Meat Bar 試吓~
聽個名好似好吸引! 反正我勁肚餓又唸唔到想食乜,
即管試一試!!

搵到地址泊好車........

來到依度.........


無論店外店內,感覺都係"bar" 多過"meat"!
不過因為太肚餓,唔想轉地方,幸好餐牌選擇都算多~


我既頭盆corn chowder~ 我出街食飯頭盆好少點湯,
依個粟米周打味道唔錯,有意老翻!


Mr.T 既頭盆Crispy pig’s cheeks with Piccalilli style veg~
切成一絲絲既面豬登肉做成既肉餅,表面煎得香香脆脆,
裡面柔軟又充滿肉香...好味!
初時見d菜黃淦淦...心唸: 有無攪錯呀?
後來先發現原來菜非新鮮菜,而係用醋醃製過既醃菜來~


我既主菜Sriracha chicken sandwich~
料多過包,味道唔錯,好重香料 + 煙燻味道,食多幾啖就會覺得味道過濃....


Mr.T 既Tasting smoked plate~
其實味道真係唔錯,不過又係陣煙燻味太強勁!!
個排骨加咗汁,味道較其他肉突出........
 
Overall 其實依餐都係算好食,
只係幾乎每一樣食物都好勁煙燻味道,連個湯都有!
唔係好啱我地口味~
而且佢地d音樂太怪又太大聲,
我同Mr.T 一致認為 - 唔會再來!!


http://themeatbar.co.uk/







沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...