2015年3月12日星期四

老翻元朗B仔雞翼尖

La Cuisine De Veronica B仔雞翼尖

其實...我未食過B仔雞翼尖...連B仔雞翼尖真身既相都未見過,網上搵到各人翻煮既相片...不過見咁多人整,煮法非常簡單,個樣又好似好好味,我又煮埋一份! ^^


英國既超市 + 凍肉舖係無雞中翼、雞翼槌或雞翼尖賣既,要買就買雞全翼!
依一包係我煮雞翼時斬下儲儲埋埋近半年既成果......
(P.S. 新鮮未經煮熟既家禽類斬件後,放冰格保存期為9個月~)

睇過好多個B仔雞翼尖既食譜,全部材料份量都一模一樣! (都係1磅雞翼尖做單位~)
我儲埋依包份量多少少有550g; 平時用來煮餸枝紹興酒咁啱又剩返dd,
所以我自行勺量增加咗各材料份量~


La Cuisine De Veronica B仔雞翼尖
1. 雞翼尖550g 解凍後沖洗一下後汆水。


La Cuisine De Veronica B仔雞翼尖
2. 撈起雞翼尖,用凍水浸15分鐘後瀝乾備用。


3. 細蒜頭3個剁碎; 紅辣椒3條切粒備用。
(P.S. 原食譜1磅雞翼尖用6隻指天椒~ 不過我買唔到指天椒,所以改用依種手掌長既幼紅椒!)


4. 鍋中倒入紹興酒7湯匙加熱。(啱啱好剩返7湯匙用哂佢! XDD)


La Cuisine De Veronica B仔雞翼尖
5. 紹興酒滾後加入(2),再加入清水至剛蓋過所有雞翼尖煮滾。


La Cuisine De Veronica B仔雞翼尖
6. 加入(3)一半的蒜蓉和一半的辣椒片、雞粉2.5湯匙和糖3.5湯匙,拌勻大滾後蓋上鍋蓋,轉小火煮30分鐘。


La Cuisine De Veronica B仔雞翼尖
7. 30分鐘後熄火,加入剩下的蒜蓉和辣椒片,再加入越南魚露1湯匙拌勻(泰國魚露太鹹!),蓋回鍋蓋再焗30分鐘即成。(我深夜煮無即時食,焗到第二朝好入味! ^^)


La Cuisine De Veronica B仔雞翼尖
雖然未食過真身既B仔雞翼尖,唔知道真正味道係點,
不過依個version 都好香噴噴好好味!
至於係咪真係似B仔...咁就唔知嘞......
  美中不足係英國d雞翼比起巴西雞翼實在細太多太多......
雞翼尖就細上加細,儲咗幾個月食埋都唔夠攝牙罅!! 下次整雞翼可以啖啖肉~  








6 則留言:

  1. 個食譜仲可以做醉雞和醉豬腳仔添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意食豬腳仔,但依度無豬腳仔賣啊! :((
      我唸用來整鴨脷、雞腳都會好好味~

      刪除
  2. 去過b仔,但無食過佢既雞翼尖,不過我中意呢個汁!一定好香好惹味!
    你好勁用半年儲雞翼尖!我會儲儲下唔記得...haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知似唔似B仔,不過真係好味!
      因為我雞翼尖多d,所以跟網上食譜自行更改份量~
      見到蒜蓉辣椒,覺得同魚露幾啱味,原食譜無魚露,係我手痕加落去....
      無辦法,依度只買到雞全翼,一盒得果十零隻,又細隻,所以咪要儲半年囉

      刪除
  3. 我平時煮會落小小糖,b仔原版嗰隻有dd甜味,不過落唔落我諗都唔會太大分別,我間唔中都會整下

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...