2015年3月30日星期一

泰國 - 泰式香辣蕃茄魚煲

La Cuisine De Veronica 泰式魚煲 Steamed Fish in Lime Sauce

舊年年尾買咗隻Denby 上火碟,足足4個月先攞來開光用來整魚煲....... =P


1. 鮮魚1條 - 基本上你鍾意咩魚都可以! 最好係厚肉少骨e.g. 烏頭或鱸魚,我今次用咗生猛游水福壽魚(即台灣既吳郭魚)。


2. 黃芽白洗淨瀝乾及切塊; 大蕃茄2個,每個一開六切開。


3. 香茅2枝切小段後略拍; 指天椒3隻切粒; 蔥2條切段。


4. 黃芽白先鋪在上火碟底,再加入(2) + (3)其餘材料、清雞湯約600ml、青檸汁1.5個和糖2.5湯匙,煮滾後試味。


5. 湯煮滾後放入鮮魚,灑上莞茜,煮至魚熟透即成。


6. 魚沾上辣椒蒜蓉魚露同食。
(指天椒切粒、蒜蓉、乾蔥蓉、魚露、熱水 + 糖,全部材料拌勻後試味)


La Cuisine De Veronica 泰式魚煲 Steamed Fish in Lime Sauce
湯底酸酸甜甜辣辣好惹味! 一邊滾一邊可加入其他食材~ ^^








12 則留言:

  1. 謝謝你的食譜!
    等我老公釣條新鮮魚返嚟,我就翻一翻☺☺:)

    回覆刪除
  2. 多謝妳提供鹽板網址,個沾魚汁小配其他肉都應好好味

    回覆刪除
  3. 正~呢個睇落好簡單個味仲好啱我,,,不過又要買個上火碟就唔簡單==

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔一定要用上火碟架,所有夠長放得落條魚既煲都可以! 只係上火碟比較淺容易夾魚肉之嘛~
      再唔係妳可以去上海街買個泰式魚形上火碟,無鑄鐵上火碟咁重又平d

      刪除
  4. 我都有隻上火碟,不過未係好知用嚟煮乜,除咗魚㷛仲有乜提意呢?thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實所謂上火碟只係一個cast iron roaster,叫做上火碟都係因為佢係cast iron 做可以火上火燒,但唔一定要放上明火來用架! 可以入焗爐燒豬雞牛羊魚~
      若妳想放上火來用又唔怕煙的話,可以用來玩燒烤

      刪除
    2. Thank you😘
      我暫時都係焗爐用多,之後如果食唔完,第二日明火翻熱。

      刪除
    3. 用來做焗盆我嫌佢有點太重,我買來主要係整魚煲,個盆夠淺容易夾魚 :D

      刪除
    4. 都係,同埋好似浪費咗佢。

      刪除
    5. 見有人用來整無水蒸魚 / 無水海鮮,我都唸住遲d試吓~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...