2015年10月19日星期一

美國 - 美式煙肉窩夫早餐

美式煙肉窩夫 Bacon and Maple Syrup Waffles

只要有一部窩夫機,15分鐘就可以依個地道美式早餐! ^^


1. 預熱焗爐160C。


2. 大鋼碗中放入中筋麵粉125g、泡打粉和幼砂糖各1/2湯匙、鹽1/4茶匙,用手動打蛋器先將乾材料拌勻一下備用。


3. 另一碗裡牛油50g 以微波爐加熱或隔熱水成溶液,再加入牛奶200ml 和大雞蛋1隻打勻。


4. 將(3)加入(2)中,用手動打蛋器輕手打勻至無幼滑無糖粉漿。(避免太大力打動粉漿,否則窩夫成品會很實不夠鬆軟!)


5. 開動窩夫機預熱,讓(4)靜置5分鐘,將streaky bacon 放在焗架上再放入焗爐。


五花煙肉 Streaky Bacon
煙肉要用依種條狀以豬腩肉做成 + 脂肪較多既streaky bacon~


窩夫 Waffle
6. 將窩夫粉漿倒入已預熱好的窩夫機中,蓋好窩夫機待4至6分鐘。


窩夫 Waffle
7. 待窩夫變成金黃色後上碟。


8. 煎好太陽蛋,放上煙肉,吃時淋上楓樹糖漿即成。


Maple Syrup 楓樹糖漿
Maple Syrup 楓樹糖漿








5 則留言:

  1. 隻蛋真係煎得好靚,我成日都煎唔到><

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 燶邊太陽蛋其實非常易煎 L-) 無論易潔鑊或鐵鑊都一樣煎到架!
      首先個油鑊一定要夠熱先好落蛋,到蛋白開始成形 - 即係蛋白未熟透未完全變白,但搖鑊時蛋白唔再變形時)就可以較低火力至中小火 + 蓋蓋,玻璃蓋的話妳見到隻蛋變成燶邊就攪掂架嘞 :D

      刪除
  2. 好吖,我再試下先^^Thank you ar~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...