2015年10月31日星期六

10月份慳家檔案 (超級...超級長!!)

又好耐無紀錄過我最近點慳家,又係時間update 一下! ^^
雖然廚房叫做樣樣都有,不過廚具無限可能性總有辦法令人花錢.........

Le Creuset
有一d shop 你日日去會空手而回,但隔耐d 去一次就會"賴野"! XDDD


Le Creuset 長碟
一深一淺長碟


Le Creuset
淺碗 x 2


Denby
以前我好抗拒依種石板,唔係好靚又好鬼重,又唔可以盛有汁既野.......


Denby
今次例外完全係因為d蝴蝶! =P


蒸籠 Steamer Set
返香港時無試到層層海鮮蒸有點揼心........


蒸籠 Steamer Set
咁就自己整啦!


其實阿V係未食過缽仔糕的! 有時都會好奇究竟係咩野味,所以想試吓自己整.......
但又唔想買咋中式老土仔碗仔,依隻缽仔細細隻size perfect,顏色又靚~


來自西班牙.......


Zyliss
我最愛既桃紅色...Zyliss 矽膠鑊剷...順便配埋湯殼~


£1店最近有一批彩色迷你不銹鋼mixing bowl + 筲簊,
細細隻好可愛,忍唔住又整返套紅色!


之前喺£1店買咗同系列既長方形 + 橢圓形陶焗盆仔
依3隻色實在太靚,而且手工質量都好好,忍唔住手買埋圓形! =P


間中超市會好有驚喜........


我一直覺得依種好多餐廳上菜時用來盛薯條既迷你炸籃仔好可愛~
曾經見過某名廚大牌子,一set 2個要£20...依個超市出品只£3 each! ^^


松鼠木匙


秋天應景 + 我係鼠迷 + 價錢唔貴 = 成交! LOL


超市原價每個£3既心形金屬煲墊,減價每個75p...好誇張!!


都係超市出品...咖啡枱一直都用開依種枱墊,不過係黑間銀,今次試吓金色.......


而家張咖啡枱係黑色,襯金色好好睇呢! ^^


仍然係超市...我需要一個口夠闊 + 容量大既樽來釀野,
之前睇過好多玻璃樽都唔啱心水,但就比我喺超市搵到依個perfect size,
仲要咁啱由£10減到£2! 嘻嘻~~~~


陶瓷磨蓉盆...試過用好多唔同既磨去磨薑蓉,效果都唔太理想~
今次試吓依種陶瓷磨,又快又磨得夠細,非常好用!


買咗套shaker 用來整珍珠奶茶~


裡面有咁鬼多野........


但其實我只需要依兩樣.......LOL


陶瓷刀 Ceramic Knife
計一計...大大話話我用咗依把陶瓷刀已經差唔多4年,
把刀奇蹟地完全仲未比我跌過,無崩無爛仍然性能良好~
不過有樣野我一直唔係好鍾意 - 就係佢無刀套!!


Blade Guard 刀套
最近Lakeland 搵到依種刀套,有大中細3個size,價錢好平......


Blade Guard 刀套
我買咗個中碼...好明顯太大! LOL 反正都套得好實,廢鬼事攞返去換~


Taiyaki 鯛魚燒
早排香港朋友whatsapp 報料,九龍灣Piago 鯛魚燒模由$159減到$79,
超級無敵抵到爛!!!!


Taiyaki 鯛魚燒
多得朋友拔刀相助幫手買 + 寄.......


Taiyaki 鯛魚燒
阿V又有新玩具玩了! ^^


不過.........


真相係殘酷既....其實就算係Made in China,$79的確好抵,
我相信客人一樣會買,根本無乜必要黐張此地無銀既騎呢貼紙去呃顧客.....


朋友仲寄來碗麵2個....同埋即沖奶茶2盒!!!!!!!!!!


我有個預感....我屋企d奶茶永遠都唔會飲得哂.........


依對金色美術字咖啡杯超靚~ 
V得返一千零一隻,而A就有大把,所以我先買咗V,睇吓遲d A會唔會減價......
不過最近見到A越來越少,不過仲未減價,都係快手買埋A穩陣d! XDDD


Tea Bag Holder
依個釣魚男好得意! 一見到我即時愛不釋手~~~~~


Tea Bag Holder
咁樣........


小金魚茶包
第一時間唸起朋友由台灣寄來既小金魚茶包.......


Tea Bag Holder
好鬼襯! 名副其實"金魚佬"! LOL


今晚係Halloween,今年無刻南瓜,無攪鬼手作.....
買咗依個本來唸住今年整個死人頭,但有少少唔舒服,唯有留返出年咯~


最近越來越鍾意行德國超市! 因為可以買到一般超市買唔到既野~


不過德國超市唔一定只賣德國貨! 好似依盒法國牛油曲奇餅.......


用法國頂級Isigny 牛油製造........


其實...我唔係好care 曲奇餅好唔好食,我只係想要個盒啫! =P
(我當然唔會浪費啦! ^^)


又係牛油曲奇,不過依盒係荷蘭既...都係因為個盒! LOL


羊 + 雞既香草調味料...都都係想要個盒! XDDDD


(左起)煙燻鹽、黑海鹽、紅酒鹽 + 夏威夷紅海鹽


有機椰子油


貪得意買既公主蘋果汁(無酒精)


依個波點筆袋原價£5.50,減到75p........


啫喱筆原價每枝£2,減到每枝25p........


依咋野原價共£11.50,但我只花咗£1.50就得到! ^^


雖然我本身已有2套t shirt maker,不過依套多咗枝粉紅色 + 好平! =P


最近想整一個絲帶蝴蝶結既手作,整好後先比大家睇! ^^


每年萬聖節一到,店舖連聖誕裝飾都擺哂出來,今年想換吓聖誕樹既裝飾~


電動腳底按摩器...我買時唔知可以用電,以為只係碌來碌去,可以幫吓我對扁平足.....


感覺麻麻地,而且用電好鬼嘈......


買比鼠鼠們既零食玩具~


一直有用開依隻淡斑膏,趁減價買多幾枝返來有排用~


返香港時一落機,就係香港機場跌咗件薄外套,想買返另一件但一直睇唔啱心水......
早排Gap 減價終於比我搵到,質地仲好靚好舒服呢! ^^


今年興短boots,當然要拿拿淋整返一對! LOL


依件手袖鑲滿水晶茄士咩冷衫好靚,我自己都好鍾意,可惜無我size,
依件買來送比V媽媽~ ^^








12 則留言:

  1. 聽說旺角有間氣鍋專門店幾出名,我都想試下!
    你個層層海鮮蒸香港有得買嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依d 蒸鍋店香港最近周圍都越開越多啦!
      我個鍋喺Amazon 買,我唔知香港有無

      刪除
  2. 見到你買咁多野我都想買^^
    你下次返香港會多了一個地方敗家>O<
    銅鑼灣有間新開的H&M,裡面有家品部的,你一定喜歡,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. H&M英國周街都係。。。
      H&M Home 愛丁堡都有,更加可以網上買

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔算叫做好有興趣,不過因為未試過所以都想試吓
      但我返親香港,可能天氣比英國熱,好容易腸胃炎,所以唔敢亂咁食野
      街我會掃,但多會掃一d熱辣辣既食物,砵仔糕依d凍既糕比較少見,就算見到都唔敢買來試

      刪除
  4. 最鍾意睇你寫呢啲題材,我都成日行TK Maxx 㗎

    回覆刪除
  5. 呀V,因為哈佬喂又諗起你,雖然今年你無咩攪,但都祝你日日開心,最緊要身體健康!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小車! 日日開心身體健康,大家咁話! :x

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...