2014年8月11日星期一

粉色控


從小受V媽媽影響,大學時代自己一個人住開始,一直偏愛用純白色碗碟~
由冚崩咗都唔心痛既IKEA,到既輕且薄又通透既Wedgewood 骨瓷碟,
我廚房裡面既碗碟95%都係純白色兼無花紋!
近年開始接受其他顏色既碗碟廚具,不過不能太過鮮艷~ 
最近我突然變咗粉色控!


返香港時買咗一pack 粉色筷子......


除咗青色之外,隻隻色都鍾意~


唔一定要貴野,唔一定要有牌子,只要品質好就可以! 
喺香港時我就好鍾意逛缸瓦佬嘞~
返咗來英國,沒有缸瓦佬的日子......
早幾日喺£1店,我用咗£5買咗5個價廉物美既baking dish!


心形 + 純白色...一定要買!


依隻長方形粉色陶焗盆,三個顏色都好靚~


後來喺第二間分店搵到橢圓形呢!


3個色之中,最鍾意依個Tiffany blue~


超市依套晚餐碟,原價£20,而家減價£5,得返最後一套呢!


粉藍發花癲保溫暖水壺 X 2


除咗純白、粉色之外,玻璃都係我一向鍾意用既廚具!


無聊變色鴨鴨燈


買完用既野,買食既野.......

松露套裝


白松露油


原粒黑松露


仲有小本松露食譜書~


鼠都有份!


依d係美洲木棉果,比鼠鼠發牙痕解悶之餘,裡面有天然棉絮用來做bedding~



佢地好似無咩頭緒點玩....... =_="






8 則留言:

  1. 我都係由白色轉到宜家咩色都有....屋企廚房細細好多碗碟...但用黎用去果幾隻.....^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇哈哈~~~~ 我又係咁 - 好多碗碟但用黎用去果幾隻! =))

      刪除
  2. D粉色碟全部都好靚呀,特別係超市5蚊最後個set :D

    回覆刪除
  3. 我初初結婚時都鍾意買IKEA碗碟, 貪佢夠簡潔, 而家又係越買越多...::mm2065
    你呢幾隻粉色都好靚呀!! 三隻色都鍾意! ::vv4063

    回覆刪除
    回覆
    1. IKEA d野淨色咪簡潔囉,不過我覺得佢地d花紋圖案設計太古怪.... :))
      佢地d野質地又唔錯,好似用極都唔爛.....(用爛可以再承機買新嘛! 呵呵~~~)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...