2014年8月13日星期三

二人世界三餸無湯 - 2014年8月11日 (附食譜)


北菇棉花雞; 蒜蓉蒸蝦; 蒜蓉炒油麥菜

原本依餐打算滾個豬潤湯,不過依度d超市就係咁衰格,
你唔需要果樣野既時候一定有好多貨;
但當你需要果樣野既時候,好多時行勻幾間超市一塊都搵唔到!


棉花雞係我去飲中茶時必叫既點心! "棉花"索哂蒸雞既精華,其實好啱用來送飯呢~

北菇棉花雞食譜click here~



依味其實我同Mr.T 都勁鍾意食! 不過我好少整,原因有二:
1. 麻煩; 2. 蝦唔可以太細隻,否則更麻煩兼無肉食!


不過..........

只要有佢 - 旬刀...大蝦用佢來開邊快、靚 + 正!


蒜蓉蝦我鍾意勁多蒜蓉 + 剁得好幼(上面果碟用咗4個細蒜頭!),
不過我至憎就係剁蒜蓉!!
我又覺得整依味一定要用新鮮剁既蒜蓉先好食,所以我堅持唔用油浸蒜蓉!!!

有佢 - Bamix...幾秒鐘就攪掂大兜蒜蓉! 要幾幼有幾幼,唔洗剁餐死 + 黐立立~


當然仲有佢!
依3件法寶大大減低咗整蒜蓉蝦既麻煩程度! 以後我可以整蒜蓉蝦整密d咯!! 呵呵~~~

蒜蓉蒸蝦食譜click here~


我好鍾意食油麥菜~ 不過來咗英國咁多年,今次係第一次見到有油麥菜賣!
價錢唔貴呢~ ^^


最近喺中超搵到依隻台灣入口既素香腸......


同普通迷你香腸差唔多樣......


味道都唔錯,有點煙燻香腸既味道,但同真既香腸口感好大分別~
不過食齋既日子又多咗個選擇啦!






4 則留言:

  1. 嘩~ Mrs.T呢排出post出得好密, 勁呀!!
    BTW, 睇到你買左個電蒸爐後我超心郁,放工後即落百老匯睇+做功課, 決定明天去比錢帶佢返屋企, Mrs.T 你記住得閒就要share多d recipe出黎呀, 有排跟你學野 ::mm1630 Thank you!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實積埋好多野都未有時間寫........ :P 要再勤力d先得!
      聽扑友講而家香港買Miele 送LC 湯盅喎! ;;)
      其實凡係蒸既餸有無Miele 都整得到,Miele 只係方便好多~ 買得開心啊! ;)

      刪除
  2. 好豐富喎...蝦要開邊真係好難呢...比我實切手指...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只要把刀夠利 + 隻蝦夠大隻,開邊都可以好輕鬆! :D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...