2014年8月27日星期三

滬江大飯店...全日食唔厭! (2014年6月25日)


返香港前後一直都有應不同扑友約食飯,不過我並非"約者不拒",
基本上我只會應已認識咗一段較長日子,平日多溝通,
仲要啱咀形 + 知道對方個樣既扑友約!

返香港一頭半個月,要逐個扑友約食飯,喺安排時間上有d難度......
但我一早已應承咗部份扑友見面,只係未落實時間,
眼見回英日期越來越近,留港日子越來越短,我想留多點時間陪屋企人~
於是我提議 - 不如一次過約一齊食飯!
是日約咗3位美女扑友: Clara, Joey + Gloria 一齊食lunch,
雖然佢地本身互不相識,不過大家都係大方不拘小節又健談既人,
4個女人好快就雞啄唔斷變咗一個extra large 大墟!


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
是日...又係食上海野!
本來呢係訂咗位食自助餐,不過麻鬼煩阿V一早醒來胃痛......
經過一輪商量後,決定改食上海野,地點係尖沙咀滬江大飯店~


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
招牌小籠包...一籠4粒啱啱好一人一粒~


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
醉香乳鴿...之前同V媽媽去八月花食飯,咁啱醉鴿賣哂...是日要補返數!


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
清炒蝦仁...依個超讚! 必食~ (好食過某名店"XX春"多多聲!!)


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
紅燒獅子頭...濃油赤醬既獅子頭永遠好送飯!


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
醋溜魚


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
仲有...又係我最愛既炒鳝糊!

依一餐食到...嚴格來講應該係"傾到"飯店晏晝落場熄燈,
阿叔禮貌地請我地過枱再傾過...前後足足4粒鐘! XDDDD


多謝哂各位美女既禮物~ ^^


同美女們午餐之際,V媽媽來電問我幾點返屋企,
有位auntie 訂咗位是晚請食飯,喺尖沙咀食上海野......@@
無在意 + 無問起喺邊度食,講真尖沙咀周街都係上海菜館,
點會唸到咁橋又係滬江大飯店架?

不過世事就係咁...偏偏auntie 訂位請食飯咁橋又係滬江大飯店!
就係咁,同美女們午餐後2粒鐘,我再次踏入滬江大飯店.......


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
其實午餐時真係傾計多過食野...晚餐好多野食仲豐富,今次專心食野!


錦繡四色拼盆: 海蜇頭、醬鴨、鎮江肴肉 + 拍黃瓜


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
醃篤鮮


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
清炒蝦仁


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
松子桂魚


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
小籠包


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
金粟雞米天穹饅頭


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
南瓜汁拌鮮露筍 


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
炆既元蹄就食得多...今次試吓依個炸既元蹄


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
元蹄夠肥,炸完都唔會乾,好好味~ 不過我都係鍾意有汁既炆元蹄多d!


La Cuisine De Veronica 滬江大飯店
我從未食過酒釀丸子...酒釀 + 小湯丸...一直覺得應該會幾好味~
終於有機會一試......不過我只食咗一啖........


一日食足兩餐滬江大飯店,兩餐都非常好味!
一間高水準既上海菜館~ ^^  








沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...