2009年12月24日星期四

Merry Christmas Everyone! (2009年12月24日)


各位親愛既網友~Smiling-Small.gif image by veronica_tsim今晚係平安夜,大家有咩節目呢?

我今日好好好忙!!!  因為......

我啱啱先set up 咗棵聖誕樹!
(一陣仲要執返d野.......)

之前一直提唔起勁搞棵聖誕樹,聖誕一日一日咁迫近...後來唸住今年唔set up!

不過如果無聖誕樹,咁我今晚喺邊度拆禮物呢???

終於喺最後一刻,求求其其搞掂佢......

咁d禮物呢?  唔知呀! 老公見我今年無整聖誕樹,所以收埋哂!  

我唸我係全英國...甚至全世界最遲set up 聖誕樹既人!
哈哈哈~~ 邊個夠我遲??Laugh-small.gif image by veronica_tsim

另外由於之前試過連續2年平安夜買唔到火雞 (前年 + 大前年),搞到要改食燒牛肉! 而舊年亦只買到得雞胸既無脾火雞crown......

 今年終於比我買到連脾全隻火雞嘞!!!


 仲有一大堆配料,聽晚聖誕正日煮個火雞餐!

_1576.gif image by veronica_tsim 但係......我唔記得買今晚要食既野呀!!!
1775465285.gif image by veronica_tsim 今日平安夜大部份超市開到7pm 就收檔架嘞!!!  (聽日聖誕全日唔開~)
_964.gif image by veronica_tsim 我要快d出去同其他師奶爭最後賣剩果幾塊扒先!! 如果唔係今晚唔知食乜.....
.
divider33.gif picture by veronica_tsim

祝大家有一個溫馨快樂既聖誕!6084-1315447324.gif image by veronica_tsim

Xmas.gif picture by veronica_tsim

 大家記唔記得依舊野? (網誌~)

"錄音聖誕波波"是也!  試比大家睇......








沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...