2009年12月1日星期二

二人世界蕎麥麵 - 2009年12月1日 (附食譜)



照燒西冷扒 & 自製手打蕎麥湯麵

尋晚整咗蕎麥麵,本來唸住做晚餐~

點知臨時收到消息Borders 執笠去咗掃書,所以留返今晚先煮來食!

麵就咁放咗廚房風乾~ 尋晚零下1度,都唔洗放入雪櫃........

今次用咗東京style 既"八割蕎麥麵"做法 - 即8份蕎麥粉 + 2份麵粉~ 原來仲有"七割" + "十割"既方法!

下次試吓其餘2種方法來做,睇吓有乜分別~~~~~

 天氣太凍嘞~~~~~ 今次用來做湯麵!

等天氣無咁凍,搵次試吓冷麵做法~~~~

 加多2塊照熱西冷扒~

 自製手打蕎麥麵食譜click here~

 照燒西冷(參考食譜)click here~



7 則留言:

  1. 連蕎麥麵都自家制, 真係100% healthy呀妳...勁!
    嘩, 已經零下1度, 如果打邊爐就正啦...
    [版主回覆12/02/2009 19:43:00]咁買咗部壓麵機緊要物盡其用架啦!
     
    我都唸住搵個weekend 打邊爐~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 好正呀,仲有西冷扒,又有豆卜,我都好想食呀 ~
    [版主回覆12/02/2009 19:41:00]咁妳開工整啦! 唔自己手打,買現成一樣好食架!
     
     

    回覆刪除
  3. 我都係鐘意d麵放湯 ....
    [版主回覆12/02/2009 19:40:00]其實放湯 / 冷麵我都鍾意~ 不過而家天氣咁凍,食住湯麵先!
     
     

    回覆刪除
  4. Gaileは林家歐巴桑2009年12月1日 下午10:22

    依餐真係超正囉,仲要配埋西冷扒,我"凍未條"啦
    [版主回覆12/02/2009 19:39:00]食完依餐成身暖哂~~~~~
     
     

    回覆刪除
  5. 有壓麵機真係方便妳想整咩麵都得
    [版主回覆12/03/2009 18:57:00]其實整麵都唔一定要有 壓麵機先整到既,但有真係方便好多!
     
     

    回覆刪除
  6. 我都係來你 blog 先知 Borders 執笠..........
    仲有, 唔黎你 blog 都唔知蕎麥麵既英文麵粉係咩, 有學到野啦
    些些lei!!
    [版主回覆12/03/2009 18:53:00]朋友知我鍾意睇書,所以收到消息send sms 比我, 我都係朋友通知我先知~
     
     

    回覆刪除
  7. 塊牛扒煎得好靚呀,同埋個麵應該都好好食!!
    [版主回覆12/06/2009 21:49:00]其實果度係2塊扒拼埋....嘻嘻!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...