2009年12月20日星期日

我們的"愛情結晶" (2009年12月20日)


_2114.gif image by veronica_tsim 今日(12月20日)總共落咗3場大雪!!!

 傍晚果次尤其大......_1301.gif image by veronica_tsim

 _1271.gif image by veronica_tsim 越落越大!


 積雪變厚,厚到連車上小斜路都好困難! (所以排哂長龍........_1354.gif image by veronica_tsim)


 唯有落車推......_1270.gif image by veronica_tsim

_1557.gif image by veronica_tsim 屋企咁啱有條紅蘿蔔......

所以大雪停咗後,我 + 老公出咗去造人! (雪人_1305.gif image by veronica_tsim)

 經過我地約20分鐘既努力,T小B 順利出世嘞~~~~_2264.gif image by veronica_tsim




同場加映......

 幾年前老公返工趁放lunch 時整咗個mini snowman,用手機MMS send 比我! 105.gif image by veronica_tsim
so cute~~~



17 則留言:

  1. Gaileは林家歐巴桑2009年12月20日 下午5:58

    咁T小B而家仲係唔係出面呀?定得返d紅蘿蔔俾你煮左黎食先
    [版主回覆12/21/2009 18:13:00]喺呀~ 今朝起身時我望出去,見到個紅蘿蔔跌咗落地.....咁啱有個"靚"仔經過,佢停落來望住小B一陣,我仲好衰咁以為佢會推冧小B.......點知佢幫小B插返個紅蘿蔔喎! 我覺得個"靚"仔好可愛~~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 你果邊都好大雪喎~~我呢邊落左一日就停左,宜家都無哂積雪了!!
    我打左個死人驗証碼4次先得.....完全睇唔到佢果啲係咩字....
    [版主回覆12/21/2009 18:05:00]係? 哈哈~~~ 反而頭一日妳果邊大雪過我依邊喎......
     
    果個咁既死人碼,我已經比佢激到吐血好耐!!!!! 丫烏話遲吓會優化,不過我睇怕大家都係要嘔住血咁過聖誕!!!!
     
     

    回覆刪除
  3. 我都想玩呀, 不過香港唔會落雪囉...so sad... 鍚完T小B, 你個咀有無凍親?!
    [版主回覆12/21/2009 18:00:00]偶一為之啦! 如果成個冬天係咁都幾煩架.......
     
    其實d雪唔係好凍架咋! 鍚佢好似食緊雪糕咁~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 你個 hon 真係好鬼c浪漫咖啫 ..... 小b個咀係乜嚟咖 ?
    [版主回覆12/21/2009 17:58:00]小B對眼、個咀 + d鈕扣都係石仔來~ 個鼻就係紅蘿蔔!
     
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2009年12月21日 上午2:35

    嘩....我鐘意你地依張主題背景,好鬼cute呀
    [版主回覆12/21/2009 18:58:00]我老公細個時係咪好"靚女"呢?
     
    其實依張背景舊年已經用過~ 今年本想整張新既,但Yahoo 搞到個blog 污煙瘴氣.......搞到我冇哂心情!!!!
     
     

    回覆刪除
  6. 我鍾意個mini snowman,好sweet  
     
    [版主回覆12/22/2009 17:20:00]我都鍾意啊! 好可愛~~~~
     
     

    回覆刪除
  7. 唉........我真係比個驗證碼玩死喇, 想同妳傾吓計啫, 打完成篇野就係"林尾香", 真係比佢玩死喇,嗚嗚嗚
     
    妳果邊點呀, 好似真係好大雪咁喎, 小心身體, 唔好凍親, 如果唔係就嘥咗個假期喇, 仲有就係我驚我遲啲唔得閒, 所以係到同妳提早講聲 ~

     
    仲有......仲有, 就係帶多兩個小朋友嚟同妳預祝生日, 希望你哋快啲生返兩個肥肥白白嘅真b玩啦~

    [版主回覆12/22/2009 17:19:00]Thank you~ 哈哈~~~~ 果然出個咁既題目就引到妳出來!  妳好嗎?
     
     
     
     

    回覆刪除
  8. 你地真係好浪漫啫~~
    [版主回覆12/22/2009 17:17:00]哈哈~~~~~ 我地d朋友話頂我地唔順.....
     
     

    回覆刪除
  9. 差些以為你和你hon真係有........, 嘻嘻!你個hon細個真係好"俊"喎,你細個張相就不太清了.
    [版主回覆12/22/2009 17:16:00]個個都話我老公細個時超可愛~~~~
     
    佢張相大張好多架,我啱用果張相細張好多,用scanner scan 出來再放大咪唔夠清囉!
     
     

    回覆刪除
  10. 你睇下你老公幾愛你,真係恨C人喇~~~~
    [版主回覆12/22/2009 17:14:00]禾都好愛佢果喎~~~~~
     
     

    回覆刪除
  11. 又整得幾靚WOW,點解咁凍MR.T可以著咁少衫既??
    [版主回覆12/23/2009 05:05:00]老公喺度土生土長嘛,佢習慣哂完全唔怕凍!
     
    不過妳咪睇佢好似著好少衫,佢著住果件Prada 滑雪褸超級暖架~~~~~
     
     

    回覆刪除
  12.   我覺"同場加映"果個雪人得意D.....
    [版主回覆12/23/2009 05:02:00]老公話果個迷你雪人好難砌! 因為果日只落咗一陣,唔係好夠雪,而且d雪開始溶緊......
     
     

    回覆刪除
  13. T小B一出世就咁大件頭呀  咁係B仔定B女呀呢
    [版主回覆12/23/2009 05:01:00]小B直頭係超巨B! 一出世已有十幾磅!!!  佢係B仔來,因為佢老豆未經我同意就幫佢帶咗頂男裝鴨咀帽.....
     
     

    回覆刪除
  14. 你個新主題好可愛唷....I LIKE IT =) 好令令唷...不過我見到都好凍凍.. 小心冷親唷...著多件衫 (我知我好煩XD~)
    [版主回覆12/23/2009 04:58:00]其實個聖誕背景唔係新架嘞! 舊年已經用過~ 本來想整個新既,但依排Yahoo 問題多多搞到我都無哂心機.......
     
    果晚砌雪人時又唔係好凍喎~ 我仲砌到出汗呢!  不過我會小心身體架嘞~ (妳咁關心我,我點會覺得妳煩呢? )
     
     

    回覆刪除
  15. 我覺得喺冰天雪地住慣既人好似唔怕凍咁,mr. t可以著咁少衫都頂得住,我地住香港既,十幾度已經要著羽"擁"...
    [版主回覆12/25/2009 23:03:00]南北極依d先叫做冰天雪地既地方~ 蘇格蘭唔係每年冬天都落雪架! 而且剛過去既夏天,天氣試過比香港更熱!
     
     

    回覆刪除
  16. 嘩! 差 D 追漏咗呢篇, 睇唔到你哋個"愛情結晶"添! 不過個小雪人都好得意呀, Mr. T 咁鬼馬, 心都甜哂啦~
    [版主回覆12/29/2009 18:49:00]依幾日暖返少少開始溶雪.......點知尋晚又來個零下3度!!!! 但就無落雪~ 不過天文台預計除夕會零下8度 + 再落雪!
     
    我都越望個迷你雪人,越覺得佢個樣好搞笑!
     
     

    回覆刪除
  17. 數年前那個雪人好可愛, 仲要 SMS 傳情, 真係冧死人.
    [版主回覆01/03/2010 04:53:00]果個雪人仔有少少似復活節雞仔!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...