2009年12月10日星期四

V記千島海鮮薄餅


我其實並無食過Pizza Hut 既出品~_364.gif image by veronica_tsim
所以依個係打天才波做出來既千島海鮮pizza 版本!


12"厚批薄餅底一個:

1. 高筋麵粉120g, 中筋麵粉110g, 即用酵母4g, 細雞蛋1隻, 橄欖油3茶匙, 糖1茶匙, 鹽1/2茶匙, 溫水120ml~ 將所有材料拌勻,搓成光滑均勻的麵糰,弄成球形放在塗油的大碗內,用保鮮紙包好進行第一次發酵。

2. 直至麵糰發酵至約3倍大 (e.g. 25C氣溫下需時約1小時15分鐘)。

3. 薄餅焗盆塗油。

4. 取出麵糰放氣 (用麵粉棒輾成約1cm厚的圓形),放在(3)的薄餅焗盆內,再放入焗爐內(不需開爐預熱!)進行第二次發酵 (約30分鐘)。

P.S. 如果想要薄批的話,就不需進行第二次發酵!


5. 配料: 青椒 + 紅椒絲、洋蔥切粒、魷魚圈、青口肉、蟹柳、大蝦、帶子、千島醬~

6. 厚肉的生海鮮e.g. 帶子,可先拖拖水及切細,防止出水。

_342.gif image by veronica_tsim 海鮮配料可依個人喜好隨意配搭!

7. 待薄餅完成第二次發酵,預熱焗爐200C,在薄餅上先塗上少許橄欖油,再塗一層千島醬。

8. 鋪上一層芝士,放上海鮮料,再灑上大量芝士在上面。

9. 放入焗爐焗約15至20分鐘至薄餅金黃。

10. 灑上香草e.g. parsley 即成。

 來個close up 先!1775465355.gif image by veronica_tsim


(因為預備咗太多料,所以最後無放到蟹柳........10.gif image by veronica_tsim)




10 則留言:

  1.  妳好厲害呀﹗吞口水中.......
    [版主回覆12/11/2009 19:34:00]多謝! 其實pizza 真係好易整架咋~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 好好味唷....留番件比我啦.... 不過呢...最近我食咩都嘔唔知想點= =""" 今日又call in 左=___+"
    [版主回覆12/11/2009 19:33:00]好呀~ 不過妳會唔會又嘔返出來架??
     
    其實妳係咪有......呢??
     
     

    回覆刪除
  3. Gaileは林家歐巴桑2009年12月11日 上午12:03

    正....點解冇菠蘿?不過其他料我都好鐘意
    [版主回覆12/11/2009 19:32:00]我咪話咗我未食過真正既千島海鮮pizza 囉,我唔知有菠蘿呀! 不過就算知都唔會落 - 因為我 + 老公都唔鍾意熱食生果~~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 八哥狗的女主人2009年12月11日 上午12:39

    我幾乎每天都有探妳的blog, 但好懶, 並非每次都留言, 今次睇到不停流口水&吞口水, 忍唔住要話妳知, 妳真係好叻, 每次都咁認真做, 又做得鬼咁好 !
    [版主回覆12/11/2009 19:30:00]自從Yahoo 整咗個把鬼驗證碼之後,留言真係花多咗好多時間!!!!
     
    多謝讚賞~ 我都係靠估點整架咋! 因為我未食過真正既千島pizza~
     
     

    回覆刪除
  5. hello~ 我都好鍾意煮野食架, 不過勁懶, 無寫blog=P 見到你咁有心機寫blog, 搞到我心郁郁想開始寫blog tim =w=" 我family都喺UK, 不過係喺london嗰邊, 下年我都會過去呀~
    [版主回覆12/11/2009 19:20:00]妳好~ 歡迎妳!
     
    因為有好多食物都係我第一次整,我又無乜記性,寫blog 可以方便我整理食譜~
     
     

    回覆刪除
  6. 個PIZZA好好味喎,咁大個食唔食得曬呀??
    [版主回覆12/11/2009 22:19:00]我整親pizza 都食哂架!
     
    12"我 + 老公啱啱夠架咋~~~
     
     
     
     

    回覆刪除
  7. 喂~~洗唔洗整得咁正呀,啲帶子又洗唔洗咁大粒呀,想引死我呀  
    [版主回覆12/12/2009 03:57:00]洗唔洗整得咁正 </// 洗!
     
    帶子洗唔洗咁大粒 </// 要!
     
    想引死妳呀 </// 係!!!
     
     

    回覆刪除
  8. 妳整既PIZZA好多料,好正!
    我都鍾意千島醬味
    [版主回覆12/13/2009 01:42:00]我發現自己經常眼大過個胃! 成日預備太多材料........我今次冇預備咗蟹柳,但太多料最後冇落到~~~
     
     

    回覆刪除
  9. 叻女~焗得好靚喎,引C人喇!
    我都好鍾意食千島海鮮pizza,所以,上次屋企人gatering都整過一次!
    另外,請問你個pizza焗盤,個底有窿窿,會否焗時容易熟D呢
    [版主回覆12/14/2009 05:14:00]多謝讚賞!
     
    我整依個之前未食過海鮮pizza,因為依度海鮮屬貴價食物,但pizza 就係cheap 野...返到香港又唔會食pizza......今次第一次食,我都覺得好好味~~~~
     
    個盆有窿會唔會易熟我就唔知; 但會有助焗爐熱力平均分佈~~~
     
     

    回覆刪除

  10. [版主回覆12/14/2009 05:11:00]thanks~~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...