2009年12月29日星期二

My Happy Birthday 2009 (12月29日)

尋日係小妹Happy 牛一~
先多謝各位好友網友,提早或準時既blog / FB + sms 祝賀留言! 


老公今年準備既生日咭~


其實依幅係我地既生活寫照來~  因為每日老公放工,我除咗間中喱埋喺門口嚇佢之外 ; 仲會吼佢入房換衫時"飛撲"埋去將佢制服!


2008111213530154.gif image by veronica_tsim老公仲喺生日咭裡面作咗首打油傻詩:

I don't know what I've done in a past life,

For me to deserve such an incredible wife!

Gorgeous smooth skin & beautiful sleek hair,

Nothing else matters when you are there.

It maybe your birthday but we're not yet done~

Much more pressies and fun to come!
(me......so 冧~~~~~~~
_343.gif image by veronica_tsim )


老公尋晚帶咗我去一間我地未試過既海鮮餐廳燭光晚餐 - An Lochan Glasgow~

An Lochan 有3間分店~ 佢地喺Tighnabruaich 既總店 (好鬼遠!)得過3 AA Rosette Award!
話哂攞過獎...水準當然有返咁上下啦~~~~
c562502d.gif image by veronica_tsim


 我既頭盆 - 今晚餐廳special "Wood Pigeon with Balsamic Vinegar Salad"~ (依個份量超少超唔夠喉!!!  不過食完真正齒頰留香~~~~ 正!!! _106.gif image by veronica_tsim )

 老公頭盆 - "Duck Liver Parfait"~ (入口即溶充滿油香~~~~ 老公比咗大半塊我! )

 我既主菜 - 大條到好似食極都食唔完既焗完條Sea Bass~ (點菜時應該係Sea Bream 既,唔知點解變咗Sea Bass?  不過話知佢啦! 因為條魚好正!!! )

 老公主菜 - Market Fish with Saffron Coconut Broth~ (都係一個正字!!!) 裡面有3種唔同既鮮魚: Halibut, Cloey + Salmon; 平時老公唔鍾意coconut,不過裡面有saffron - 蕃紅花既香味,出來效果有種好特別既香味! 老公食到幾乎一滴汁都哂~~~ )

 另外點既Market Vegetable~ 依個就稍嫌搵笨嘞! 雖然清炒既菠菜苗 + leek 都好清甜爽脆,不過依兜野d屎咁細碟,竟然要£2.95!!!!

_1856.gif image by veronica_tsim 一頓好味滿足既生日飯~~~~~~

 生日著咗扑星day 大減價其中一件戰利品~ (網誌)

老公放工返來時先送我一大札鮮花~

今次唔係未開既香水百合嘞!
_1272.gif image by veronica_tsim
老公話唔想次次都送百合,想搞搞新意思......
_1557.gif image by veronica_tsim

 係好少見既Amaryllis (朱頂蘭)......

 配蘭花~

Amaryllis 雖然無香水百合既濃濃香味,但另有一種清幽既花香~而且一樣咁靚靚! 好鍾意啊~~~~

 生日禮物係老公扑星day 特登撇開我去買既! 老公話行咗好多間店,最後喺珠寶街裡面一間店先買到......

 係Toy Watch 呀!!!!!!!!!!!

話說舊年年尾同老公一齊返香港時,喺Heathrow Terminal 5 等上機時,我見到依隻Toy Watch 好鍾意!! 不過......

_2096.gif image by veronica_tsim   老公: Honhon~ 妳好怪......妳有咁多靚錶,但妳又唔帶錶; 依隻都唔知係咩來,妳又話鍾意......

_2102.gif image by veronica_tsim  我: 你識鬼咩......

但最後唸到自己真係有好多錶 + 好少帶錶! 所以最終無買到......

 估唔到1年後竟然會到手喎! 呵呵~~~~~

_342.gif image by veronica_tsim
 Toy Watch 係一個講到明模仿Rolex 款既意大利品牌玩野膠錶~ 好多名人明星都有架!

 除咗款係模仿Rolex 之外,連包裝盒都似模似樣喎! 


連"第一夫人" - 奧巴馬太太Michelle 都有隻紫色同款~
雖然我唔係第一夫人,不過我係老公既"唯一夫人"! _1553.gif image by veronica_tsim


但香雞手既我........


 扣咗都成隻甩出來! _1284.gif image by veronica_tsim

 有靚咭、靚餐、靚花 + 靚錶.....睇吓我幾鬼開心!
Laugh-small.gif image by veronica_tsim
Thanks Hon~~~~~
_2287.gif image by veronica_tsim


寫在後頭......

尋日晏晝屋企電話響起,我接電話後喂咗幾聲都無人應......
1775465327.gif image by veronica_tsim

突然電話另一頭傳來甩甩cut cut 既鋼琴聲 - 彈到錯鬼哂
_1284.gif image by veronica_tsim ,但仍隱約可以聽得出係單手彈既生日歌!

跟住就聽到V媽媽話: 唔識嘞......是但啦! 生日快樂~~~
_1281.gif image by veronica_tsim

(V媽媽用我個鋼琴彈架~ 不過佢係完全唔識彈鋼琴既!
2008111213530154.gif image by veronica_tsim so sweet~~~ )

咁又大咗1歲嘞! 但人越大就越覺得生日最重要既人其實唔係自己......

其實我比預產期早咗1個月出世 - 當日V媽媽睇緊電視時唸: 如果BB而家出咗來就好嘞!

於是當晚我就好聽話咁趕住出世~  不過V媽媽陣痛咗17小時最後要開刀,先將我帶來依個世界......
_1302.gif image by veronica_tsim

_918.gif image by veronica_tsim 感謝V爸爸 + V媽媽讓我健健康康來到依個世界; 感謝你地賜我樂觀開朗既性格; 感謝你地對我無微不至 + 萬千寵愛; 更感謝你地肯讓唯一既女兒嫁到咁遠......

我好愛你地啊!!!
_2109.gif image by veronica_tsim



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...