2011年1月26日星期三

My Beautiful Home

What a beautiful city..........













I miss my beautiful home!



33 則留言:

  1. 111111 V女你影香港夜景好靚呀 同埋 影的燈果張 影到好似星星閃閃咁 隻馬表情好好笑呀 ^^ 今年又再返黎玩啦
    [版主回覆01/27/2011 02:23:00]多謝Katie 讚賞!
     
    d燈陽係因為加咗星鏡(相中係6星!)去影,所以有星星閃閃既效果~
     
    係呀~ 我都有計劃今年會再返香港!
     
     

    回覆刪除
  2. 點心b的貓媽媽2011年1月26日 上午8:16

    我11月返香港時都冇腸幻彩fing噹噹, 唔知算唔算蝕呢? 你影d相透光度超好, 勁呀!
    [版主回覆01/27/2011 02:20:00]其實係一個幾無厘頭既遊客節目! 音樂好鬼老土,幾條激光喺天空了來了去......最過癮反而係企喺我附近d洋人遊客一路睇一路讚香港夜景amazing!  所以其實唔睇都無咩損失~
     
     

    回覆刪除
  3. 《Ka MaN 日記》2011年1月26日 下午2:41

    我都好掛住 hk...!!
    你向 1881 影嘅旋轉馬同個鐘樓好靚吖...
     
     
    [版主回覆01/27/2011 07:33:00]thanks Ka Man!
     
    係啦~ 尤其我地都啱啱返完香港,緊會特別掛住架嘞......
     
     

    回覆刪除
  4. 嘩,你影得好靚呀!
    睇番相真係更掛住HK,特別係節日氣氛濃厚既HK
    X'mas 同新年,真係每逄佳節倍思"香"
    [版主回覆01/27/2011 07:59:00]多謝Joanna! 哈哈~~~ sorry 啊! 估唔到我幾張相會勾起妳鄉愁啊~
     
    我任何時候都好掛住香港架! 不過當我身在香港時,又會掛住Glasgow 屋企喎.....真係兩頭唔岸!
     
     

    回覆刪除
  5. d 相好得呀, 我去hk 好多次都冇去欣賞d 咁靚ge 夜景 比你d 相吸引左, 搵機會要去欣賞下先^^
    [版主回覆01/27/2011 19:12:00]咦......乜妳原來唔係住喺香港架? 咁妳住喺邊架? 我去過妳果邊但睇唔出妳住邊啊~
     
    多謝花菈讚賞!  最衰今次無時間上山頂影夜景啦!!! 下次一定要補返數!!!!!
     
     

    回覆刪除
  6. 你d夜景相影得好靚呀
    [版主回覆01/27/2011 19:06:00]Thanks bv!
     
     

    回覆刪除
  7. 你影得好靚,好靚呀!
    [版主回覆01/27/2011 19:06:00]Thanks again 晶晶!
     
     

    回覆刪除
  8. 好鐘意依張,好靚呀!^^
    [版主回覆01/27/2011 19:05:00]thanks 晶晶! 依張係我試塊6星鏡效果下既實驗品來架~
     
     

    回覆刪除
  9. I love HK too~ Hopefully I have enough money to go next year
    [版主回覆01/27/2011 19:04:00]2011 has just started, not going back this year?
     
     

    回覆刪除
  10. 靚到吖! 請問妳係唔係準備出番一輯香港夜景嘅名信片呀!
    [版主回覆01/27/2011 19:03:00]Thanks gjmama! 過獎嘞~
    我只係影低自己覺得靚既野咋!
     
     

    回覆刪除
  11. Gaileは林家歐巴桑2011年1月26日 下午8:45

    I miss my beautiful home too
     
    d相影得靚到呀,用黎做postcard都得
    [版主回覆01/27/2011 19:02:00]Thanks Gaile!  有無靚到搞到妳home sick 呀?
     
     

    回覆刪除
  12. 嘩好正! 有好多張都好靚呀~~我最like第五張
    攪到我都好miss hk呢~~
    [版主回覆01/27/2011 18:43:00]多謝kira!
     
    (屎火~ 我依幾張相好似搞到幾位身住外地既扑友都home sick 呢...... )
     
     

    回覆刪除
  13. (Empty)
    [版主回覆01/27/2011 18:41:00]
     
     

    回覆刪除
  14. 你影得好有水準,怪唔得你之前攞獎啦!
    [版主回覆01/27/2011 18:41:00]Thanks choi yee! 水準講唔上嘞,極其量只算得係影低自己覺得影既野~
     
     

    回覆刪除
  15. 我鍾意第5張 - 1881個 旋轉木馬
    [版主回覆01/27/2011 18:38:00]我都好鍾意果張~
     
     

    回覆刪除
  16. 香港的夜景, 真係全世界出晒名, 在你的攝影技術下, 更加靚!!
    [版主回覆01/27/2011 19:27:00]過獎嘞Ada! 我技術欠奉架,我玩吓架咋~
     
     

    回覆刪除
  17. 你影得好靚, 我都 好掛住hk 好想快d 返屋企
    [版主回覆01/27/2011 21:59:00]Thanks kelly! 或者妳可以等放復活節假返香港?
     
     

    回覆刪除
  18. I missed my home too. I don't know when I can go back
    [版主回覆01/27/2011 21:58:00]
     
     

    回覆刪除
  19. 妳影既相真係好有水準,靚到可以做postcard(真心話)
    [版主回覆01/28/2011 01:18:00]多謝讚賞Andrea!
     
     

    回覆刪除
  20. 我住澳門ga~~你有冇黎過呢?? 山頂我0係10年前去過一次, 仲要勁大霧 跟住次次去親hk 都掛住shopping/去d 主題公園玩下咁ja
    [版主回覆01/28/2011 01:17:00]有~ 我去過澳門3次架嘞! 澳門好多好野食~ 對上果次係08年,去澳門探一位blog 友! http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=8155
     
    澳門同香港咁近,幾時過去都得啦!
     
     

    回覆刪除

  21. I like this picture very much ah.   I miss my beautiful home too.
    [版主回覆01/28/2011 19:03:00]thanks drm!
     
    any plans going back to HK for hoilday?
     
     

    回覆刪除
  22. 我睇左你08年果篇la~~坤記葡國餐廳我都好似未去食過 搵次要去試下先, 同埋hk 人最like 的大利豬扒我都係未食過ga 可能係我地澳門人唔鍾意排隊la, 要排隊先有得食, 好多澳門人都唔制ga~~hahahha 反而安得魯, 有時過開果邊都會買黎食~~而澳門區果邊有間叫瑪嘉烈都差唔多質素, 聞說佢地係2公婆, 後來離婚, 1個就澳門區開店, 另1個就0係路環 你地食蟹粥果間我都好鍾意去食ga, 基本上佢樣樣都好味, 去咁多次都未試過話水準差左, 我都好耐冇食la, 搵日要去食下先
    [版主回覆01/28/2011 19:21:00]坤記、大利來記 + Bee Vee 都好正! 下次再去澳門我都一定會再幫襯返依幾間!!
     
    安得魯 + 瑪嘉烈係咩來架? 葡撻呀?? 依樣我其實無咩興趣! 因為我唔鍾意甜品~ 不過一場去到澳門試吓啫!
     
     

    回覆刪除
  23. 好靚呀!當晚你自己有無影番張留念呢??
    [版主回覆01/28/2011 22:11:00]妳指自拍? 無呀~ 果晚我自己一個人去尖東影相,揹住大大個袋又攞住腳架......影完幻彩詠香江我就拿拿淋執影走咯! V媽媽喺屋企等緊我開飯~
     
     

    回覆刪除
  24. 啲相影得好靚呀
    [版主回覆01/28/2011 22:07:00]多謝肥媽咪讚賞!
     
     

    回覆刪除
  25. 希望今年5月or 8月可以返香港la!!但係唔希望7月因為太熱la!! 同埋一家返先開心
    [版主回覆01/28/2011 22:06:00]8、9月都唔涼得去邊果喎~ 10、11月或4、5月返去就舒服嘞!
     
     

    回覆刪除
  26. No la.   When my kids get little older, I will bring them to visit HK.   And we will visit your mum's shop and ask for having dinner with us.   
    I just search for a chinese New Year clothes for my kids online.  It is so trouble......that I cannot found any in U.S.   Not even have red pocket  in chinese store this year. 
    [版主回覆01/29/2011 02:58:00]how long has it been since you were last in HK?
     
    have you tried ebay? maybe you can find the chinese clothes and red pokets there~
     
     

    回覆刪除
  27. d相好靚, 可以做poster
    [版主回覆01/29/2011 02:53:00]Thanks WingL! 過獎嘞~
     
     

    回覆刪除
  28. d 相影得咁靚既 , 好似明信片一樣喎 !
    [版主回覆01/30/2011 03:45:00]多謝Eddy 兄讚賞!
     
     

    回覆刪除
  29. 係呀~~安得魯同瑪嘉烈都係賣葡撻ga 我對甜品都係麻麻地, 多數都係去食佢d 三文治ja 尤其係以前返工近就多d 幫襯, 而家遠左就1個月都冇1次lu 有時想食, 去到比大班遊客圍左住就放棄, 食第樣~~hehe
    [版主回覆01/30/2011 03:44:00]OIC! 我試過就算嘞~ 下次再去澳門我都唔會再去幫襯,因為始終唔係我杯茶嘛! 留返個肚食自己鍾意食既野!
     
     

    回覆刪除
  30. Yes, I also never order online shop like this.  That make me little worry.   I am not sure I will order it or not.    Yes ah, it is late la.  But doesnt matter la, my kids will not know :)
    [版主回覆01/31/2011 22:16:00]just make sure the website is secure before placing your order!
     
     

    回覆刪除
  31. HK--YEAH
    [版主回覆01/31/2011 22:13:00]
     
     

    回覆刪除
  32. Very nice shots! And I miss my beautiful home too!!
    [版主回覆02/02/2011 19:50:00]Thank you Anne!
     
     

    回覆刪除
  33. 有時我都掛架﹐不過一諗到要俾人管我又... ...

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...