2012年12月22日星期六

懷舊三角蛋糕


一個簡單又好味既蛋糕~ 
不過若我想食的話,就一d都唔簡單!
因為一定要去中式超市先有得賣,
不過唔係間間中超都有得賣,
而且有時晏少少去就會賣鬼哂......
咁鬼麻煩...最好都係自己整!


1. 長方形焗盆約25cm x 20cm x 4cm 鋪烘焙紙; 預熱焗爐180C。


2. 雞蛋4隻分開蛋白和蛋黃。


3. 蛋白打出大氣泡後,加入鹽1/3茶匙和少許他他粉。


4. 再分3次加入幼砂糖65g打至中性發泡。(如圖 - 提起打蛋器後,蛋白糊成彎勾)


5. 另一大碗內倒入牛奶和菜油各55g,用手動打蛋器拌勻至無明顯油珠。


6. 在(5)中篩入低筋麵粉70g和泡打粉1/2茶匙,再下蛋黃,用刮刀輕手拌勻蛋黃麵糊。


7. 將1/3蛋白糊加入(6)蛋黃麵糊中,輕輕拌勻後,倒回剩餘2/3蛋白糊中一同輕手拌勻至細緻麵糊。


8. 將(7)倒入焗盆內,用刮刀刮平表面,放入焗爐先焗10分鐘,然後調低焗爐溫度至170C焗15分鐘至表面金黃,以長竹籤直插至底測試蛋糕是否已熟透。


9. 將蛋糕倒扣在另一張新的烘焙紙上,撕去底部的烘焙紙讓蛋糕散熱待涼。


10. 蛋糕待涼時,將已放室溫至軟的無鹽牛油50g,加入糖霜15g,用電動打蛋器打至光亮幼滑發白,即成奶油忌廉(buttercream)。


11. 蛋糕涼後切半,一半在蛋糕底面平勻抹上一層薄薄的奶油忌廉,另一半反轉(蛋糕面向上)叠在上面,切掉多餘部份修邊,再切成三角形即成。








9 則留言:

  1. 你又引我出現,因為我想同你講,你個食譜好正,真心感謝你!
    [版主回覆12/23/2012 22:00:06]唔洗客氣! 快d試吓整啦,簡單又好味~

    回覆刪除
  2. Mrs T 妳好 最近Newcastle又大風大雨 妳那邊也是嗎? 我想我們會有一個又大風大雨的Xmas @@ anyway wish u n Mr T have a lovely Xmas n happy new year^^
    我想問一問妳說的低筋面英文名稱是甚麼 and I get it from western supermarket? Thank you do much
    [版主回覆12/23/2012 22:51:49]我依邊OK喎! 今日有d風又有少少雨,不過間中都有出太陽,而且唔太凍, not too bad!
    我用既低筋麵粉係喺香港帶過來既,因為英國超市係無低筋麵粉賣架! 佢地整蛋糕係用self raising flour 自發粉 - 即係加咗泡打粉既麵粉,唔同牌子配方有d唔同e.g. 有d係低筋粉 + 泡打粉; 有d係中筋粉 + 泡打粉,所以要睇返包裝蛋白質成份,如果蛋白質低過9就係低粉既自發粉~
    不過有d中超會有一隻大陸出既低筋粉賣,牌子係紫蘭花,妳可以留意一下!
    不過妳可以試吓用自發粉來整依個蛋糕! (唔洗再落泡打粉~)

    我都祝妳聖誕新年快樂啊~

    回覆刪除
  3. By the way ur cake look nicer and nicer^^ hope I can make the cake like yours on day^^
    [版主回覆12/23/2012 22:52:18]Thank you Cwai!

    回覆刪除
  4. Oops...I meant "one day" hee hee hee

    回覆刪除
  5. 我就覺得一d都唔簡單!...一個正字

    [版主回覆12/26/2012 07:17:16]多謝小白!
    真係好正~ 不過妳整過就知真係好簡單!

    回覆刪除
  6. 緊張大師-小女人2012年12月23日 下午7:11

    Mrs,T祝你同honey聖誕開心幸福快樂呀,你的出品我無懷疑過超高水準啦
    [版主回覆12/26/2012 07:17:57]多謝緊張大師!

    我都祝妳 + 妳家人聖誕快樂啊~

    回覆刪除
  7. Merry Christmas to you and your family. God Bless.
    [版主回覆12/26/2012 07:19:49]Thank you mummy of two~ Merry Christmas to you and your family too!

    回覆刪除
  8. Mr & Mrs T, Merry Christmas & Happy New Year ! ^^
    [版主回覆12/26/2012 07:20:32]Thank you 芹菜! Merry Christmas + Happy New Year~

    回覆刪除
  9. lee 個蛋糕真係一d 都唔覺得lor!!! merry christmas !!
    [版主回覆12/26/2012 07:23:21]lee 個蛋糕真係一d 都唔覺得lor!!! </// 唔覺得咩野lor 呀?
    Merry Christmas~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...