2012年12月16日星期日

Financiers 法國費南雪金磚蛋糕


幾個月前Mr.T仲喺南下工作,
有次同佢喺Manchester 食自助餐.......

第一次食到依塊有口感又充滿牛油香既小蛋糕,驚為天人!
不過........估唔到原來係咁容易整果喎!!




食譜來源: http://www.joyofbaking.com/Financiers.html

約10至12塊......

1. 預熱焗爐200C。

2. 將無鹽牛油115g 以中火煮溶至滾。



3. 煮至有白泡浮面及溶液顏色變深後熄火。



4. 將牛油溶液以雙層牛油布過濾。


5. 過濾後的溶液為"焦牛油",放涼待用。



6. 將(5)的焦牛油盛起80ml留後備用,剩餘的焦牛油掃少許入費南雪模內。


7. 中筋麵粉30g、杏仁粉(ground almonds)55g、糖霜90g、鹽1/8茶匙,全部材料篩勻在大碗中,中間挖一個洞。
8. 蛋白3個略略打發至圖中模樣。


9. 將(8)的蛋白、焦牛油80ml和雲呢拿精油1/2茶匙加入(7)中,以手動打蛋器拌勻成厚麵糊。



10. 將(9)放入唧袋中。(麵糊較厚,用唧袋比較方便! )


11. 將麵糊唧入模內至8分滿,放入焗爐中層約10至12分鐘。


12. 烤至蛋糕金黃色,出爐後趁熱掃上少許酒糖液即成。




Photobucket

6 則留言:

  1. 出現一下跟你講句聖誕快樂,你呢個蛋糕仔我一定會整的,多謝你的食譜!
    [版主回覆12/18/2012 01:52:31]聖誕快樂啊Agnes! 依個蛋糕仔又易整又好味,快d試吓啦~

    回覆刪除
  2. 格完d牛油克色的係乜黎嫁?
    [版主回覆12/18/2012 01:49:12]牛油煮到咁上下會有milk solids 沉底,黑色果d就係沉咗底煮焦咗既milk solids

    回覆刪除
  3. 呢個睇落唔係好難整喎,又試吓做先!謝謝分享!
    [版主回覆12/18/2012 01:48:06]依個直情係超級易整! 仲好香好好味~

    回覆刪除
  4. We like these little cakes too! :) Yours look very pretty and delicious! I wanna grab one! haha
    [版主回覆12/18/2012 01:47:15]Thank you Stella! they are really easy to make and very delicious~

    回覆刪除
  5. Thanks for telling me that, Merry Chrismas V 女
    [版主回覆12/19/2012 19:06:07]you're welcome! Merry Christmas to you too melnightee~

    回覆刪除
  6. 好開心,昨天跟你呢個食譜做左,屋企人話好好食,Thanks.
    但我想請教下,如果想減糖霜份量(做俾上年纪的人食),其他份量是否要改呢?
    [版主回覆12/31/2012 19:44:16]you're welcome.

    其實如果整比老人家食不如整其他比較清淡啦! 依個就算減咗糖粉都勁牛油,都唔健康得去邊~

    依個我都係只整過依一次,未試過減糖~ 不過我個人認為勺量減糖問題不大,妳可以自行實驗一下

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...