2013年12月6日星期五

棉花糖機 (附彩色砂糖做法)


其實唔好甜食既我,
從小到大都幾鍾意食棉花糖,
貪佢輕飄飄,甜味似一陣霧,唔會太甜~

又其實我好鍾意棉花糖果種淡淡既粉彩色,
不過弊在街賣有顏色既棉花糖多數係有flavour,
e.g. 紅色係所謂既士多啤梨口味,
但對我來講係藥水味! Yuck~
所以我從來只食純白色原味既棉花糖......


上星期Mr.T 送咗部棉花糖機比我,
有咗依部機,我就可以自製彩色但原味既棉花糖嘞!
洗鬼另外再花錢買所謂"棉花糖專用糖"?


彩色砂糖DIY:

1. 首先當然要有砂糖啦!
普通砂糖(granulated sugar)或幼砂糖(caster sugar)均可~

自製彩色砂糖除咗可以用來製作棉花糖之外,
仲可以用來裝飾曲奇或cupcakes~ 
我選擇用未經漂白既raw sugar,
因為顆粒較大,比較適合用來裝飾!


2. 將砂糖倒入一個乾淨碗內,滴入數滴食用色膏(gel),用叉拌至勻循完全無顆粒。


3. 重覆(2)直至達到你所要求的顏色深淺度。


4. 焗盆內墊烘焙紙,將染好色的砂糖平均鋪在烘焙紙上。


5. 放入預熱50C的焗爐內10分鐘,烘乾砂糖水份。


6. 烘乾後的砂糖會結成塊,用湯匙輕壓會變回砂狀即成。


7. 放入乾淨的密封膠盒保存。


完全乾透的彩色砂糖顏色會加深!


NOTE

- Step(2)可將糖和色膏放入一個厚身三文治袋,封好後大力搖勻,來替碗 + 叉;

- 色膏用量視乎你要求顏色深淺程度,無固定份量; 

- 如果想要唔同口味,可自行加入食用香精;

- 注意砂糖一定要乾透才收好!


有彩色砂糖,可以開始整棉花糖嘞~~~

砌好棉花糖機後開動,要先預熱5分鐘後關機.......


用附設既膠匙量一匙彩色砂糖........


將糖倒喺spinner head 中間圓形空位.......


再次開動棉花糖機,
spinner head 轉動時,砂糖會彈到周圍都係......
我用splatter guard 先遮一遮,
等再聽唔到砂糖周圍彈時先攞開~


約10秒後就會見到糖絲出現,
用長竹籤纏成一團直至糖絲唔再出現,
用法極簡單容易~


好玩又好味!


同街買到既棉花糖一模一樣呢~


染彩色砂糖可以用水劑食用色素嗎?
我認為係Yes and No!
因為用水劑食用色素,砂糖好難完全乾透,
所以要視乎彩色砂糖點用~
E.g. 如用來製作棉花糖,我認為一定要用色膏!

今次我染咗6隻顏色砂糖: 黃、紅、橙、綠、藍 + 紫~
做出來既棉花糖, 綠 + 紫果2枝明顯地好"奀",
無其他顏色咁fluffy,顏色亦較淡無咁突出,
但其實我所用既砂糖份量全部都係一樣.......
分別就係 - 綠 + 紫依2個我用咗水劑食用色素!
其餘4個色我都係用色膏~
(唔係特登既...只係咁啱綠 + 紫色膏用哂......)

依2個色我烘咗好耐都唔乾,
製作棉花糖時亦只有依2個色特別難捲,
捲咗幾次先勉強成功.......
棉花糖機最忌水份,
所以用來製作棉花糖既DIY 彩色砂糖要用容易乾既色膏啊!







34 則留言:

  1. 嘩~~~ 正正正!我都勁鐘意食哩隻棉花糖!
    染完好似好深色,但整完出黎淡淡地又幾靚喎~
    哩部野清洗麻唔麻煩呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一小匙砂糖就變到咁大舊,淺色係絕對正常~
      我覺得唔麻煩

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實除咗綠 + 紫之外,其他隻隻色都好好

      刪除
  3. 好好玩呀....我成日都心郁郁好想買...但..依啲野好日都唔食一次..好怕部機又係放係度封塵呢 >_<....如果你係我鄰居就好..實過去你到玩..kakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意食依隻棉花糖,有依部機半夜想食都無問題

      刪除
  4. 睇到都想玩埋一份, 又有得食又有得玩 "正" YUMMY

    回覆刪除
  5. 我細個做暑期工時試過整棉花糖架!好好玩,成日整到大大舊,自己又偷食,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好好玩!
      偷食應該扣妳人工!!! XDDDD

      刪除
  6. 回覆
    1. 我覺得隻隻色都靚....除咗紫色.....

      刪除
    2. 原來紫色唔靚...重諗住問妳可唔可以整紫色睇吓!

      刪除
    3. 係喎~有六個色但真係睇唔出係紫囉...哈哈

      刪除
  7. candy floss maker 貴唔貴ga ??

    回覆刪除
  8. 好好玩呀thx~分享~^.^~

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 有咗依部機,半夜突然想食都無問題!

      刪除
  10. 好好玩咁噃~~~
    喜歡你的紅色和藍色呀~~~
    你幾時整花花呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我.......真係得閒到pat pat 痕先啦! XDDD

      刪除
  11. 原本諗住紫色一定好靚,點知原來'調色原材料'有咁大影響~
    咁妳出年萬聖節咪可以派呢種糖囉,hehe~

    回覆刪除
  12. Hi V,

    This is Peggy.好開心你個新竇好正呀!It is so nice ah!
    You know I like 棉花糖very much. But it's difficult to buy in HK... Actually I found only in Disneyland or Ocean Park.. 我覺得你真係好叻呀!Make it 又靚又好味!好正!

    By the way, 我因為要搬屋、所以要暫停一下跟blog. :-(
    我好快搞掂、聖誕後再聚!


    在此祝你, Mr T , Mc HamHam and Button 仔:Merry Christmas and Happy New Year !

    Take care
    Peggy


    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Peggy! 祝妳搬新屋順順利利啊~
      Talk later! ::cc4162

      刪除
  13. 色彩繽紛,見到都想食::cc7124

    回覆刪除
  14. Just wonder where did he get it from???

    回覆刪除
  15. 好得意, 好好玩呀, cute cute cute

    回覆刪除
  16. http://www.wilton.com/store/site/product.cfm?sku=pg_icingcolors
    想請問呢D係色素定色膏? 我有呢D但係要用牙簽了出黎整落ICING度的,唔知可唔可以用黎整沙糖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係色膏~ 可以整砂糖! (水劑色素係好似水咁稀,可以一滴滴咁架)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...