2013年12月11日星期三

香煎角魚柳


香煎角魚柳, La Cuisine De Veronica, V女廚房, Mrs.T, 角魚


依條係角魚,英文名Red Gurnard~
一種英國超市常見既海魚,
不過我來英咁多年,都無買過來食,
因為好多時佢地眼睛乾涸下陷...即係唔新鮮!
今次見到眼仔凸凸亮晶晶,而且幾大條,
於是買條來試吓!


兩隻手掌咁上下大條(我對手細...),
只賣£1.45 (約18.5HKD),好鬼平~
據V媽媽所講,香港都有依種角魚賣架!


周身魚翅魚棘尖不甩,劏時要好小心!


 
起出魚柳,睇唔出原來角魚咁好肉地!


1. 角魚柳2塊用少許鹽和胡椒粉醃一會。


2. 預備薑絲、蒜蓉和蔥段各適量。


3. 將魚柳抹乾,兩面拍上薄薄麵粉。


4. 燒熱油鑊,放入魚柳,先煎魚皮的一面,煎至兩面金黃後盛起。


5. 利用鑊中餘下的油爆香蒜蓉和薑絲後灒酒。


6. 魚柳回鑊,下糖和豉油調味,加入蔥段略兜即成。






10 則留言:

  1. hi, is your fish knife a japanese brand one ? is it good ?

    回覆刪除
    回覆
    1. yes~ it is a Japanese sashimi knife. i only use it to fillet fish, it's fine, it does the job.

      刪除
  2. 听说这种鱼拿来煲汤好正!!Fr 月儿

    回覆刪除
    回覆
    1. 月儿~ 妳真係知我心意!
      話說我來英國咁耐只用雪藏紅衫魚滾過一次魚湯,
      雪藏魚又點及得上新鮮魚呢?
      V媽媽都話用來滾湯好正,我唸住下次買來滾湯~ ::_342

      刪除
    2. 我从来没用鱼来煲/滚过汤, 期待你的食普!fr 月儿

      刪除
    3. 試過後我覺得依種魚好適合用來滾湯! 下次見到新鮮會買來試吓~ ::_1557

      刪除
  3. 在UK,這款魚真是煲湯的首選,滾完湯d肉都好吃的,不會像大眼雞咁鞋的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下一次買來試吓滾白雪雪魚湯! 唸起都流口水~~~~ ::ww6060

      刪除
  4. 仲有一次我在Billingsgate Market買到很大很新鮮的一條,那副魚肝好似鵝肝咁漂亮,膽粗粗煎了來吃,很滑又不腥,有機會請你也試一試喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸大條既喺超市fish counter 好難會買得到......不過有機會的話我一定會試吓!
      尋日又買咗一條比上星期依條細少少既,今晩打算用來煮蕃茄~ ::vv4005

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...