2009年3月16日星期一

廚房通告 (2009年3月16日)

Hello Everyone~ 我上星期五已安全到達香港嘞!

雖然我幾日冇update 個blog,不過多謝各位新舊blogmate 仍然keep 住入來留言,令"V女廚房"仍未比人踢出Canon 人氣榜!

我返香港前睇唔啱net book,所以暫時我都唔可以隨時上網~ (我而家喺Pacific Coffee! ) 我會喺香港留意吓,希望睇啱買到net book 的話,就可以keep 住update 個blog,因為情況有變既關係,我而家最快要4月頭先會返英國!

各位留咗言問有關煮食 / LV問題既網友,我一有機會上網,我就會盡量回覆~ 其他未回覆既,唔好意思~ 可能要大家等等或遲少少先回答到大家!

P.S. 各位香港網友~ 如果喺街上見到我的話,話聲我知啊!  妳地認得我,我唔認得妳地嘛~~~~

23 則留言:

  1. 希望你早日可以快D 買到部腦啦 , 咁我地一班忠實粉絲咪可以早D 見Law , 你知啦要等到4月頭先出現 真是會卦c 人麻
    喂 ! 我上星期六去左康年食Lunch 哦 見5到明星哦
    真失望 係呢 ~  5知道你如果去e 間食肆既話會食d 乜呢 ?
    有乜推介呢 ?
     
    [版主回覆04/08/2009 15:21:00]我返香港頭果幾日,V爸爸話阿倫 + 阿叻都有去買過野,佢地買完野多數會 去康年食野~ 不過之後就冇再來,我估係因為關楚耀單野啩!!?!?? 其實我好少去康年,因為我覺得佢d野唔好食~ 不過V爸爸成日去,去到熟哂!
     
    妳知唔知行過少少弼街果邊有間叫"金華茶餐廳"? 康年係金華老闆細佬開既~ 不過食物就差好多! 康年連杯奶茶都唔好飲......
     
    如果妳去開果頭,我建議妳去"陳記"食野! 我最鍾意佢地既燒鵝瀨粉~ 我喺香港時差唔多日日都去食一碗!  (好鬼掛住........)
     
    P.S. 阿倫新年時比咗封利是V媽媽! V媽媽比咗我,我遲吓放上來比大家睇吖~~
     
     

    回覆刪除
  2. 我老公都好鍾意去名寶石吃午餐,唔知會唔會有機會見到靚女呢?
    [版主回覆04/08/2009 15:25:00]名寶石我由細食到大~ 以前叫做"紅寶石"架!
    今次返香港我同V媽媽都去咗2、3次食午餐~ 妳有冇同妳老公一齊去?
     

    回覆刪除
  3. Glad to know that you're already in HK!  Enjoy your trip and I wait for your return for more funny discussion!  Take care!

    回覆刪除
  4. Hope to see you in HK ne~~~ where will you go usually??~~   :p

    回覆刪除
  5. 我住沙田, 唔知會唔會遇到你呢!

    回覆刪除
  6. 番左黎la..你去邊多呀睇下我會唔會撞到你..哈

    回覆刪除
  7. 呢2日天氣唔錯,希望你回港辨事之餘,享受下曰光啦

    回覆刪除
  8. 如果有緣在街上遇到妳, 一定會同妳打招呼啊

    回覆刪除
  9. 你會去 where 多架,等我去撞吓你先!  

    回覆刪除
  10. 如果係街見到你一定會叫你

    回覆刪除
  11. 你4月頭先返英國,咁你老公........咪變望妻石.
    [版主回覆03/23/2009 14:43:00]我地日日都傾2次電話,就算佢變咗望妻石,最少都可以keep 住佢個咀唔硬化!
     
     

    回覆刪除
  12. of course i will say hi to u, this is my 1st time to leave message to u, nice to meet u ar.
    [版主回覆03/23/2009 14:41:00]welcome~ nice to meet you too!
     
     

    回覆刪除
  13. 噫噫,睇黎我都無咩機會係街見到你架喇......祝你一切順利,到時網上見啦.....
    [版主回覆03/23/2009 14:41:00]妳大住個肚都唔方便約妳出來啦~
    等下一水我再返來時再約過妳!
     

    回覆刪除
  14. 小別勝新婚呀....返到英國老公仲愛你多啲呀....HAHA
    有冇諗住過黎聽吓我二位千金美妙既歌聲呀.....有時間過黎找吓我吖....
    [版主回覆03/23/2009 14:39:00]哈哈~~~ 我地日日都傾2次電話!
     
    今次應該冇時間過來嘞~ 始終仲未搞掂正經野......下次同我老公一齊返來先補返數!
     
     

    回覆刪除
  15. V爸無乜野啦嘛,不過有妳呢個愛女陪返半個月,我諗佢都會開心返嘅~
    咁妳返嚟都要坐穩機喇知嘛
    [版主回覆03/23/2009 14:37:00]V爸爸都睇得好開~ 佢冇咩事,有心!
    依2日會睇機票,大約4月3日左右會返英國~
     
     

    回覆刪除
  16. 會唔會見到你呀 ... 你認住我各囡囡幅相喎 , 來黃埔要找我架 ...
    [版主回覆03/23/2009 14:34:00]妳囡囡咁可愛~ 好易認啫!
    我都想過來食牛鞭架!
    不過冇人陪我咋......
     

    回覆刪除
  17. wow~~~~welcome back 呀...
    [版主回覆03/23/2009 14:31:00]Thanks~
     
     

    回覆刪除
  18. 妳幾時會去V媽媽舖頭呢?搵日去睇吓見唔見妳先~
    [版主回覆03/23/2009 14:31:00]我日日都會唔定時喺V媽媽舖頭出沒果喎~
     
     

    回覆刪除
  19. 見到你實會大聲叫靚女 ~ 
    [版主回覆03/23/2009 14:30:00]唔好嗌靚女,嗌V女 / T太好嘞!
    妳嗌靚女我唔識應妳架!
     
     

    回覆刪除
  20. 如果有緣在街上遇到妳, 一定會叫妳呀......heheeeee~ Hope to see you nei~
    [版主回覆03/23/2009 14:29:00]記得嗌大聲d喎! 我有少少撞聾......
     
     

    回覆刪除
  21. 祝 你 係 HK 玩 得 開 心  d ,好 快 就 四 月 喇 ,.....等 !等 !等 你  喇 !!
    [版主回覆03/23/2009 14:27:00]唔係返來玩~ 係返來辦我嫲嫲喪事.
     
     

    回覆刪除
  22. 哦!原來返咗香港,咁玩得開心D啦喎!返嚟再慢慢傾。
    [版主回覆03/23/2009 14:27:00]唔係返來玩~ 係返來辦我嫲嫲喪事.
     
     

    回覆刪除
  23. 嗚....好排住你唷... 得閒上下黎吹水啦...
    [版主回覆03/25/2009 14:43:00]我睇中咗部net book 嘞!
    不過仲未決定買唔買......
    我應該仲有約最少2星期先會返英國,
    如果買咗部net book,應該可以多d機會上網咯!
    (而家又喺Pacific Coffee! )
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...