2009年3月4日星期三

我的小小美食主義

我認為自己絕對稱得上係一個精打細算既師奶!  不過我既精打細算,並唔係只會買平野咁簡單~  因為身處英國,有好多食物既選擇已經好有限......所以就算百物騰貴唔可以太講究,都不能太過委屈自己 + 老公,我會有一定既堅持!

牛奶我只會飲全脂奶,個人覺得脫脂 / 半脫脂.....既牛奶都係淡而冇味(咁不如飲水! )

用來煮食e.g. 煮西湯,我會用普通全脂奶; 不過用來就咁飲,我就會買稍微高級少少既Jersey Milk。顏色微黃既Jersey Milk 口感香濃,仲creamy 到會"掛杯"! 同一般普通全脂奶好大分別~

雖然價錢比一般全脂奶貴,不過飲落口係一種享受~ 所以我覺得物有所值!


 個人首選係Asda 出品既Extra Special Channel Island Milk! Thumbs Up

我曾經都試過Harvey Nicoles + Tesco 出品既Jersey Milk~ 而Harvey Nicoles 既更貴,不過竟然唔夠Asda 既香,三者以Asda 既最好味! 所以貴野其實未必一定係最好~


曾經睇書記得蔡瀾話過 - 最好既魚露係產自越南! 不過英國可以買到既大部份魚露都係產自泰國既,所以我一直冇機會試吓越南魚露有幾滋味......

英國買泰國魚露好平,由幾十個p至£1.XX不等~ 鎊幾銀已經好鬼大枝!

 weekend 去泗和行買魚露,喺眾多泰國魚露當中,我見其中1枝鶴立雞群特別貴 - £2.85!

 於是好奇吓攞來睇吓有乜咁巴閉,原來係產自越南!

依枝名為"富國魚露"的確係比其他魚露貴到超哂班,不過價錢仍然可以接受得到! 就買枝來試吓有幾好味~~~~~~

不過經濟唔好,有某d堅持真係頂唔順要放低......

 依隻係我一向食開既日本極上胡麻油,佢係我有史以來食過最好味既麻油! 自從第一次試過後,咁多年來我一直係食佢~~~

咁耐以來都係買開£2.XX...其實咁細細枝麻油,£2.XX已經好貴! 不過始終麻油唔需要經常買,所以我一直都照買~
點知最近一次去入貨,竟然起價起到£4.55!!!!我都知經濟唔好入口貨品來價貴......但真係起價得太離譜嘞~~~~~ 所以我唯有放棄我既堅持......

英國blogmate Samwei 介紹我買依隻台灣麻油 (應該係依隻啩!!?!?!),size 一樣都只係賣£1.50~ 味道如何仲未知,因為未開,不過台灣出產既我都幾有信心!

 早幾日行Tesco 見到枝李派林喼汁唔同咗樣,而且仲要賣成£3.XX 咁死貴!!!!!

 睇清楚原來係釀製更耐 + 味更濃既"特別版"! (唔止手袋有限量版~ 連調味料都有特別版喎! )

我好鍾意Harvey Nicoles 出品既東方茶! (即中國茶 / 日本茶~) 去開愛丁堡都會順便入貨~

朋友來我屋企,我沖Harvey Nicoles 既茶比佢地飲,佢地話我奢侈.....不過靚茶葉 + 劣質茶葉分別好大! 所以雖然Harvey Nicoles 既茶貴貴地,但茶係我最愛既飲品,貴少少都不為過吖~~~~~

回歸比較基本既煮食堅持......

 我一向用黃糖煮食來代替白砂糖! 白砂糖我只用來做糕點,以免影響成品顏色;

 我只用天然海鹽!

此外,我係從來唔用味精既,我會用雞粉~ (果日見到原來味精好平果喎!!!!) 簡單來講,就算經濟唔好,我都會盡量選一d質素比較好既食材 - 依個就係我既小小美食主義嘞!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...