2009年3月8日星期日

自製油浸蒜蓉


雖然我鍾意煮野食,不過我好憎煮前洗洗切切既功夫~ 尤其最憎剁蒜蓉!!!! 所以如非必要,好多時我炒菜只係就咁拍兩野粒蒜頭就算......

於是參考咗網友秋風既做法(Thank you 啊~),剁碎浸喺生油裡面,可以保存一段長時間,煮餸時好似平時咁用就得嘞~ 非常方便慳返唔少時間!

一般超市e.g. Tesco, Asda...佢地既蒜頭多數好鬼細個又多綠芽,所以我多數去屋企附近既新鮮蔬果店買蒜頭。相同價錢 - 蔬果店 + 超市蒜頭都係£0.34一個,不過Tesco, Asda 既只有乒乓波咁上下大; 而蔬果店既就又大又飽滿,個個都幾乎有奶皇包既size~~

 又大又飽滿~ 一次過買咗10個已經有一大包!


我依種懶人緊係唔會慢慢剁啦! 我用電chopper~ 不過我依個太迷你! 所以都要分開幾次來chopper......

1. 蒜頭去皮去綠芽後剁碎;

2. 綠芽一定要去清~如果唔係蒜蓉過一段時間會變成綠色架!!!

3. 將剁好 / 打碎咗既蒜蓉放入乾淨玻璃樽內;

4. 倒入生油至完全蓋過蒜蓉,搞勻即成;

5. 放入雪櫃內保存。

  


22 則留言:

  1. 我都係咁架 (當然都係用攪拌機攪啦),懶呀嘛,一次過整定唔洗煩
    [版主回覆03/09/2009 19:08:00]依兩晚炒菜真係好鬼方便!!!!
     
     

    回覆刪除
  2. 你e個方法JC都試過... 不過我都係喜歡日日chop新鮮的... 可能上次個傻佬....倒到我成個雪櫃都係油.... 嬲死我=___="
    [版主回覆03/10/2009 07:44:00]哈哈~~~~ 男人都係粗手粗腳架嘞!
    我都鍾意新鮮剁,
    不過每次用少少又要特登剁...好麻煩!
     
     

    回覆刪除
  3. 你這個方法好好呀, 我要得閒試下整先!
    [版主回覆03/10/2009 07:42:00]真係好方便好好用!  同新鮮既完全冇分別~
     
     

    回覆刪除
  4. 我都好耐冇整成樽的蒜茸 ...
    [版主回覆03/11/2009 16:57:00]整咗一大樽先發現 - 個樽高得滯,放唔到入雪櫃!!!!!!
    好在而家英國天氣仍然凍,要快快食哂先得~~~~
     
     

    回覆刪除
  5. HI V女廚神
    想問一下你放個D 油是生油 OR 熟油呢 ? 
     
     
     
     
     
    [版主回覆03/16/2009 15:27:00]生油得架嘞!
    熟油放得耐反而會變壞架~
     
     

    回覆刪除
  6. HI V女廚神
    想問一下你放個D 油是生油 OR 熟油呢 ? 
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  7. 我咁懶都係買李x記方便呀!
    不過自己整一定好d既
    [版主回覆03/16/2009 15:26:00]自己整冇防腐劑嘛!
     
     

    回覆刪除
  8. 我都係咁整..方便好多...唔洗每次慢慢切.....
    [版主回覆03/16/2009 15:25:00]係呀~ 而家唔洗次次剁,好爽!
     
     

    回覆刪除
  9. 又幾好喎..點解我無諗過0既呢..
    [版主回覆03/16/2009 15:25:00]咁妳都試吓啦!
     
     

    回覆刪除
  10. 我雪櫃都有一樽....因為有次係大陸買左好多蒜頭返黎...用唔切...怕佢變壞....所以整咗一大樽放係雪櫃慢慢用....
    [版主回覆04/08/2009 04:57:00]用唔哂放得耐一定會變壞~ 所以用依個方法最好!
     

    回覆刪除
  11. 我雪櫃都有一樽....因為有次係大陸買左好多蒜頭返黎...用唔切...怕佢變壞....所以整咗一大樽放係雪櫃慢慢用....

    回覆刪除
  12. 我之前都有類似嘅做法,不過就冇用油浸,就咁剁碎之後入落密實盒,跟手放入雪櫃,諗住唔使次次剁咁麻煩吖嘛,但唔知點解,個雪櫃就有一大陣味,好耐都唔散 ……..
    咁我想問吓,用油浸會唔會都搞郅個雪櫃一陣味架 ??
     
    請賜教 ~~
    [版主回覆04/08/2009 04:59:00]用油浸唔會有味架! 一定要用油呀~ 如果唔係除咗雪櫃有蒜茸味之外,蒜茸都都會吸埋雪櫃裡面既雜味架!
     

    回覆刪除
  13. 噢, 我仲以為一定要熟油tim, 等我拿拿聲走去買個玻璃樽去整先得!
    下?!唔知可以用幾耐呢, 半個月?1個月?
    [版主回覆04/09/2009 14:12:00]應該唔止一頭半個月~ 我返香港前冇耐整咗一大樽,點知個樽太大放唔到入雪櫃......不過可能英國天氣凍,我就咁放喺廚房都仍然好香! 不過香港就一定要放雪櫃嘞!!!!
     
     

    回覆刪除
  14. 唔好意思呀,咁耐先回返 post ,因為呢排忙到暈呀,連 email 都冇乜點 check 呀 ……
     
    真係唔該哂你呀,咁我可以好放心咁去整喇 ~

    回覆刪除
  15. 唔好意思呀,咁耐先回返 post ,因為呢排忙到暈呀,連 email 都冇乜點 check 呀 ……
     
    真係唔該哂你呀,咁我可以好放心咁去整喇 ~
    [版主回覆05/11/2009 20:34:00]唔洗唔好意思~  希望妳整得成功啦!
     
     

    回覆刪除
  16. 我尋晚整咗喇,不過我睇漏嘢,就係我冇挑到中間嗰粒綠色芽出嚟呀,咁點算呀,唔通要成樽倒咗佢呀??
    [版主回覆07/13/2009 04:36:00]咁又唔洗揼咗佢! 不過妳要有心理準備樽野慢慢會變綠色......一係妳快手煮多d要用好多蒜蓉既野,快d用哂佢囉~~~
     
     

    回覆刪除
  17. 咁就慘喇,我勤力極都係一個星期煮一次飯,咁搞法,最快都要幾個月先用得完啦 ……
    一日都係自己衰,唔睇清楚就學人走去整 ……..
     
    Anyway ,唔該哂你呀,靚 V 女 ~~~~  
    [版主回覆07/14/2009 00:54:00]我都係聽人講 話如果唔去綠芽,蒜蓉會慢慢變綠.....我唔知係咪真係會變綠! 妳整咗好大樽咩? 咁唯有妳煮野時重手d啦......
     
    我幫妳問吓人如果綠咗仲要唔要得啦~~~
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  18. 唔係一大樽,係兩小樽,我用咗兩個 蒜頭,跟住又見有一 pack 辣椒仔,諗住唔好嘥,加埋落去,咁咪變成辣椒蒜蓉囉 ………
     
    不過我今朝 check 過,又好似冇乜異樣喎 ~~~
    如果我今晚早返屋企,就映張相俾你睇吖 ~~
     
    好呀,麻煩哂你呀,咁我自己都會周圍問吓人架 ~~~
    再一次唔該哂靚女 V~~~
    [版主回覆07/14/2009 16:26:00]2個蒜頭應該好快用哂喎! 幾日應該冇咁快變色既~
     
    唔洗客氣~ 幫妳問咗嘞,不過我果位網友間唔中先log in,所以可能要等一陣!
     
     

    回覆刪除
  19. 冇問題 and 唔該哂 ~~~
     
    好啦,我要繼續去你度偷你嘢喇 ( 偷師 )~~~ 哈哈哈 ~~
    [版主回覆07/14/2009 21:33:00]唔洗客氣~  偷啦~ 偷啦~ 繼續偷啦!
     
    我網友回咗我嘞~ 佢話冇去綠芽一定會變綠色 + 變咗綠色就唔要得架嘞! 所以妳要快d食哂佢嘞~~~~
     
     

    回覆刪除
  20. 咁呀 …… 咁等我要快啲諗多啲嘢嚟煮先得喇 ~~
     
    Thank you so much 啦 ~~
    [版主回覆07/15/2009 15:58:00]you're welcome~
     
    其實唔止蒜頭~ 有好多根類既蔬菜放得耐都會發芽,一發咗芽就唔食得架嘞! 因為會有一種毒素叫做"龍葵鹼"~ 妳下次整蒜蓉時,一定要記得去綠芽嘞!!!
     
     

    回覆刪除
  21. 係呀係呀 ~~
    薯仔我就試得最多,好多時買返嚟,放唔夠兩日,已經標芽喇 ~
    其實我已經放係網袋度,等佢通風架喇,但都一樣出事 ……..
    所以呢,之後我決定把心一橫,一買返嚟,就放入雪櫃,咁就冇咁快出事囉 ~
     
    知道喇 ~~~~
    要改吓啲大頭蝦習慣先得 ~~~

    回覆刪除
  22. 我以前都試過做同樣方法做蒜蓉,但冇耐又變綠色,最後成樽拋棄,原來是因為 綠芽關係, 多謝提点.thx and 你個blog好靚.
    [版主回覆12/06/2009 21:56:00]多謝 + 歡迎來訪!
     
    唔洗客氣! 係呀~ 一定要去清綠芽架! 下次再整時記住嘞~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...