2009年3月4日星期三

日本 - 日式蕃茄醬炆牛展


 1. 我用既係依種日式懶人方便蕃茄汁磚~

2. 牛展切成大丁; 蕃茄4個切角; 細洋蔥1個切塊; 大蘑菇4粒切片備用。

3. 燒熱油鑊,下牛展丁爆炒,用磨碎黑胡椒和海鹽調味,炒至牛展轉色盛起。

4. 再燒熱油鑊,下洋蔥炒香,再下蘑菇片和蕃茄角。

5. 炒至蕃茄開始腍,牛展丁回鑊兜勻後,加水900毫升拌勻煮滾。

6. 轉小火煮20分鐘。

7. 轉回大火加入蕃茄汁磚塊拌至全溶煮滾,上蓋轉小火炆至牛展腍熟即成。

P.S. 炆燉既時間同包裝盒上有所不同! 因為根據盒上有限既漢字,指示上係用牛肉片; 我用咗牛展,所以炆既時間上相對長咗!


 配白飯或意大利粉均可~



6 則留言:

  1. 呢個係唔係上次買個個"Chasseur"既cast iron casserole??好唔好用呀?
     
    [版主回覆03/04/2009 23:29:00]好好用呀! 我果然好鬼有眼光~~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 呢個係唔係上次買個個"Chasseur"既cast iron casserole??好唔好用呀?
     

    回覆刪除
  3. 正呀
    [版主回覆03/05/2009 21:13:00]真係要唔該妳! 如果唔係睇咗妳篇blog,我都唔醒起自己有盒咁既野~  thanks!
     
     

    回覆刪除
  4. 多咩謝啫,又會咁啱大家都買埋同一樣野  
    有時啲醬料買返黎放埋咗真係會唔記得  
    [版主回覆03/06/2009 17:19:00]上次見到妳篇blog,我都唔知原來係一樣! 我以為係類似咋~~~
     
    依度冇香港咁多選擇,而且唔係間間中國超市都有得賣~ 依盒係我上次去倫敦玩時,喺倫敦Japan Centre 超市買~ 我唸貴過香港好多! 因為我喺吉之島10蚊店都見過類似!
     

    回覆刪除
  5. 我都係用呢隻架...煮意粉....超..讚...
    [版主回覆03/06/2009 17:20:00]我依度其實冇得賣~ 依盒係我有次去倫敦玩時買,只唸住買來試吓,所以買得一盒.....
     
     

    回覆刪除
  6. 又真係幾方便喎!
     
    [版主回覆03/09/2009 03:21:00]仲好好味架! 香港有得賣,妳都試吓吖~~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...