2009年3月4日星期三

二人世界碟頭餐:日式蕃茄醬炆牛展配意粉 - 2009年3月3日 (附食譜)



日式蕃茄醬炆牛展配意大利粉

唔知我係咪唯一一個 - 大掃除執屋企會越執越亂既呢? (好做唔做......)

成個星期冇煮飯,久休復出不能太大陣象 (啱啱先抹好個廚房啊!!!),而且雖然7788,但仲有手尾未搞掂架~~~~


 叫外賣已叫到唔知想叫乜! 依個時候比我喺櫃裡面搵到盒,之前去倫敦時,喺Japan Centre 超市買既日式蕃茄醬磚 - 就快過期嘞~ 拿拿淋整個快手懶人餐KO咗佢先!!!

依排想食意粉~ 不過我唸配飯一樣好味!


 依隻汁非常好味! 好可惜我喺Glasgow 既中式超市見唔到~ 下次再去倫敦時,要記得入貨!


日式蕃茄醬炆牛展食譜click here~




4 則留言:

  1. Simple and yummy, I like it too, this one is a bit sweet than other.
    [版主回覆03/04/2009 22:33:00]never tried the others, thus cant compare~
     
     

    回覆刪除
  2. 個樣超好食呀!
    [版主回覆03/06/2009 23:51:00]個汁好味嘛! 又好方便~ 妳都試吓吖~~~~~
     
     

    回覆刪除
  3. 我諗hk無喇!
    [版主回覆03/07/2009 15:16:00]有~ 我有2個香港blogmate 都食過依隻一模一樣! 妳係咪好少行街架?
     
     

    回覆刪除
  4. 我好少買呢啲, hehe........
    [版主回覆03/09/2009 03:20:00]可能妳住喺香港啦,唔似得我一年先返來一兩次.....所以我好鍾意周街搵筍野!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...