2012年7月6日星期五

乾燒蟹肉草菇伊麵 (超簡版)


何解叫做"超簡版"呢?
因為除咗煮法超簡單之外,準備材料更加簡單~
只要你屋企有現貨伊麵、蟹肉罐頭 + 草菇罐頭,
半夜隨時煮來做宵夜真係話都無咁易!
罐頭其實都可以好好味架~



1. 罐頭蟹肉和罐頭草菇隔水瀝乾; 草菇切半備用。


2. 伊麵1個煮至剛散開即撈起,瀝乾備用。
(自製伊麵方法click here~)


3. 燒熱油鑊,下蟹肉和草菇炒勻一會後灒紹酒。



4. 下胡椒粉、蠔油、糖和麻油調味兜勻,加水剛蓋過材料煮滾。


5. 伊麵回鑊和材料汁料一同兜勻,下少許老抽兜勻至伊麵上色。


6. 煮至汁料收乾,上碟即成。


Photobucket

9 則留言:

  1. 好可惜我只食得蟹肉,因為我有皮膚敏感,唔用蟹肉得唔得呀。
    [版主回覆07/07/2012 21:15:23]唔用蟹肉當然得! 我尋日仲有草菇剩,無用蟹肉就咁草菇來乾燒,一樣好好味!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年7月6日 下午6:15

    Mrs.T你可以出書啦.
    [版主回覆07/07/2012 21:14:25]過獎嘞緊張大師! 不過無人搵我出書啊......

    回覆刪除
  3. 今晚我都要食伊麵
    [版主回覆07/10/2012 18:04:02]好似妳啱啱回我依個,我都無收到通知! 我入來依篇先咁啱見到!!
    [andrea回覆07/10/2012 12:03:52]我真係唔知壞咗超過2星期~~唉~Yahoo Blog都係咁上下
    [版主回覆07/10/2012 03:57:16]妳唔知Yahoo Blog 個回應回覆通知壞咗超過2星期咩? 佢又唔係全部壞哂,只係一d收到一d收唔到,麻Q煩!!!!
    [andrea回覆07/09/2012 11:45:05]好奇怪平時都會收到mail知道妳覆左我但今次又冇通知喎!
    我星期六煮左叉燒豉油王伊麵原來伊麵真係幾好味平時都好少買黎食
    [版主回覆07/07/2012 21:13:46]唸住點整呀?

    回覆刪除
  4. 呢個真係快、靚、正,買備多幾罐罐頭隨時可以做!多謝分享
    [版主回覆07/07/2012 21:13:29]係呀~ 用罐頭都好正架! 美中不足係無韭黃囉~

    回覆刪除
  5. 超正!!!...有罐頭, 隨時可以叮來吃都得喎!
    [版主回覆07/10/2012 03:53:11]係呀~ 不過最衰韭黃唔雪得啦......

    回覆刪除
  6. Oh it easy to cook this dish.

    Thanks V
    Peggy
    [版主回覆07/10/2012 03:52:38]you're welcome Peggy! yes this is an easy recipe, try it la~

    回覆刪除
  7. 我成日睇你blog, 但好少留言...但真係想講句...你真係好叻. 咁後生蔒得一手好飯"食送" . 仲要咁好心機. 仲有仲有..就係食極唔肥..哈哈
    [版主回覆07/10/2012 03:51:39]多謝妳捧場 + 留言啊lu lu!

    回覆刪除
  8. Thanks for sharing! It's really very easy to cook!
    I can cook it for my husband and daughter next time~~
    :)
    [版主回覆07/10/2012 21:03:53]you're welcome Lulu! you can also add leek sprouts (韭黃) to this recipe if you like it.

    回覆刪除
  9. 這個已跟做了,個個超讚好味。真係快、靚、正!謝謝分享!
    [版主回覆07/19/2012 22:43:59]唔洗客氣~ 係咪超簡單又好好味呢?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...