2012年7月20日星期五

二人世界簡簡單單 (附食譜)

接上回......
話說Mr.T上個weekend 睇完急症後,
急性腸胃炎極速痊癒!
不過我擔心完佢 + 照顧完佢後,
身心疲倦加上適逢"親戚"係時間到訪......
我謝上加謝!


於是星期一攤抖吓無煮飯;
星期二(7月17日)本來都唔想煮,因為好攰唔想出街買餸!
不過唔煮又唔知想食乜喎.......


好彩我屋企存糧充足!
最後唔洗出街買餸,都可以好快手搞掂有餐似樣飯食~




雪櫃有盒雞翼,櫃裡面有枝現成豉油雞汁......
簡簡單單整咗個豉油雞翼;

又有隻marrow (鬼佬節瓜)......加d蝦乾用蒜蓉炒好好味啊!

7月18日: Spiced Onions 配印度薄脆; Chicken Chasni; 薑黃飯 & 印度烤餅

星期三我精神好返d,Mr.T又一早好返哂,
整餐Mr.T鍾意既chicken chasni 食吓啦!



我食咖喱鍾意配薑黃飯~
不過Mr.T就鍾意食naan bread,所以今次試吓自己整!

睇Mr.T個樣就知佢好滿意啦!


7月19日: 一人前求其齋菜

是日初一我又食齋! 叫Mr.T自行搞掂癲拿~
全日落雨完全唔想出街......

求其浸d木耳、竹笙、金針菜...加幾塊五香豆干......
再加埋上次包腐皮卷剩低頭頭尾尾既腐皮碎 (唔好浪費嘛!
)
用齋蠔油係咁二炒一下.......
求求其其都好好味啊~


Spiced Onions (印式香辣洋蔥)食譜click here~
Chicken Chasni (咖喱)食譜click here~
Naan Bread (印度烤餅)食譜click here~


Photobucket

8 則留言:

  1. That looks really good :-) Your casual meal is still yummy looking!
    [版主回覆07/22/2012 03:47:05]Thank you Southerngal!

    回覆刪除
  2. Mr T 無晒事啦! 食得噤開心!!
    [版主回覆07/22/2012 03:46:43]本身唔係好嚴重,係佢之前死忍唔去睇醫生先惡化!

    回覆刪除
  3. 每次睇妳煮雞翼都好想食~~
    唔知點解覺得雞翼靚過香港
    [版主回覆07/22/2012 03:45:49]依度一到夏天,d雞翼就好鬼細隻! 我都係鍾意香港大大隻既巴西雞翼多d

    回覆刪除
  4. 最緊要Mr. T無事...身邊人病真係好大壓力, 會好擔心...
    [版主回覆07/22/2012 03:45:00]果晚喺急症室真係難頂! 佢打咗止痛藥瞓到隻豬咁,我就又攰又眼瞓,夜媽媽報告遲遲未來.....我識咗Mr.T 13年,佢一向身體好好,傷風感冒發吓燒都好少,有都好快好返,未見過佢好似今次咁,真係比佢嚇死! 如果佢早幾粒鐘肯去睇醫生,我就唔洗咁慘!

    回覆刪除
  5. 你真係求求其其都煮得好掂囉^^
    [版主回覆07/22/2012 03:41:05]過獎嘞~ 上面果咋簡單菜來!

    回覆刪除
  6. 清清地既齋菜,都可以好好味 !
    [版主回覆07/22/2012 07:38:34]

    回覆刪除
  7. 都可能因為平時無咩病痛, 先唔知今次咁大件事呢...下次都係小心留意, 唔舒服就要睇醫生喇...take care!
    [版主回覆07/23/2012 21:43:38]男人係唔會聽依枝歌仔架!

    回覆刪除
  8. 有小小唔舒服 怏d去看醫生 因為d細菌好利害 祝身體健康 生活怏樂
    [版主回覆07/23/2012 21:39:21]Thank you 嘉麗~ 不過男人係唔會聽依枝歌仔既!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...