2012年7月9日星期一

二人世界Welcome back my Hon dinner - 2012年7月8日 (附食譜)


Mr.T 前晚(7月7日)
由南下返咗來Glasgow 嘞!
仲買咗麥麥比我做宵夜呢~


自從Mr.T 去咗南下做野後,
就少咗好多機會食我煮既野!
我煮親一人前,Mr.T 只可從FB 望相止饑,
有得睇無得食!
我個FB 就好似變咗Mr.T 個餐牌,
佢次次睇完都會同我講.......
"Honhon~ 我想食乜乜乜...我要食乜乜乜......我返來時妳煮比我食吖?"


記得Mr.T 仲未有打算搬返來蘇格蘭時,
當時我地仲計劃緊我搬過去Stoke,
有日Mr.T 問我: Honhon~ 不如妳搬過來第一晚整龍蝦比我食吖?


上星期我整咗芝士龍蝦伊麵,
Mr.T 睇到FB相後,
打親電話比我都話要食龍蝦,
我當然唔會托老公手踭啦!
於是我計劃Mr.T 返來後,
煮比佢食既第一餐就整芝
士龍蝦伊麵啦!

不過問題係...
我覺得自己親手整既伊麵實在太好食嘞!



一人前芝士龍蝦伊麵;
乾燒蟹肉草菇伊麵;

乾燒伊麵 (前一日有草菇剩低但無哂蟹肉......)就係咁一日一個,連續食咗3日伊麵,
第一水整既3個伊麵已經比我自我欣賞食鬼哂!



於是星期五晚,賢妻特別為第二日回歸既Mr.T深夜炸伊麵!

不過Mr.T 星期六好夜先返到Glasgow,
所以依餐星期日先煮!



星期日(7月8日)lunch 我地先去YO!Sushi 打破紀錄......
32碟 + 2味噌湯!


其實之前2個星期Mr.T weekend返來時,
我地都去咗食
YO!Sushi......


6月24日 - 28碟 + 2味噌湯;
7月1日 - 30碟 + 3味噌湯~

講返尋晚餐癲拿.......
因為我地差唔多晏晝2點半先去破紀錄,
食完Yo!已經好飽好飽,
都有少少擔心唔知仲食唔食得落晚餐......



今次龍蝦 + 伊麵都打孖上!
龍蝦好多膏啊!!!!!!


打孖上煮出來一大盆!結果證明我之前既擔心係多餘既......


一大盆芝士龍蝦伊麵比我地兩個清哂!


打孖上既龍蝦 + 伊麵,
Mr.T 鍾意到棟起既手指公都打孖上!


好鍾意見到老公食我親手煮既野個滋味樣~



所以往後幾日我準備咗肥雞;

同埋靚牛腩~
我要老公食到連腳趾公都棟起埋!

今朝送老公出門口返工時,
老公同我講: See you tonight darling hon!
Feel so good~~~~


芝士龍蝦伊麵食譜click here~
乾燒蟹肉草菇伊麵食譜click here~






Photobucket

15 則留言:

  1. very good food!
    I eat lobster maybe once a year, because it is expensive in France. I see that your chicken sells for 6.50 pounds, similar price in France.
    [版主回覆07/10/2012 04:31:36]Lobsters are expensive in Scotland as well! however the one i used was frozen and imported from Canada, not expensive and easy to buy from supermarkets.

    the chicken is free range. there are some other cheaper chickens , but i always go for free range or corn-fed~

    回覆刪除
  2. 我都鐘意食伊麵o架,不過街買真係有油益味,唔靚呀!
    [版主回覆07/10/2012 20:57:18]街賣果d一來唔知佢地用咩油,二來唔知炸起咗幾耐,我好怕油益味!!!!!

    回覆刪除
  3. 你個龍蝦伊麵真係好得, 你'honey'緊係食到食指大動啦 ! 自己整伊麵就更好味 !
    [版主回覆07/10/2012 20:56:26]Thank you Helen!

    回覆刪除
  4. 所以有人話,要老公(人&心)乖乖咁留係身邊,先要留住佢個胃.
    [版主回覆07/10/2012 20:55:10]其實都唔一定既! 我有好多朋友係調返轉頭老公煮比佢地食~

    回覆刪除
  5. 講真可以煮野俾自己心愛既人食睇到佢食得開心係好幸福
    [版主回覆07/10/2012 20:50:42]煮野比另一半食,而另一半又欣賞又食得開心,果種感覺真係無價!

    回覆刪除
  6. 嘩...你好食得呀. 好勁. 自己整龍蝦伊麵 . Mr T 去左出面做野都大半年. 幾時先返黎呀? 以前見你地d blog 成日雙雙對對去食野. 現在好多時都只有你一個. 希望Mr T 快d 回歸啦
    [版主回覆07/10/2012 20:49:28]妳淨係睇相無睇字? Mr.T weekend 返咗來啦! 果幾餐壽司係我同佢一齊食既~

    其實佢南下期間我都有成日過去南下,我地都係成日一齊出街食野,只係果時我成日走來走去無時間寫blog 無記低~

    回覆刪除
  7. 你哋係咪食All you can eat呀?定係逐碟計呀?點解d伙計唔收碟嘅? Mr.T嘅食相超級欣賞妳的精心砲製喎!
    [版主回覆07/10/2012 20:46:24]逢星期日Sumo Sunday £20 per person 任食1粒鐘,我地連續3個星期日去咗食Sumo Sunday,3餐如果逐碟計都過£100,所以Sunday 去食真係好抵~ 不過無論任食定逐碟計佢地都係等客埋單先會收碟既

    回覆刪除
  8. 芝士龍蝦伊麵我最愛!
    [aroma回覆07/11/2012 16:57:17]good
    [版主回覆07/10/2012 20:38:15]係呀? 依個唔難整架!

    回覆刪除
  9. 堅勁! 芝士龍蝦伊麵都整到~~~
    對我黎講, 實在係超有難度....
    只能望梅止渴!
    ~~ Lulu Chan
    [版主回覆07/10/2012 20:37:32]過獎嘞Lulu! 其實用熟龍蝦來整真係好易,我知香港都有熟龍蝦賣~ 用生猛龍蝦其實都唔難,只係多咗走油一層功夫.....唔試過又點知整唔到呢?

    回覆刪除
  10. 碟芝士龍蝦伊麵同 MR.T 的食相...就引 C 人啦
    [版主回覆07/10/2012 20:34:42]Mr.T 好鍾意食龍蝦架!

    回覆刪除
  11. 勁呀,連伊麵都識整
    [版主回覆07/11/2012 17:57:01]過獎嘞lily! 伊麵唔難整啊~

    回覆刪除
  12. 你個龍蝦伊麵好正呀! Mr T個樣超滿足
    [版主回覆07/11/2012 17:56:20]Thank you bobo!

    回覆刪除
  13. 你地洗唔洗食咁多sushi
    [版主回覆07/20/2012 20:39:48]我地想破紀錄嘛!

    回覆刪除
  14. 好幸福呢!!!!
    [版主回覆07/20/2012 20:39:13]Thank you Mag!

    回覆刪除
  15. 真係比十個叻妳先得呀!!!!
    [版主回覆08/03/2012 07:15:38]過獎嘞! 依幾味都唔係難煮既菜~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...