2014年1月10日星期五

成功搬Blog (2014年1月10日)

今日我終於成功將YBlog 舊文連相,
全部搬哂過來Blogger 嘞! (今次係堅架嘞!!) 
真係好多謝高人blog友コーさん 既幫忙~

早兩日我沾沾自喜坐定笠六以為攪掂哂,
點知原來食詐糊!
多得コーさん 提醒我相片連結有問題,
如果唔係我到而家仲懵吓懵吓.......

之後我攪唔掂備份個新格式,

コーさん 仗義拔刀相助為我檢查 + 轉檔案,
阿V唔洗逐篇螞蟻搬竇,
先可以咁快有返哂所有舊文!

滙入舊文完結後,
見到自己喺YBlog 多年經營既心血喺Blogger 上出現,
感覺就好似一家人團圓一樣, 
好開心 + 終於可以鬆一口氣~

剩低既功夫...我仲要執執分類 + 爆圖,
不過依d通通都係小意思來,好快會攪掂!
在此衷心多謝所有提供過搬blog 或執靚blog 意見比我既blog友!
You guys are awesome~









16 則留言:

  1. 好勁呀。。。我都搬唔到相。。。可能個連結出問題。。但已無心戀戰 鳴鳴

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估妳可能同我一樣下載時係新格式!

      刪除
    2. 上面小姐係舊格式,只是../images未做轉換,所以全部睇唔到。

      刪除
    3. 原來Katie 係其中一個幸運兒! ::kk3011
      舊格式就容易搬得多啦!
      Katie~ 如果妳仲想搬的話,妳睇依度: http://bubibububu.blogspot.hk/2013/09/yahooblogger-1-blogtrans.html
      step by step 圖解好容易做~

      刪除
  2. 回覆
    1. 今次真係多謝哂妳啊! ::vv4037

      想請問一個問題 - 我尋晚喺Google Drive 上成功resize 咗幾張相,
      不過我要connect to 另外既app (Pixlr Editor)...
      其實係咪一定要connect to app 呢?

      我睇過Google Drive help,佢話可以resize object,
      但我跟佢指示來做搵唔到佢所講既野,
      所以先connect to Pixlr Editor, 不過個app 麻麻地 + 好慢~
      tks~

      刪除
    2. 果個Pixlr唔多好用,如果你呢個case,看看這個:
      http://www.koosan.pw/2013/09/batch-resize-image-in-blogger.html

      刪除
    3. 第二部份
      “2 大量縮小已搬家相片”

      刪除
    4. Thank you! 不過一來我唔想connect to PC; 二來我又想逐篇加返個"閱讀更多",所以我都係逐篇go through + 縮相~ 唔該哂啊! ::vv4063

      刪除
    5. 哈,咁都好,可以重温文章,不過係大大大工程。加油。::ee5067

      刪除
  3. 恭喜哂!分類果度可以考慮用唔同圖案咁就唔駛整咁多附件

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算用唔同圖案佢應該只係歸埋一堆,無得自行排位?
      我鍾意依個order 咁排因為睇咗咁多年習慣哂~
      加上我分類多,分開咁樣好清楚

      刪除
    2. 對於妳咁多分類咁又係清楚好多多嘅,而家全部內容睇到我地最開心

      刪除
  4. Google drive resize object應該係resize google document(word)入面果D。

    剛剛試了pixlr express同picmonkey,兩者都可正確完成,我覺得pixlr express(唔係pixlr editor)動作快少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此! 唔該哂~ ::vv4059
      我試過用pixlr express,不過save 後唔知點解無改到,所以都係用返pixlr editor....
      我規定自己每日最少要攪掂100篇...咁唔洗一個月都攪掂哂~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...