2014年11月25日星期二

金滿樓 Golden Corner Chinese Restaurant, Cardiff (2014年11月13日)

La Cuisine De Veronica Golden Corner Cardiff

最後一晚喺Cardiff,好想叫餸食飯食返餐家常飯.......


Mr.T 工作時我喺市中心閒逛,見到依間中式餐館,等Mr.T 工作完畢,我就提議來依度食晚飯!


可能因為天氣凍咗少少,是晚我地兩個都好鬼肚餓!
餐牌好多選擇,每道菜仲要有埋相,樣樣都想食啊~~~~~~

La Cuisine De Veronica Golden Corner Cardiff
卒之點咗3碟餸~ 上菜時...哇~~~ 咁大份既! @@


La Cuisine De Veronica 口水雞
口水雞...已起骨啖啖肉,味道香辣刺激惹味,份量多,超好送飯!


La Cuisine De Veronica 家常豆腐
家常豆腐...本來Mr.T 聽到豆腐有點無癮! 不過佢食過都話正!!
個名叫"家常豆腐"啫,唔代表無肉架嘛~

炸豆腐、雲耳 + 豬腩肉薄片,配上辣豆瓣醬,好有驚喜,又係勁好送飯!


La Cuisine De Veronica 三燒
三燒...叉燒、燒肉、燒鴨~ 我有點奇怪 - 點解燒味會最遲上菜呢? 
原來佢地既燒味淋汁加熱咗!
份量勁足好多肉! 其實係好食既,不過我 + Mr.T 都prefer 唔好加熱......



兩丁友3大碟餸...結果食唔哂打包返酒店宵夜~ =P
我 + Mr.T 一致認為金滿樓係我地喺英國食過其中一間最好味既中國菜!

唔明點解好多人成日覺得蘇格蘭食亞洲菜平過南下?
其實南下好多地方食亞洲菜平過Glasgow 好多! 金滿樓就係一個好例子~
至少喺Glasgow 無一間中菜好味得過 + 平過金滿樓...我覺得!!



Golden Corner Chinese Restaurant
23 Churchill Way, Cardiff CF10 2HE






2 則留言:

  1. 口水雞好正喔.....你会老翻吗?? From 月儿

    回覆刪除
    回覆
    1. 口水雞我整過,不過個汁有點唔同!
      http://happymrst.blogspot.com/2009/05/blog-post_5136.html

      我好鍾意金滿樓依個version, 遲吓都會試吓老翻另一個version! :D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...