2015年10月28日星期三

Miele 食譜: 花膠燉鮮奶

花膠燉鮮奶 鮮奶燉花膠

雖然只係10月尾,但剛過去既weekend 英國啱啱轉咗冬令時間(較慢1小時),
未夠6pm 個天已經全黑,已經開始感覺到寒意~~~~~
依個時候最啱食依個香噴噴甜品,食完成身暖笠笠,高骨膠原蛋白,滋補養顏~ ^^


1. 花膠無須洗,視乎大小直接乾蒸20至40分鐘,取出浸凍水一至兩日。


2. 浸發好的花膠切塊,Le Creuset 小湯盅中放入4至6塊花膠。(今次花膠好大隻,大約用咗1/3隻花膠~)


3. 紅棗2粒洗淨去核 + 薑2片全放進小湯盅,加入牛奶至八至九成滿。


4. 蓋上小湯盅的蓋,放入Miele 以100C 蒸燉或隔水燉2小時。


花膠燉鮮奶 鮮奶燉花膠
5. 將冰糖弄碎成小塊,牛奶燉好後加入適量冰糖即成。








5 則留言:

  1. V女呀,我想問吓乾蒸花膠的作用是清潔還是什麼,若乾蒸的話會否令花膠很乾,我未試過用花膠做甜品,見你整完都有個衝動試吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係齋蒸呀,蒸完之後要浸凍水架! 蒸幾耐視乎花膠大小(我d蒸咗40分鐘),蒸完之後都係視乎花膠本身大小浸凍水一至兩日
      花膠剛蒸好時會乾 + 比未蒸時縮細成倍,不過浸完凍水後就發得好大,又厚又有彈性 (咁當然都要花膠靚先會大厚有彈性啦!)
      我唔知先蒸後浸既原理係乜,不過傳統用滾水浸發花膠方法,發完後容器會有好多膠質沉底好浪費,但自從我用咗先蒸後浸既方法後,一次都無甩膠
      依個發花膠方法唔係只用來做甜品,煲湯煮餸既花膠都係先蒸後浸咁發

      刪除
    2. 謝謝你的分享,有時間我會試吓。因我以前只是用清水浸花膠一至兩日,待發大後才用來煮,從未試過先蒸後浸這方法,所以才請教你。:)

      刪除
    3. 就咁用清水浸只可以用於本身比較薄身既花膠,不過因為無經熱煮,水份只可以由表面慢慢滲入花膠裡面,就算已浸軟咗但未必發得均勻,通常一煮就會太腍

      刪除
  2. 好的,一於試吓你的方法。Thank you

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...