2009年8月26日星期三

英國版麥當勞罐形可樂杯 (2009年8月26日)


經過3個星期既麥麥加大餐,_2264.gif image by veronica_tsim我終於都儲齊咗一套英國版罐形麥麥可樂杯嘞! 雖然唔係日日食,但英國既麥麥,一星期食一次對我來講已經太多...........

早幾日先有位英國網友話我知 - 原來英國版麥麥可樂杯唔一定要食加大餐...可以買架!!! 而且每隻只售99p~ (不過今日打過電話問,佢地話唔比再買咯喎....)

不過唔知點解我硬係覺得用錢買,同經過自己"一番努力"儲返來,心理上有d分別 - 食足咁多餐儲返來,好有"苦盡甘來"既滿足感 + 成功感! (yes yes yes~ I'm sad and nerdy.......

因為見到有香港網友集齊成套香港版,我先柴娃娃儲套英國版~ 原來正當香港送緊經典型,世界各地既麥麥都同時送緊唔同型既可樂杯......

 除咗英國之外,德國麥麥送緊既一樣係罐形!

 荷蘭版~ 荷蘭網友告知係由一個花、蝴蝶 + 網球拍組成既圖案!

 智利版~ 我覺得同荷蘭版好相似! 但我唔肯定係咪一樣? 因為荷蘭版張相唔夠清楚,而且荷蘭版有6色; 智利版就只得5色......

 法國版~ 我覺得依個法國版有少少似香港版既經典型!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
麥當勞遍佈全球,我相信冇咩人會未食過麥麥~ 不過唔好以為麥當勞只係有漢堡包薯條既垃圾食物快餐店冇咩巴閉喎! (英國既麥麥或者係.......)

_342.gif picture by veronica_tsim 其實世界各地既麥當勞,都有好多好有地方特色 + 迎合本土口味既食物,只限定國家 / 地區供應~ 唔親身到過依d國家 / 地方,真係有錢都食唔到依d麥麥餐......

亞洲地區

韓國: "Bulgogi Burger" - 韓式豬肉漢堡包; "McBingsoo" - 韓式刨冰;

日本: 創意無限既日本人,連麥當勞都特別多選擇過其他國家! 經常推出新奇口味......

e.g. "Ebi Filet-O" - 蝦柳包; "Ebi-Chiki" - 麥樂蝦、麥樂雞組合; 和風芥醬雙層魚柳包etc~

 "Ebi Filet-O" - 蝦柳包~

印度: 由於宗教關係,印度麥當勞並冇牛肉 + 豬肉食物供應! 店內既肉類食品一般只有雞肉(Halal) + 魚肉,其他大部份食品都係以蔬菜 + 豆類製成既素食,間中亦有羊肉食品(Halal)供應。


- (上) 招牌既雙層牛肉巨無霸,喺印度就由"Chicken Maharaja Mac"取代;

- (下左) "Veg Pizza McPuff" - 材料為豆類 + 芝士既酥皮餅;

- (下右) "McAloo Tikki" - 由薯仔 + 豆類製成既素食漢堡;

印度麥當勞曾經推出過一個叫"McSurprise" 既羊肉漢堡包,配有洋蔥 + 意大利蛋黃醬~

馬來西亞: 雖然有少少格格不入,不過馬來西亞麥當勞最特別之處就係有粥食! i.e. "Bubur Ayam McD" - 雞肉粥 (下); 另有一個只供應過一段短時間既"Bubur Ikan" - 魚粥~~~


菲律賓: 如果只睇相的話,真係好難發現下面依咋食物原來係麥當勞出品!


- (上左) "Longganisa" - 依個有飯既早餐,只限10.30am 前供應;

- (上右) "Crispy Chicken Fillet"超值套餐,有炸雞、飯、醬汁 + 飲品;

- (下左) "McSpaghetti" - 配有香腸、蕃茄醬 + 芝士既麥麥意粉;

- (下右) "McDo" - 配有特別醬汁(類似千島醬)既牛肉漢堡~

泰國: 泰國麥當勞有好多並唔係地道泰國口味既新食品,但都係好有創意 + 望落好好味既idea,值得其他國家既麥麥仿傚!


- (上左) "Double Filet" - 雙層魚柳包~ (我一向都覺得魚柳包係麥當勞最搵笨最唔飽肚既食物! 打孖魚柳應該會好少少!);

- (上右) 新產品淋上芝士醬既薯條 - "Cheesy Fries";
- (下左) "Corn Pie" - 粟米批 (我覺得依個好有potential!!);

- (下右) "Pineapple Pie" - 菠蘿批;

最近佢地仲推出咗"Spinach Pie" - 菠菜批; 而且亦可食到泰國地道口味既"Som Tam" - 麥麥青木瓜沙律!

新加坡 + 台灣: 喺新加坡稱為"McSpicy" 既勁辣雞腿堡,喺台灣同樣有供應! 不過台灣地區就叫做"Spicy Chicken Fillet Burger"~

 "McSpicy" / "Spicy Chicken Fillet Burger" - 勁辣雞腿堡~

此外台灣麥麥亦曾經推出"泡菜芝士漢堡" + 類似MOS Burger 既飯堡~

歐美地區

加拿大: 我大學時曾經聽過lecturer 講過,加拿大龍蝦產量多價格低廉.......所以當地麥當勞有一種叫做" McLobster"既食物供應 - 龍蝦包!!!

不過"McLobster"只限加拿大既Maritime Provinces,而且係季節性供應~

 "McLobster"~

土耳其:

- (下左)"Mega Mac" - 4塊漢堡扒既特級巨無霸 (有d國家叫做"Double Big Mac"~)

- (下右) "McTurco" - 好有土耳其特色既turkish kebab - 羊肉或雞肉燒烤~


挪威: 挪威盛產三文魚,當地曾經供應過一個叫"McLaks"既三文魚包;

澳洲: 甜品"McPavlova" - 打硬咗既蛋白霜餅 (meringue),淋上熱情果果醬.......(聽到都唔想食!!!)

波蘭: "McKielbasa" ("Kielbasa" = 波蘭香腸~ 所以我估個包似熱狗!)

芬蘭: 顧客可根據自己喜好要求麥麥店員,將餐牌上所供應大部份包類既麵包,換成裸麥麵包(rye bread);

捷克: "McCountry" - 麵包夾住豬肉腸、生菜、蕃茄、洋蔥 + 蛋黃醬;

 德國: 德國麥當勞竟然有啤酒供應!!!


我記得好幾年前香港麥當勞曾經短期供應過飯餐,好可惜當時我無機會一試; 不過N年前中學時代既我,就試過佢地既羅宋湯!

聽聞有好幾個國家仲有周打蜆湯呢.........

香港太多好野食! 所以我而家返親香港都唔會食麥當勞......


 不過睇到香港依個"豬柳蛋扭扭粉"早晨套餐,竟然連麥當勞都令我流哂口水!!!!!_343.gif picture by veronica_tsim

令我不禁問自己一句.........

點解英國連麥當勞都水皮過人?????_365.gif picture by veronica_tsim


References

- http://en.wikipedia.org/wiki/McDonald%27s_products_(international)

- http://trifter.com/practical-travel/budget-travel/mcdonald%e2%80%99s-strange-menu-around-the-world/




38 則留言:

  1. 美國而家限定的安格斯....勁厚肉勁好味...highly recommend!!!
     

    http://www1.mcdonalds.com/angus/
    [版主回覆08/27/2009 05:28:00]今晚要換埋最後2隻色,啱啱食完麥麥,睇到妳張相好飽.......
     
     

    回覆刪除
  2. 我係Boston都食過M記龍蝦包。。。
     
    不過麻麻地啦﹐唔係特別好食。。。
     
    反而街上其他店的龍蝦包好味得多。。。
    [版主回覆08/27/2009 05:31:00]美國我唔知呀,因為大學lecturer 話係加拿大,而網上資料都只講加拿大!
     
    就算唔特別好食,都應該會好食過英國既fish & chips.....
     
     

    回覆刪除
  3. 美國無得換
    [版主回覆08/27/2009 06:33:00]或者遲吓有呢?  (btw 我已經食麥麥食到好厭........)
     
     

    回覆刪除
  4. 有得換唔厭呀, 試過喺香港一日食2餐, 食足28日換 snoopy
    [版主回覆08/27/2009 06:57:00]厭架!!!!!! 妳真係好野~~~~~
     
    我試過最勁都係香港換Hello Kitty 毛公仔果陣咋 - 不過買咗好多餐都係比菲傭食.....
     
     

    回覆刪除
  5. 儲齊哪! 咁你會唔會用啊! 睇完呢篇網誌認識咗好多唔同老麥嘅資料, 你真係好心機!
    [版主回覆08/27/2009 17:17:00]我果套唔唸住開來用,因為我屋企好多杯......所以依套純收藏!
     
    咁啱我之前網上睇過有關資料,覺得幾有趣,咪翻譯部份同大家share 囉!
     
     

    回覆刪除
  6. d柸好靚呀~ 點解加拿大冇既 =(  我都想換呀~
    好勁呀, 搵晒差唔多全世界既MacDonald特別既野食~  泰國既粟米批又真係幾好食架~ 好似仲要...波羅新地呢~ 佢仲有d炸雞好好食架! 同香港果d唔同, 有先過香港既, 不過唔知依家仲有冇... 
    [版主回覆08/27/2009 17:13:00]或者加拿大遲d有其他款既可樂杯送呢!
     
    其實仲有好多資料架! 我只翻譯咗一小部份,有好多資料因為搵唔到相,我都廢事貼出來!
     
    我去親旅行都唔會食連鎖快餐店~ (除咗法國既Quick Burger 之外!) 所以我都未試過特別既麥麥餐! 我見泰國麥麥website 仲有炸雞,應該係長期供應既~
     
     

    回覆刪除
  7. 嘩, 換齊啦,張相洗唔洗咁型,玩低炒
     
    換完套杯,仲要做埋老麥既資料搜集,勁
    [版主回覆08/27/2009 17:09:00]張低炒相係用部大機影架!
     
    其實依咋資料係我之前網上睇到,我覺得幾有趣,咪再做少少research + 整理吓,貼出來同大家share 囉! 但資料太多,我只翻譯咗一少部份咋.......
     
     

    回覆刪除
  8. Gaileは林家歐巴桑2009年8月26日 下午7:20

    其實台灣都有出氯堡架,仲有韓式泡菜飯堡,我試過都幾好味,不過size真係同Mos Burger差唔多,細細件,唔係好夠飽...你講開M記我就真係麻麻,反而我強力推薦台灣既KFC,佢可以話係全世界KFC最好食既國家,因為d雞係台灣養既新鮮雞好鬼juicy,我大姑奶次次返親黎都要食,就知道幾得啦...不過美中不足既係佢冇M記咁好成日有特別野換,台灣M記繼可樂杯之後冇耐就推出Hello Kitty蘋果,total有30款Hello Kitty,好鬼可愛
    [版主回覆08/27/2009 17:08:00]我舊年返香港都試過MOS既飯堡,我覺得好好味! 不過麥麥既就未試過嘞.......
     
    我去親旅行都唔會食連鎖快餐店架! 所以我都冇點比較過~ 我第一次食KFC係10歲果年喺北海道,因為V媽媽好鍾意食KFC! 但我印象中所有KFC都係一樣味道........  不過英國就冇我最鍾意既薯仔蓉!
     
     

    回覆刪除
  9. 粟米批同菠蘿批香港麥記都出過,粟米批好正;印象中曾經飲過麥記周打蜆湯,麻麻架咋,蝦漢堡都曾經限定出過,又係麻麻地,粉多過蝦,不過MosBurger比麥記早少少出嗰隻蝦漢堡就好好味,不過食完先知又係期間限定,因為再去已經冇得食啦 ~
     
    扭扭粉我至憎食,個湯淡而無味,連兩隻馬騮都唔食,你唔好比張相呃咗
    [版主回覆08/27/2009 17:02:00]雖然我未試過,不過我都覺得粟米批應該好掂~ 唔知點解佢地唔長期供應呢???? 我覺得粟米批應該好多國家都供應到!
     
    妳講果咋麻麻地既麥麥,我都不知幾恨有機會試呀!!!!! 最少唔洗好似英國咁食來食去都係得果幾樣........
     
     

    回覆刪除
  10. 嘩, 美版既都好靚, 好似最唔靚既係hk版...
    [版主回覆08/27/2009 16:56:00]美版? 冇美版呀.....我果隻係英版來!
     
    其實香港果隻都靚吖~ 各有特色嘛!
     
     

    回覆刪除
  11. 我都係換咗一隻咋﹐因為屋企已經冇乜地方擺喇 ~
     
    話時話,雖然香港 麥麥經常都推出唔同既新產品,但印象中,真係冇乜特別,尤其係包類,真係把鬼,次次都企喺度睇好鬼耐都未諗到食乜 ………. 唯一令我一試傾心既,就係早排推出既“紅豆綠茶雪糕新地”,真係好正,但好快就唔見咗 ………
     
    喺我印象中,最令我難忘既包,就係捷克麥麥既“鴨肉漢堡”,真係好味到暈,不過已經係好耐既事咯,都唔知而家仲有冇 ~
     
    其次就係日本既麥麥,淨係一個 hotcake ,已經乜都唔使講,雖然得一塊,但 size 都幾大,仲好鬆軟,香港嗰啲,唔該行埋一邊 ~
    [版主回覆08/27/2009 16:55:00]香港麥麥成日有新出品妳都覺得好難唸食乜......我唸妳來到英國麥麥仲慘~~~~~~
     
    我又未試過去旅行時食麥麥喎! 不過而家知道唔同國家麥麥有唔同食品,可能第日再去旅行時都會留意吓麥當勞!
     
    但捷克既鴨肉漢堡,我唸我依世都唔會有機會試! 因為我發過誓 - 依世都唔會再去捷克!!!! but that's another story~ 有機會再同大家講!
     
     

    回覆刪除
  12. 妳就真係好心機,搵到咁多唔同國家嘅麥當奴資料,睇完唔同國家嘅可樂杯,真係好想每款收藏, 隻呀
    [版主回覆08/27/2009 16:45:00]我咁啱睇到又覺得幾得意,咪整理吓d資料貼出來同大家share 吓囉! 不過資料實在太多,我只翻譯咗部份架咋~~~
     
    btw我幾鍾意智利版!
     
     

    回覆刪除
  13.   係呀﹗經過自己"一番努力"儲返來係開心D     多謝妳分享其他國家D可樂杯,真係大開眼界﹗尤其 智利同法國版﹗
    [版主回覆08/27/2009 16:42:00]唔洗客氣~ 咁啱我上網睇到覺得幾有趣,咪貼上來同大家share 囉!
     
     
     

    回覆刪除
  14. "Mega Mac" - 4塊漢堡扒既特級巨無霸 (有d國家叫做"Double Big Mac" 真係好誇張~!!!
    [版主回覆08/27/2009 16:41:00]我一向好怕食Big Mac - 一定食到好污糟好messy!   4塊我唸成地都係........
     
     

    回覆刪除
  15. 嘩 ! 真係唔夠你嚟... 咁鬼詳盡既 .... 麥當當 ... 我真係麻麻 ... 曾經係北京食過麻辣漢堡 .....
    [版主回覆08/27/2009 16:35:00]其實我只翻譯咗部份資料咋! 依咋係我自己覺得比較有特色,其他好多資料因為搵唔到相,所以冇譯到~~~
     
     

    回覆刪除
  16. I like this version

    [版主回覆08/27/2009 16:33:00]yeah, they're nice!
     
     

    回覆刪除
  17. 我係日本仲食過"咖喱角" 仲有"雪糕漢煲包" 個包係蛋糕黎, 造形同個包一樣 中間係朱古力& 雲尼拿 雪糕,好正架!
    [版主回覆08/27/2009 16:28:00]我唸我老公會好鍾意個"雪糕漢堡包"!
     
    (不過去到日本妳仲食麥當勞既???)
     
     

    回覆刪除
  18. ☜♡ 肥貓♡☞2009年8月27日 上午12:27

    嘩, 你好叻叻呀! 做晒所有reseach 咁...等我地可以大開眼界呀!
    [版主回覆08/27/2009 16:24:00]我唔叻~ 只係之前咁啱喺網上睇過部份有關資料,而我自己又有興趣再知多d,咁咪再做多d research 囉!
     
    不過有太多資料嘞~ 所以我都只係翻譯咗部份同大家分享!
     
     

    回覆刪除
  19. 唔好意思, 手快快打錯, 英同美係速成入面都係差一個位咋, keke!
    hk既係舊野, 以前都出過細號架啦, 英版既個feel好似高級d咁囉.
    [版主回覆08/27/2009 17:24:00]哈~ 我都估妳係打錯字架嘞! 不過我打慣倉頡,我打速成反而好慢........
     
    其實香港既經典型英國都曾經出過~ 罐型都係第二次出架嘞! 不過之前我有儲之嘛~~~~
     
     

    回覆刪除
  20. 乜英國嗰啲真係好難食架咩 ??? 定係冇乜嘢揀呀 ??
     
    係呀,我通常去旅行,都會試吓嗰度既 麥麥及同類型既食肆,亦都係因為咁,先覺得香港既麥麥原來可以差成咁,因為個分別實在太大喇 …… 所以我同老公去親旅行,都一定會去當地既麥麥。
     
    你都話可以揀唔去,但我想再去都唔得,因為諗我唔會再有機會去歐洲咯 ~
    [版主回覆08/27/2009 17:28:00]唔係難食,而係冇咩選擇! 十年如一日.......連我認為最好食既McRib,每次推出都係短期供應,而且已經好耐冇出過.......
     
    我好鍾意去旅行,只要我未去過既地方,我都覺得好玩! 但我從未試過旅程未開始就咁唔開心 + 咁驚 - 所以我 + 老公決定依世都唔會再去捷克!!!!
     
     

    回覆刪除
  21. 噢! 挑起我條 "八卦跟" 添! 你的捷克故事係點嘅呢! 期待!!!!!
    [版主回覆08/27/2009 17:49:00]好~ 等我組織一下,過幾日同大家講吓我喺捷克.....個機場既遭遇!
     
     

    回覆刪除
  22. 咁唔去捷克,咪去匈牙利囉,喺隔離之嘛 ~~~ 哈哈哈 ~
     
    如果會令一個鍾意旅行既人都發誓唔再去既話,咁嗰次一定係好大劑架喇 ~~
     
    Anyway, 希望你永遠都唔會再發生呢不愉快事件啦 ~
     
    BTW ,英國嗰款杯,我都覺得幾特別架 ~
    [版主回覆08/27/2009 19:12:00]咁又唔算好大劑,不過足以令我對依個國家反感到永遠唔想再踏足!!!!
     
    有時見捷克做特價好平價錢好吸引,但完全引唔起我 + 老公既意欲!
     
    英國個款幾cute~ 似可樂罐特別d!
     
     

    回覆刪除
  23. 荷蘭版同智利的一模一樣。多謝你的m記資料, 我才知道世界各地的m記都各具特色。
    [版主回覆08/27/2009 19:14:00]原來係一樣架! 不過唔知點解智利版得5個色呢????
     
    唔洗客氣~ 咁啱我網上睇到有關資料,又覺得幾有趣,咪翻譯出來同大家分享吓囉!
     
     

    回覆刪除
  24. 如果香港都有英國個隻
    我會買一套番o黎
    我係完全唔食m記
    最多食下mc cafe
    之前換kitty lab個d公仔
    都係係m記叫左杯2.5 o既雪高再加100換曬5隻
    其實可以一set買,不過個袋同d卡都冇用
    所以先散換
    以前我年年都係一set set芢買
    屋企冇位放喇~
    [版主回覆08/27/2009 21:02:00]最後2隻我都想就咁買架!
    不過佢地話唔再比買嘞........
    我都唔鍾意食麥麥架,
    不過洗濕咗個頭就要堅持~~~~~
     
     

    回覆刪除
  25. 我細妹話俾GREEN我喎~~
    其實有一個我都開心
    今次妳影既相好靚,我好鍾意
    [版主回覆08/28/2009 20:15:00]如果妳早d通知妳妹妹,第一個星期可以換到粉紅色!
     
    多謝~ 張相用大機影架! 不過仲未掌握到技巧.......
     
     

    回覆刪除
  26. From looking at your pictures above, I found that McD is pretty boring in the US. Wish we have all that here...
    [版主回覆08/28/2009 20:13:00]i think it's not the whole US, just depends on what area - one of my blogmate tried the McLobster in Boston!
     
     

    回覆刪除
  27. 我都好掛住粟米批,裡面啲忌廉粟米真係好好味,同個批又夾味,但係唔明點解出完一次就冇再出 ~
    [版主回覆08/28/2009 20:11:00]其實粟米咁普遍,我覺得應該好似蘋果批咁 - 大部份國家都有 + 長期供應!
     
     

    回覆刪除
  28. 係咪要食到嘔先有架?
    [版主回覆08/28/2009 20:09:00]又未至於嘔既........想嘔果隻囉!
     
     

    回覆刪除
  29. the whole set look cool
    is it the blue one out today? i have asked yesterday and they say not yet....ususally if you call them they will always give you "official" answer so really just need to pop in the shop and ask is better. Also, in spain, most of the M sell beers as well
    [版主回覆08/28/2009 20:08:00]the last 2 - blue and green were out on Wednesday~
     
    we were so fed up with McDonald's! so my husband asked again when he bought the meals, but they said not anymore.....
     
    didnt know they serve beer in Spain! as i said - we dont eat McDonald's when we are away on holiday~
     
     

    回覆刪除
  30. Wow I so wish I am back now and can get them for my mum!!!!!! Btw there's something good about UK McDonald's!!!! They give a free McFlurry wif every meal, they don't charge for getting extra sweet and sour sauces, and most importantly their apple pies are soooooo much better than the ones in HK(which are simply flour!!)!!! O and I miss the drive thrus as wel XDDD
    [版主回覆08/28/2009 20:01:00]i didnt know that! we rarely eat McDonald's and i dont like dessert......also i never try the apple pie cos i cant stand the smell!!!! it's disgusting~~~~
     
     
     
     

    回覆刪除
  31. 之唔係當年行程 12:00-6:00PM 都係行心齋橋...行到咁上下開始想死[但我D朋友仲話唔夠時間SHOPPING] 咁岩見到麥叔叔, 就走左去坐下囉
    [版主回覆08/28/2009 19:56:00]妳好嘥料呀!!!!! 心齋橋對我來講,同妳d朋友一樣 - 行足一日都行唔夠既地方!!!!!
     
     
     
     

    回覆刪除
  32. 其實我係捷克同法國都有遇到啲唔開心既事架,就係歧視 …. .
    不過都係個別事件,整體上都 ok ,所以都冇影響我對呢兩個國家的印象,如果有機會,我都一定會再去架 ~
     
    我試過有一次喺瑞士食 麥麥,啱啱嗰時佢哋係換緊 barbie 公仔,嘩,真係好鬼靚架, 不過我自己唔好 barbie ,所以冇換到。
     
    係呀,英個嗰款特別啲,香港嗰款就傳統啲、普通啲囉,除咗屋企冇地方擺之外,講真,真係冇乜收藏意欲。
    [版主回覆08/28/2009 19:54:00]我出咗post 唔去捷克既原因嘞~ 我唸如果妳遇到我既遭遇,妳都唔會再想去!
     
    法國我最鍾意 + 完全冇問題~ 可能因為我老公識講法文! 聽聞法國人雖然識講英文,但佢地會覺得 - 你地來得我地國家,就算講得唔好都應該try! 我地仲試過2次去餐廳食飯,佢地見老公識講法文,請我地飲紅酒呢~ 個人覺得法國人都幾友善!
     
    下次麥麥再有野換,我唸我唔會換嘞! 真係食到怕~~~
     
     

    回覆刪除
  33. 真係各有各特色~不過,我都好少食麥當奴囉~但偶然一餐都可以架
    [版主回覆08/28/2009 19:46:00]雖然知道有咁多唔同款,但下次英國再有得換時,就算好靚,我唸我唔會再換! 食咁多餐真係頂唔順........
     
     

    回覆刪除
  34. 係? 好,等我過去八吓先~~(正一超級八婆.....)
    係呀,法國人都幾自大架,就算佢哋識講英文,都唔會/想講架,如果你想問路,直頭唔想睬你添,再加上你係亞洲人的話,仲慘~~~呢啲就係我喺法國的遭遇.....
    我從末試過換齊麥麥既精品,因為我知我實頂唔順,亦唔想搞到我以後見到都驚,當留條生路俾自己行囉~~~哈哈哈~
     
    [版主回覆08/29/2009 01:16:00]咁又唔可以話法國人自大既~ 好似我見好多西方人去香港、中國地方旅行,人地都會學一兩句"你好"、"謝謝"咁,入鄉隨俗嘛! 我完全唔識法文,只叫老公教我一兩句簡單既,當佢地聽到我講都會好開心,佢地會認為係對佢地既尊重! 好似我有時喺依度見到d鬼佬食中國餐,試都唔試用筷子就問侍應攞刀叉,我會不自覺地有少少睇佢地唔起 - 又唔見我地食扒問人地攞筷子?
     
    我今次應該係第一次換整成套麥麥精品! N年前喺香港換Hello Kitty d餐大部份比菲傭食~ 但今次已經好好好厭嘞~~~
     
     

    回覆刪除
  35. Wow.. super. Never thought McD have so many varities.  My friend tried the McLobster at Maritime, he told me it's tasteless.  Other than that, McD promoted Teriyiki burger last month.  I didn't have a chance to try. 
    Beside, those glass mugs are pretty. Why we don't have them here?  
    [版主回覆08/29/2009 02:54:00]another blogmate told me that the McLobster wasnt nice, but i still want to try it!
     
    yes i think those glasses are cute as well! maybe your McDonald's will have them later~
     
     

    回覆刪除
  36. 好勁呀~~ 你儲齊一套... 我鍾意荷蘭嗰 set, 好 sharp.... 香港而家都有 " 雙層魚柳包", 仲要係 2 塊 cheese ( 我唔食 cheese....), 不過要 9:30pm 之後先有.... 同埋啲杯好快冇哂, 而家都係派換杯卷, 過一排先可以攞杯咋...
    [版主回覆08/29/2009 17:59:00]香港order 魚柳包洗唔洗等架? 依度order 親都要等最少5分鐘,因為少人order 唔會整定出來!
     
    香港換購快餐店精品情況真係特別瘋狂! 換杯券幾搞笑~~
     
     

    回覆刪除
  37. 嘩..你真係好有心機...找咁多M記資料.....終於儲齊喎....咁下星期開始咪吾洗成日食M記囉...
    [版主回覆08/30/2009 05:42:00]咁啱睇到資料幾有趣,咪貼上來同大家share 吓囉~
     
    仲要換多1隻比妳位靚女呀! 不過老公搞掂~  (已換咗1隻,仲爭1隻!)
     
     

    回覆刪除
  38. 多謝先喎....你真係又靚囡又好人....
    [版主回覆09/02/2009 17:12:00]做乜咁鬼客氣呀!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...