2009年8月27日星期四

砵酒忌廉燴牛腩


1. 紅蘿蔔切大塊; shallots 數粒切半(或洋蔥切塊)備用。

2. 牛腩原塊汆水10分鐘左右,取出瀝乾切大件 + 拌以少許胡椒粉、生抽和少許老抽醃一會。

3. 爆香蒜蓉和薑數片,加入牛腩和shallots,炒至牛腩變色後,再加入茄膏炒勻。

4. 加入砵酒和清水各一半至剛可覆蓋牛腩。

5. 加入撕碎香葉(bay leaves)3片、冰糖1小塊、牛湯精1粒和喼汁少許拌勻煮滾。

6. 滾後轉小火炆1小時30分鐘,加入紅蘿蔔塊和重忌廉(double cream) 適量拌勻再炆30分鐘即成。

P.S. 依味牛腩可中式配飯; 亦可西式配意粉!



7 則留言:

  1. 好正呀! 我多數用紅酒炆, 未試過用其他酒! 你還加重cream, 你說好夾 !!真的要試下先 !
    [版主回覆08/28/2009 19:43:00]砵酒平時用來炆牛尾,不過我老公鍾意啖啖肉,所以我炆牛腩囉~
     
     
     
     

    回覆刪除
  2. 我都係鍾意啖啖肉
    [版主回覆08/29/2009 01:19:00]啖啖肉既牛腩 + 有骨既牛尾唔同風味囉~~~  兩樣我都鍾意!
     
     

    回覆刪除
  3. 我未試過用茄汁黎煮牛腩,多數都係用咖哩/柱侯醬,搵日試下先。
    不過我唔會copy你個食譜去我個blog到,我整好咗,只會放相,你睇我個blog就知我從來唔加食譜。哈~~
    [版主回覆08/29/2009 16:30:00]依個係西方既做法! (唔係茄汁來架,係紅砵酒呀~) 原本應用來炆牛尾既.......
     
    我之前都係炆中式牛腩e.g. 柱侯、南乳,咖喱都試過! 好呀~ 等妳整咗去妳度睇!
     
     

    回覆刪除
  4. yum yum...我要+意粉...^^v"
    [版主回覆08/29/2009 16:27:00]冇哂咯~ 食哂咯~~ 下次請早!
     
     

    回覆刪除
  5. 若果我老公見到呢個菜式, 一定愛不釋手, 仲可能霸住自己食添喎
    [版主回覆08/31/2009 00:01:00]我老公咪又係咁! 果晚佢係咁食哂d肉........仲有少少剩我留返第二朝自己做lunch,不過得2舊d屎咁大既肉,其他全部係紅蘿蔔來!!!!!
     
     

    回覆刪除
  6. 英國啲牛腩好唔好食架,我呢度啲牛腩瘦猛猛,所以好少買
    [版主回覆08/30/2009 23:58:00]中國超市買既好d; 西式超市買既大多較瘦,但我盡量都會揀肥少少既! 全瘦既牛腩邊好味架?
     
     
     
     

    回覆刪除
  7. 呢度中式超市啲牛腩都係咁 真唔明,嗰啲所謂坑腩、崩沙腩去哂邊,掉哂??啲美國人好特別,雪雞冇雞腳冇頭,雪魚冇頭冇尾,見到呢啲都驚
    [版主回覆08/31/2009 01:23:00]係呀~ 因為依度大部份中式超市butcher 果part 都係外判既 - 鬼佬butcher! 只得最新最大既泗和行係用中國人butcher~ 不過睇佢地個樣都唔識分咩腩咩腩.......
     
    英國超市d雪雞都係冇頭冇腳架; 獨立包裝既魚有時都冇頭~ 中式超市既冰鮮雞先有頭有腳,不過貴好多!!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...