2009年8月14日星期五

柴娃娃儲埋一份 - UK vs HK 麥當勞可樂杯 (2009年8月14日)

香港麥當勞買加大套餐送"可口可樂經典弧形玻璃杯",有幾位香港網友都有換,甚至已經儲齊咗一套!
尋日睇電視見到麥當勞廣告 - 英國麥當勞加大套餐都送可樂玻璃杯呀!  同香港果套一樣 - 一套六色~ 不過英國版並唔係經典弧形,而係可樂罐形!

見到香港網友儲咗成套經典弧形,我都心思思想儲套可樂罐形!

 於是今晚就換咗1個姣婆粉紅......(果間麥當勞得1個色咋!) 個杯比真正罐裝可樂高少少~~



 香港既經典弧形~ 其實年幾兩年前,依套經典弧形喺英國麥當勞都送過! 不過當時我冇換.....


 英國既可樂罐形~


 可樂罐形仲係Made in France 呢!
老公覺得英國版比香港版特別~~~ 我都覺得係!  而且幾cute~~~yy7.gif image by veronica_tsim


英國版可樂罐形送贈日期至9月1日,希望可以儲得哂一套啦!



 

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...