2009年8月9日星期日

Yorkshire Pudding (約克郡布丁)


_342.gif picture by veronica_tsim Yorkshire Pudding (約克郡布丁 / 或約克夏布丁)並唔係甜品,依種英國獨有口味既傳統布丁反而係一道配菜來,同淋上咗gravy 既燒牛肉簡直係最佳拍檔!

Yorkshire Pudding 口感輕鬆近似泡芙,味道清淡,有d人會覺得似我地中國"油炸鬼"既輕盈版!

約12個約克郡布丁......

1. 先預熱焗爐220C,然後才開始製作布丁材料。

2. 每格muffin tin 內加入燒牛肉時流出來的油脂約2茶匙 (亦可用生油代替!),將muffin tin 放入焗爐內燒熱油份。(約8 -10分鐘~)

3. 將115g中筋麵粉(plain flour)篩好。

4. 加入雞蛋3隻、275ml牛奶和海鹽1/2茶匙。

5. 用打蛋器將材料完全打勻至順滑無粉粒。

6. 待muffin tin 內油份燒熱後,將(5)的混合物倒入muffin tin,每格約倒入4分滿。

7. 放回焗爐內烤約10至12分鐘,成品以升起發大數倍 + 顏色金黃即成。

NOTE

- 步驟(6)倒入混合物時,混合物應會如煎蛋般起泡泡~ 如無起泡泡的話,即代表油份不夠熱!

- 烤好的yorkshire pudding 應即時上碟食用,否則好快會唔脆變腍 + 縮細塌下!

 建議食法 - 在杯形的Yorkshire Pudding 內淋入gravy!


 配合燒牛肉同食,充滿英式傳統風味~~~~




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...