2009年8月4日星期二

墨西哥包


依個墨西哥包既外表,係"扮日式蜜瓜包版"......

正常既墨西哥包,上面既粉忌廉甜皮應該用唧筒唧出漩渦狀; 不我個唧袋太大 - 放咗粉忌廉料入去,竟然因為太少料唧唔出!!!!_359.gif picture by veronica_tsim

8個墨西哥包......


1. 高筋麵粉224g, 砂糖56g, 即用酵母4g, 麵包改良劑2g, 牛油或豬油20g, 暖水95ml, 牛奶2湯匙, 蛋1/2隻, 蛋黃色食用色素少許 (optional~ 所以我冇用!)。將所有材料在盆中混合拌勻。

2. 將麵糰放在撒粉的平面上搓揉。

3. 將麵糰搓揉至麵糰光滑,有彈性而不黏手為準。

4. 將麵糰放在塗油大碗中,蓋上保鮮紙先發酵30分鐘; 取出摺拍數下放氣,再發酵30分鐘。

5. 墨西哥粉忌廉: 將高筋麵粉84g, 牛油56g和糖28g拌勻至奶白色既成。

6. 將(4)已發酵完成的甜麵糰分成8等份(最好用磅量度!); 每份搓成圓形,放在已塗油的焗盆上發酵至1倍大。

 7. 在包面上唧上粉忌廉。 (我將粉忌廉壓成圓片,放在包面上~)


8. 放入已預熱焗爐180C,焗約10分鐘即成。


P.S. 材料、份量 + 做法根據"香港麵包" - 邱勇靈編著; 烤焗溫度及時間經我自己更改~






8 則留言:

  1. 整得好靚
    [版主回覆08/05/2009 15:32:00]thank you~
     
     

    回覆刪除
  2. 你個衰野....搞到我好肚餓 = =" 真係好想試下你d包包 ><"
    [版主回覆08/06/2009 01:22:00]新任靚太~~~ 想試吓我d包.......咁咪跟住我d食譜試吓整囉!
     
     

    回覆刪除
  3. 好得意個包包
    [版主回覆08/06/2009 01:20:00]因為佢假扮第二個包?
     
     
     

    回覆刪除
  4. 咁想問吓, 個"粉忌廉" 係唔係好黏手? 質感係點? 點先為得? thanks.
    [版主回覆08/06/2009 16:25:00]粉忌廉唔黏手架~ 質感似"紅毛泥",總之將粉忌廉材料搓勻就得架嘞!
     
     

    回覆刪除
  5. 整得唔錯呀!
    [版主回覆08/07/2009 01:42:00]多謝~ 整麵包我都係啱啱先開始,仲係超新手......
     
     

    回覆刪除
  6. 好靚呀 ,一定好好食 !!!
    你咩都識正,好勁呀 !!
    你老公真係有口福 !!
    [版主回覆08/08/2009 18:37:00]多謝讚賞~
    我都係睇麵包書學整既啫,
    一d都唔勁.....
     
     

    回覆刪除
  7. 我跟你既食譜,整咗"腸仔包" ,真係好好食 ,但買相當然無你禁好啦 !!
    你有時間去我個BLDG度睇下,我都好鐘意正野食嫁 !!!
    [版主回覆08/11/2009 17:17:00]好呀~ 得閒大家交流吓吖!
     
     
     

    回覆刪除
  8. hi dear, sorry to bother you once again. I would love to try making this next week. Wonder if I omit putting this 'bread modifier 2 g'? I don't know where to find in Edinburgh (I live in Edinburgh btw). Loads of thanks again. xoxo....have a lovely weekend with your honey!!
    [版主回覆08/17/2012 21:47:16]of course you can leave the dough improver or you can actually find it in Lakeland!

    http://www.lakeland.co.uk/11682/Claybrooke-Mill-Dough-Improver

    you too have a nice weekend with your family.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...