2009年8月7日星期五

未善其事‧先利其器 - 我的烘焙好幫手

雖然我剛剛先開始學整麵包,而且蛋糕方面又唔拿手......但其實好耐之前我已為咗學習baking 作好準備 - 買吓買吓不經不覺就買咗大咋各種仲未用過 / 啱啱先開光既烘焙用具!!!_364.gif picture by veronica_tsim

焗盆 / 模具

 麵包蛋糕模具~ 唔同形狀可以配合唔同需要......

 批 / 撻 / 甜品用具;


 焗盆 / 餅盆, 涼架;


基本工具


 電動Mixer~ 當年為咗學整紐約芝士餅比老公食 ,特登去Asda 買咗依個幾鎊銀既cheap cheap 雜嘜! 不過依個mixer 好好用,除咗有打蛋器果part,仲有麵糰勾~ 整麵包蛋糕都靠哂佢!!!_1856.gif picture by veronica_tsim

 可兌換唔同單位既電子磅~ 做麵包蛋糕唔同普通煮餸 - 各材料份量都要好準確,所以最好有個磅!

 麵粉篩~ (細果個用來裝飾蛋糕時篩糖霜! )

 唔同大小既塑膠 / 玻璃mixing bowls; 量杯 / 量匙~

 矽膠刮刀 + 齒梳膠刮~ 一直想買矽膠造既麵糰刮,不過搵咗好耐都搵唔到......後來比我靈機一觸
_1557.gif picture by veronica_tsim 

- 唸到裝飾蛋糕忌廉表面時用既齒梳膠刮,可以代替麵糰刮! 特別用來分割麵糰時好好用!!!


 麵粉棒; 長柄木匙~


 矽膠掃 / 毛掃~ 我覺得普通毛掃好難清洗得乾淨; 矽膠掃雖容易清洗,但得做麵包時塗抹蛋汁效果麻麻......; 個人推介膠質毛掃(黃色果2隻~) - 掃毛幼細,所以塗抹效果好均勻,而且相當容易清洗乾淨! _1856.gif picture by veronica_tsim

 我用玻璃砧板做搓粉板~ 乾淨好用唔"扇"底!
yy7.gif picture by veronica_tsim

 搓粉手套~ 類似手術用既即棄手套 (不過我依對係reusable!),質地薄而貼手,衛生得來又容易感受麵糰質感!


蛋糕用具



- 上: 蛋糕轉盆 & 蛋糕分割器;

- 中: 忌廉唧袋 + 花咀 & 裝飾蛋糕糖粉花紋紙片;

- 下: 手動打蛋器~ 依個Zyliss 打蛋器超好用! 打蛋器頂部開口既設計,令材料容易流出,唔會殘留喺打蛋器上.......genius!
c562502d.gif picture by veronica_tsim


好日都唔用吓 & 完全未用過既工具

 N年前買咗枝火槍唸住整creme brulee,但仍然未開始實行! 枝火槍到而家仍然未入過gas.......
_359.gif picture by veronica_tsim


 烘焙陶瓷豆~ 用於焗大型撻底時,壓住撻皮,避免撻皮谷起變型!





23 則留言:

  1. 我個mixer冇麵糰勾架,嗰日搓包搓黎搓去都痴手,真係搓到手仔軟,下次我應該會偷懶用麵包機搓包
     
    蛋糕分割器其實易唔易用,我係citysuper見過,不過唔敢買,驚買咗返黎都係攪唔掂 ~
     
    [版主回覆08/08/2009 06:44:00]就算我依個有麵糰勾,都只係用來將材料撈勻時容易d~ 撈勻後我都要用手搓粉架!
     
    蛋糕分割器 - 買時包裝上有圖示,好似唔太難用! 實際上我就唔知嘞 - 因為仲未用過!
     
     

    回覆刪除
  2. 嘩好多工具呀,我鐘意个蛋糕轉盆color,睇起黎巳好好味,今日係其他blog見到个淺紫色le creuset 又係好靚.
    http://hk.myblog.yahoo.com/lecreuset_hk/article?mid=142
    [版主回覆08/08/2009 06:42:00]個轉盆喺香港買既~ 我本想買白色,不咁啱果間店冇,又廢事再行........
     
    我唔太鍾意五顏六色既廚具! 除非搵極都搵唔到or 太貴,否則我會stick to 黑 + 白~~~
     
     

    回覆刪除
  3. 好多好多
    [版主回覆08/08/2009 06:37:00]不經不覺買買吓越來越多!
     
     

    回覆刪除
  4. 嘩!!好多用具呀,妳的廚房肯定好大,如果唔係點裝得哂所有用具呀
    自從上一次整排飽失敗後,我同老公昨日都去左city super睇下d烘焙用具,但最後我都係空手而回,我怕我係"三分鐘熱度",所以我諗住今日又試下再整多一次排飽,如果成功先再買.
    我今次買到"即用酵母",所以希望今次會成功啦!!
     
    PS.多謝妳上次的解答
    [版主回覆08/08/2009 18:31:00]我廚房普通大啦~ 咁又未算好大果隻....不過外國既廚房,大部份都會比香港既大架嘞!
     
    唔好咁客氣啦~~~ 大家交流吓心得,咁先有進步架嘛! 妳今次有即用酵母,就整咩包都會容易好多架嘞! 祝妳今次排包成功!
     
     

    回覆刪除
  5. 好多用具, 我都開始愈買愈多, 不過我同自己說, 要做多的,才可以買新的用具. 這亦成為我的推出力. 我好鍾意你的玻璃砧板, 好cute.
    [版主回覆08/08/2009 18:28:00]我買咗既工具,好多都未必會即時用! 只係妳我都知 - 住外國貨品選擇有限,見到有就好趁手買咗先,左睇右睇第日唔再有得賣就唔知去邊度搵嘞........
     
    我都好鍾意個玻璃砧板!!!  又平又靚又冇一般玻璃砧板咁重! 依個公仔係老公幫我揀架~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 好多用具, 我都開始愈買愈多, 不過我同自己說, 要做多的,才可以買新的用具. 這亦成為我的推出力. 我好鍾意你的玻璃砧板, 好cute.

    回覆刪除
  7. 你都有好多用具呀! 不過喜歡整的話就會買下買, 不知不覺買左好多野, 但部份都未用過的! 我都好想買矽膠掃, 但見到你的comment之後就唔會買了!
    [版主回覆08/08/2009 18:24:00]所以我而家會學習忍手嘞!  間中見到好靚,但自己已有 / 冇乜用既工具,我都會忍住唔買~~~~
     
    我唸未必所有矽膠掃都唔好用既! 但矽膠掃掃毛大多比較粗,掃時手感唔多好.....
     
     

    回覆刪除
  8. 哇有好多啵
    [版主回覆08/08/2009 18:20:00]只要我覺得有用 / 將來用得著 / 冇第二樣工具可以代替既,我都會買下來! 買吓買吓就越來越多.......
     
     
     

    回覆刪除
  9. 靚女,我終於成功喇!我好開心,多謝妳呀...
     
    我今次無整到排飽而係整左腸仔飽,因為對仔女話想要食腸仔飽多過排飽喎(其實我估佢地驚我又再失敗啫),我會將d相放上fb,妳得閒去望下呀.
     
    我下一個目標會整pizza(會唔會心頭大得濟呢?? ),因為我對仔女鍾意食,但要買個pizza盤同一些用具,到時可能又要請教妳喇!
     
    另外,啱啱睇過妳話嗰個抄襲blog,又真係好離譜,左抄右抄,目的何在呢? 真係奇怪!!!
    [版主回覆08/09/2009 07:34:00]唔好咁客氣啦!   其實我覺得整pizza 比整包更易! 妳整包冇問題,整pizza 都一定bingo!  btw 有網友喺永安買到pizza tray~ 佢仲話有唔同大細,妳得閒可以去永安睇睇!
     
    抄襲既事已經交咗比Yahoo 處理! 不過因為係weekend,所以我唸可能要等到星期一.......
     
    我一陣上FB睇妳個腸仔包~~~
     

    回覆刪除
  10. 嘩~真係好多喎~一睇就知妳係整野食既高手
    [版主回覆08/09/2009 07:28:00]哈哈~~~ 我成功咗嘞 - 就係因為我 唔係 高手,所以曬吓冷d架生,起碼有個樣可以嚇吓人!
     
     

    回覆刪除
  11. I have a lot of tools as well, but some have never used yet........hahaha!  I enjoy buying!
    [版主回覆08/09/2009 07:26:00]haha~~~~ that's the nature of women!
     
     

    回覆刪除
  12. 我好鍾意對手套, 的確方便, 尤其係搓麵糰。
    請問可唔可以循環再用架?
    唔知香港有無得買呢
    [版主回覆08/09/2009 17:58:00]我依對手套reusable 架嘛,係循環再用架!
     
    我都唔知香港有冇得賣喎? 其實都可以用即棄手套~ 不過唔環保! 但要小心睇清楚說明 - 適唔適合製作食物用!!!
     
     

    回覆刪除
  13. vca, 阿四 (vca, 又借你地盤同你同阿四傾計~) 我今日用左你排包既食譜, 但改左少少, 結果發酵得非常之靚啊~~ 真係好似街買的包呢~ 今日我整的係松子仁黑芝麻牛油包, 我睇下聽日有冇時間上d相先~ 今日改左既, 係d酵母既做法, 之前我係就咁將乾酵母落埋d麵粉度, 將所有材料攪成麵團, 今次我就係牛奶份量中, 取出約20g的水(暖水), 加落酵母度, 放大約15分鐘等酵母活化, 之後先再加入麵粉等材料裡面, 再攪成麵團~ 做多少少野, 但個包就發酵得快好多, 同埋脹卜卜, 整完出黎好靚仔呀~ 我諗d酵母除左要放雪櫃, 每次攞出黎用都要咁做, 就會似外面d包咁發得咁靚~ 哈哈~ 今日d包好成功, 好開心呀~~~~~~ 多謝vca比左個咁正既食譜我呀~~ thanks~
    [版主回覆08/10/2009 22:23:00]唔洗客氣!
     
    妳用咩酵母架? 我用果隻係即用酵母 - 直接加入麵粉裡面果喎! 另外有一隻乾酵母,就要好似妳所講,先開水活化先用得.......
     
    我冇好似妳講咁做,不過麵糰都發得好好~~~
     
     

    回覆刪除
  14. 呢一樣就真係未聰過喎, 有啲咁嘅野架? 佢唔寫明係 "ceramic", 就咁睇樣我仲以為食得嘅添
    [版主回覆08/10/2009 22:17:00]係? 依個喺英國度好普遍~~~~
     
     

    回覆刪除
  15. 我係百x剩係見過乾酵母, 冇得揀, 所以就要諗計啦~ 你用的即用酵母好似方便d呢~~ 你知麻, 我前晚整果陣, 又冇個電子磅(唔敢買咁貴呀, 驚我3分鐘熱度, 買左唔用就被老公鬧死啦~ )d份量都唔係好準咁, 加上又成日唔記得材料份量, 最後果d暖水比我攤到凍晒, 幾驚佢發唔起呀~~ 係呢, 你d酵母用咩樽入住架? 洗唔洗買個密實樽呀? 我想買個有膠邊, 有扣果隻玻璃密實樽, 但暫時睇左d都覺得好似太大, 聽日得閒又去行下10蚊店有冇岩洗既~
    [版主回覆08/11/2009 02:32:00]乾酵母一向都係要先開水先用得果喎! 妳之前就咁用乾酵母直接加入麵粉呀?
     
    其實唔一定要買電子磅既,而且電子磅都唔一定貴既~ 我果個都係減價野來,一舊水港紙都唔洗! 不過整得麵包蛋糕,就最好有返個磅~ 電子唔電子都好.....
     
    即用酵母係一包包架! 每包7g~ 所以如果用唔到哂7g 的話,我會留喺袋,用膠紙封口再放雪櫃!
     
    阿四話佢見過香港有Hovis 酵母賣,妳可以問吓佢喺邊度買~
     
     

    回覆刪除
  16. 嘩..真係好掂喎你d工具....諗住轉行做"亞茂"呀....
    [版主回覆08/11/2009 17:01:00]哈哈~~~ 全部都係日積月慮買落來.....
     
     

    回覆刪除
  17. 你都幾多野下,我自己最近先買多左2個餅模,加埋都唔及你多咁,.
     
    [版主回覆08/12/2009 02:57:00]點同呢? 你係男人,我係女人來嘛!
     
     
     

    回覆刪除
  18. 嘩...你都唔係整咗好多款cake同包, 但你已經買定咁多用具, 我通常都係整個樣先買個樣, 你成日買咗咁多野又唔用住, 你老公都唔話你, 真係好好呀!
    [版主回覆08/12/2009 16:36:00]英國唔同香港買咩都咁方便! 所以我見到覺得自己有用既,都會買落來~~~
     
    我老公明白買野係女人天性~ 從來我買咩佢都唔會話我!
     
     

    回覆刪除
  19. hehehe...
    [版主回覆08/18/2009 06:36:00]
     
     

    回覆刪除
  20. ☜♡ 肥貓♡☞2009年8月26日 上午1:17

    嘩嘩嘩! 好PRO 呀! 好多工具呀!! 真係唔該晒你, 我岩岩用個MIXER 打野, 見到個"麵糰勾" 唔知係咩, 但係打CREAM CHEESE 又幾好, 唔會"痴"咁多上去...BUT 原來你打麵糰的...
    不過你屋企大,廚房又大就好好多喇, 可以有齊咁多野....
    [版主回覆08/26/2009 17:00:00]pro 既係我d工具....唔係我!  我有好多工具未用過架~
     
    果個麵糰勾,整麵包時先用來搞勻材料,然後先改用手搓,好好用~ 而且唔洗搓咁耐!
     

    回覆刪除
  21. 嘩~~咁你個kitchen咪好大囉~~好正呀
     
    [版主回覆09/16/2009 18:39:00]咁又唔係好大~ 不過比一般香港既廚房大囉!
     
     

    回覆刪除
  22. 我覺得你可以自己開舖頭囉...~@~
    [版主回覆04/06/2010 20:44:00]我有好多工具啫,但我功夫不足嘛! 無資格開舖啊.....
     
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...