2009年11月13日星期五

我愛金石堂!!! (2009年11月13日)

金石堂對我來講真係一個大寶藏!!!!6108-1315447264.gif image by veronica_tsim

剛剛過去星期一送來既書(網誌~),係我第一次用金石堂網上服務 - 不過其實係我早2個多星期落既order,因為當時有部份書無現貨,所以等咗2個多星期先收到貨。

等緊第一個order 送貨既期間,我又喺金石堂睇中咗幾本書! 於是星期一收到貨後,我就急不及待星期二再落第二次order......

今次order 既所有書全部都有現貨 - 星期二下午落既單,今日星期五下午就收到貨咯喎! 快到吖!!!!13-1.gif image by veronica_tsim
我真係愛死金石堂呀~~~~~_343.gif image by veronica_tsim

 依水訂咗5本書......

 好多blog 友都推介依本"65C 湯種麵包",個個都話好用! 於是我又整返本~~~105.gif image by veronica_tsim

 若2年前同老公行街見到衣車大減價,我隨口噏吓話想買部衣車學車野......點知隔咗幾日,老公真係買咗部衣車比我!!!_1302.gif image by veronica_tsim

_353.gif image by veronica_tsim 不過到咗今日,部衣車仲係坐咗喺度,一次都未比我用過......唔想嘥咗部衣車,於是買本書的起心肝學車野!_964.gif image by veronica_tsim

 心野既我樣樣都想玩樣樣都想試......10.gif image by veronica_tsim

見到網友刻橡皮章刻到出神入化,_360.gif image by veronica_tsim我又心癢癢想玩埋一份!!!

頭先立過吓依本書,裡面好多好cute 既印章公仔,睇來刻章應該好好玩~~

等我咪熟本書,今晚上網order 埋d材料......希望可以盡快開工啦!!!105.gif image by veronica_tsim

 又比我搵到一本恐怖漫畫59.gif image by veronica_tsim,而且存貨仲要得返一千零一本!!!3.gif image by veronica_tsim

最後依本書 - "天使遺留的筆記" (Notes Left Behind),雖然我仲未開始睇,不過我極力推介依本書!41.gif image by veronica_tsim
原因係我第一次睇到書既宣傳片段,即時令我淚流滿面~~~~_1738.gif image by veronica_tsim

至於讀後感就待我"讀後"先發表......5.gif image by veronica_tsim



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...