2009年11月23日星期一

日本 - 日式咖喱漢堡扒


1. 免治牛肉用胡椒粉、糖、生抽、磨碎黑胡椒醃好。

2. 加入適量切碎洋蔥拌勻; 再加入雞蛋和麵包糠拌勻成泥狀後,搓成漢堡扒。

3. 洋蔥切碎; 紅蘿蔔和西蘭花切塊備用。(另可加入薯仔塊!)

4. 燒熱油鑊將漢堡扒煎熟,盛起備用。

5. 再燒熱油鑊爆香洋蔥、紅蘿蔔和西蘭花。

6. 加入清水620ml煮至滾,轉小火煮至紅蘿蔔開始腍。

7. 加入弄碎日式咖喱磚1盒,煮滾拌勻至咖喱磚完全熔化,加入漢堡扒再滾一會讓漢堡扒和蔬菜入味即成。

P.S. 我見網上有人話日式咖喱磚要熄火後才加入,如果唔係咖喱汁唔會稠......


 不過我用依隻牌子既咖喱磚並唔需要熄火後先加入! 而且咖喱汁一樣濃稠惹味~~~38.gif image by veronica_tsim






7 則留言:

  1. 响HK 買過一盒加辣的咖喱汁, 我用來煮雞,下次學你煮漢堡扒先、加薯仔都好呵
    [版主回覆11/24/2009 09:09:00]咖喱汁定咖喱磚? 我今次用上面黑色果盒,都幾辣~ 咁緊係唔係辣椒油果隻辣啦! 日式咖喱係偏甜既~~~
     
    依隻咖喱磚幾好味~ 我之前都用來整過雞: http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=4580
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2009年11月23日 下午5:23

    我都係用咖哩塊煮都唔駛熄火,一要會好稠....
    見到就知好食啦,等我搵日煮咖哩雞先
    [版主回覆11/24/2009 18:43:00]之前我都買過其他牌子咖喱磚,我真係未見過話要熄火先加~ 不過我見網上唔止一個人係咁講.......
     
     

    回覆刪除
  3. 依家都少咗整咖喱,我就算整甜口嗰啲,彤彤細細都會話辣
    [版主回覆11/24/2009 18:37:00]最mild 果隻都話辣? 不如妳加多d水,再加多d糖!
     
     

    回覆刪除
  4. 我整過一次漢堡扒出面熟入面都仲係生,你點整呢
    [版主回覆11/24/2009 18:35:00]妳買現成漢堡扒?
     
    我用grill pan 來煎漢堡扒既~ 香口好多! 不過煎野我係靠自己經驗.......煎到咁上下用剷禁吓佢,我就知道熟未架嘞~
     
     

    回覆刪除
  5. 咦 ?! 我好似買咗盒咖喱磚好耐都未郁過 , 好彩你提醒我 !
    搵日又整吓先 ~
    [版主回覆11/25/2009 22:41:00]我都係成日買埋大堆野食,放埋咗就唔記得........
     
     
     
     

    回覆刪除
  6. 我都整過日式咖哩,等我下次又post 先至得 ~
    [版主回覆11/25/2009 22:40:00]等妳下次既日式咖喱post 啊!
     
     

    回覆刪除
  7. 正呀!!!!而家LUNCH睇到我好肚餓~
    [版主回覆11/26/2009 19:30:00]尤其冬天凍冰冰,食熱辣辣既有汁飯就最好!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...