2009年11月23日星期一

教我如何不買它(們)?


_2404.gif image by veronica_tsim 筍呀! 筍呀!! 筍呀!!!


_344.gif image by veronica_tsim乜野咁筍? 一陣先講!4.gif image by veronica_tsim

先講d OK筍既先......

 陶瓷磨刀器~

 聽聞陶瓷磨刀效果完美!

上次喺倫敦Japan Centre 本來都見到個細隻d既,不過當時錯過咗無買,今次見到依個又唔貴,就買隻返來試吓! 105.gif image by veronica_tsim

_2178.gif image by veronica_tsim  到真正筍果d嘞.......

瑞士品牌Zyliss Duo Grater + Julienne Peeler~

先唔講點筍法! 先講講我有幾鍾意Zyliss~~~30.gif image by veronica_tsim

我以前用過好多唔同牌子既peeler e.g. Ikea, 各大超市品牌...覺得全部都唔掂!33.gif image by veronica_tsim

尤其係批紅蘿蔔既時候......_1284.gif image by veronica_tsim

_2157.gif image by veronica_tsim 直至到我買咗個Zyliss Y-peeler - 依個係我用過所有peeler 之中最鋒利,批皮批得最容易、最乾淨、最暢順、最快......總之就係最正既peeler! 唔用既時候仲有個膠蓋蓋住刀片,唔怕會割親手~~ 
_1856.gif image by veronica_tsim除咗好用之外,Zyliss 廚具設計簡單靚仔,同一款產品仲有唔同顏色選擇~ 咁我緊係選白色啦!

自從用過Zyliss Y-peeler 之後,我就對Zyliss 依個牌子好有信心!_1557.gif image by veronica_tsim


所以後來又添置咗個打蛋器~ 依個打蛋器頂部開口既設計,令材料容易流出,唔會殘留喺打蛋器上~ 正!29_3_16.gif image by veronica_tsim

就係因為個Y-peeler + 打蛋器,令我愛上咗Zyliss! 不過佢既廚具都幾貴e.g. 當超市peeler 只賣幾十個p; 但Zyliss Y-peeler 就要£8-10......43.gif image by veronica_tsim

_1561.gif image by veronica_tsim 言歸正傳 - 個磨蓉器 + 橙色peeler 究竟有幾筍呢?

 就係咁筍嘞 - 減價減到每個£1!!!!!_1272.gif image by veronica_tsim

 初時唔知依個Julienne Peeler 點解有狗牙_1278.gif image by veronica_tsim,只係以為同普通peeler 一樣......

但價錢實在太吸引,唔買真係對唔住自己!!!21.gif image by veronica_tsim
 
返到屋企上網睇吓,先知原來係用來刨絲既~~~10.gif image by veronica_tsim

 依把型仔廚房萬用剪平時要£9.......

 而家減到£2!!!! 用來做骨剪都得! 點可以忍到手唔買????102.gif image by veronica_tsim

_342.gif image by veronica_tsim 據我所知香港都有Zyliss 廚具賣! 不過我就唔知賣得貴唔貴嘞......有興趣既香港網友,可以喺"i love kitchen" 搵到Zyliss~


 最後一個戰利品 - KitchenAid 靚女煲~_106.gif image by veronica_tsim

依個煲其實有米色 + 紅色~ 喺正常情況下我會買米色,不過米色只剩返好細既size.....

 二來我考慮到煲柄 + 煲蓋把手都係silicone 來 - 我怕米色用耐咗會變到好污糟!!! 



16 則留言:

  1. 咁筍又真係唔買唔德呵,個 Julienne peeler 我都有一個, 係 Tuppexxxre 出品,用來刨絲做salad 好好用..
    [版主回覆11/24/2009 09:03:00]等我搵次試試先~ 我覺得Tupperware d野都幾靚,不過有少少太colourful for 我......
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2009年11月23日 下午5:19

    我家既係街市超普通既Y-peeler,都幾好用,不過比較感興趣係佢可以刨絲,咁樣就唔驚整到手,同埋個價好鬼死吸引....唔知台灣有冇呢,就算有一定鬼到嚇死人啦,來佬野呀嘛
    等我搵下有冇類似既peeler先
    [版主回覆11/24/2009 18:27:00]其實Zyliss 喺英國都賣得貴架! 不過我買依間店一向賣散貨 (呢~ 即係我買七彩扒刀果間店!),價錢只係一般店價1/3, 不過要撞啱先有貨,賣哂就冇囉......... 咁啱撞正再減價,先平成咁架咋~~~~~
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  3. 嘩真係好抵呀. 而且好特別.
    [版主回覆11/24/2009 18:24:00]我覺得最抵係把萬用剪!
     
     

    回覆刪除
  4. Zyliss香港都賣得貴架,香港個代理即係孖人牌個代理黎架,點會賣得唔貴,好多年前Zyliss啱啱黎香港嗰陣,我mami買咗個chopper,好好用,好利,之後我自己都買咗過,不過洗就麻煩啲,後來我可能冇吹乾就收起,生鬼咗锈,我就拎返去整,不過佢整完刀片崩咗,之後我買咗攪拌機,就放埋佢冇用lu
    [版主回覆11/24/2009 18:22:00]OIC~ 不過擺得喺i love kitchen 賣,都唔慌平得去邊啦........
     
    不過個Y-peeler 真係唔讚多佢兩句唔得! 因為真係好鬼正~ 而我用過最衰既peeler 竟然係IKEA!!! 最主要佢刀鋒真係好好好鈍,批到我好火滾~~~~~
     
     

    回覆刪除
  5. 我上個月都買咗個刨絲既peeler,係日本出既$10貨仔,刨完係要用手自己撕開啲絲
    [版主回覆11/24/2009 18:15:00]刨完要用手自己撕開d絲......  
    日本仔出品都咁搞笑???
     
     

    回覆刪除
  6. 真係好筍喎...香港唔平嫁...我最鐘意刨絲PEELER...好似好好用咁喎...

    回覆刪除
  7. 真係好筍喎...香港唔平嫁...我最鐘意刨絲PEELER...好似好好用咁喎...
    [版主回覆11/24/2009 18:13:00]其實依個牌子英國都賣得貴架! 只係果間店一向賣散貨,加上我又撞啱再減,先得有咁筍咋!
     
     

    回覆刪除
  8. 嘩 ... 貢平 ... 真係唔買都對唔住自己 ..... 得我去 i love kitchen 望下先, 我想買個刨朱士呀....
    [版主回覆11/24/2009 18:11:00]erm.........我買果間shop 一向賣散貨所以平,再加埋佢又咁啱再減價先咁筍之喎! 香港未必有咁筍架~~~~
     
     

    回覆刪除
  9. 日本仔出既cheap野係咁上下架啦,$10貨仔算囉 ~~
    [版主回覆11/24/2009 18:53:00]我一向覺得日本人就算出cheap 野都好得果喎.......好似我地都有果把低能刀仔!
     
     

    回覆刪除
  10. 簡直超筍啊~直頭要第一時間買晒返屋企先喇
    [版主回覆11/25/2009 22:42:00]通常筍成咁既情況下,我都控制唔到自己!
     
     

    回覆刪除
  11. 我最近都入左把CHEAP CHEAP 陶 瓷刀..CHEAP得好緊要架XD 不過我有幾位朋友都用呢款刀出事, 佢地話 把野唔似真刀, 所以無小心..結果就係切手指囉... 呢D野我都好鬼鐘意睇! 但通常都貴到死..我唔捨得買 [加上我少煮..更加唔想買] 不過睇下佢地D IDEA 都好開心!
    [版主回覆11/26/2009 19:07:00]咁妳用時都要小心d呀!
     
    我早排都心大心細想入把Kyocera 架! 不過我網上見有人用咗一星期已崩刀.......仲要係Kyocera 喎!!! 而且我又咁鬼論盡~ 加上我 已經有咁鬼多刀......都係算把嘞~~~~
     
     

    回覆刪除
  12. 真係好介紹,我去慢慢睇下先
    [版主回覆11/26/2009 19:02:00]依個牌子真係好好用!
     
     

    回覆刪除
  13. 嘩!!真係好抵買喎,唔買真係對唔住自己呀~~
    [版主回覆11/26/2009 18:57:00]嘻嘻~~~ 不過都要自己有用先會買既!
     
     

    回覆刪除
  14. i think soon u'll have to start building new kitchen cabinets!
    [版主回覆12/10/2009 20:55:00]it's still ok at the moment, i just need to slow down a bit.....
     
     

    回覆刪除
  15. wowo..such a great deal on those items!!! I have been so addicted to kitchenwares lately!! we have TJ Maxx and Marshall  here in the US.  they all belong to same corp as TK Maxx. Unfortunately they dont carry much of the Zyliss brand, however, they have a wide range of Kuhn Rikon (Swiss brand) kitchen wares. Have you tried this brand? They Y piranha peeler is just amazing! you can give it a try when u saw it in TX Maxx ar... =) http://malukooo.pixnet.net/blog/post/22617477
    [版主回覆05/09/2010 03:53:00]Kuhn Rikon is quite a common brand in the UK~ but i havent tried this brand before. actually ive seen the piranha peelers (both Zyliss and Kuhn Rikon) in TK Maxx! however ive just bought a new Le Creuset peeler cos i lost my Zyliss Y-peeler , it's really good though not as good as the Zyliss, will save the Kuhn Rikon if lose the Le Creuset again~
     
    P.S. is this your blog?
     
     
     
     

    回覆刪除
  16. darn it! i just wrote a whole essay and stupid yahoo just deleted it due to code error!!! anyway, i was just saying no, that is not my blog. I wish i can write such a nice articles chinese like you guys! i am only using yahoo translate ja..hahaha I must confest to you that i am totally 中毒 on your blog on all those nice kitchen wares and pots and pans, which i need 朝 聖 daily. Keep up the good and informative details on them ar! add oiL!
    [版主回覆05/12/2010 02:28:00]maybe you can learn 倉頡 in your free time? i took only 1 week to learn it and it's actually very easy to learn! you can visit this website if you are interested: http://ecj.hk/index.html
     
    also thanks very much for your comment! just like the chinese saying"工欲善其事,必先利其器"~ i love cooking, that's why i love cookware too!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...