2011年2月27日星期日

金盆洗手 (2011年2月27日)

話說我返香港前打算買多一隻29cm oval cast iron casserole 來煮雞鴨~

見好多網民盛讚Staub 點好點好法,但喺蘇格蘭暫時仍然只得網上店買到Staub,

於是我就等返埋香港,喺香港睇吓Staub 個真身,考慮或者會買隻來試試!

其實我一直都覺得Le Creuset 個樣靚過Staub 好多,

只係見咁多人讚Staub 係煲神我先覺得好奇!

不過喺香港見過Staub 真身後,我連果少少因好奇而引起既興趣都無埋......

煲蓋重過煲身,實在太奇怪......而且我覺得Staub 手工唔夠細緻,

見CitySuper 好多display,煲邊enamel 上得唔平均有水滴位!

 所以都係買返Le Creuset!

原本打算買隻29cm oval......

 不過最後買咗隻31cm!

本來我第一選擇係閃閃midnight blue,不過當我見到midnight blue 真身時真係好失望 - 都唔閃既!  140698421_c.gif image by veronica_tsim真係指甲油都閃過佢!! 

(佢地個廣告咁鬼閃好有誤導成份喎!! )

主要係midnight blue 無31cm oval~ 31cm oval 只有Volcanic, Cerise, Teal + Cassis 4個顏色......

頭3個色我一定唔會買,所以最後重投Cassis 懷抱~

買埋依隻,我正式金盆洗手唔再cast iron cookware 嘞!

P.S. 除非我又"唔小心"整爛是但一隻啦! 嘻嘻~~~Laugh-small.gif image by veronica_tsim

我既cast iron 家族......

 5個casserole;

 3隻pans

_1554.gif image by veronica_tsim 一日用一隻唔洗煲/鑊都有凸喎!


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...