2011年2月4日星期五

大吉大利年初一 (2011年2月3日)

今年我既年初一與別不同 + 認真難忘......

因為我喺醫院做咗一個微創手術中渡過!

手術日子係我返香港前由醫生決定既,我份人怕麻煩唔想改來改去,百無禁忌啦! (And that's why 我無留喺香港過埋農曆新年~)

雖則話係微創,不過個肚無啦啦"吉"咗2個窿,話唔痛就假既!

不過大家唔洗擔心我啊! 只係一個小手術來,手術完成後幾粒鐘我已經可以返屋企,而且Mr.T 請咗幾日假喺屋企全天候照顧我,我好快會完全好返架嘞~


早有準備......

 V媽媽特登買咗花膠比我,我就煲定淮山杞子圓肉花膠響螺煲瘦肉比自己補補~

 臨出門口先記得要除哂所有貼身既首飾~

(而家肚池周圍瘀鬼哂,個臍環有排都帶唔返咯......)

 除腳趾環時醒起 - 依個Mikey 純銀腳趾環係我同老公拍拖頭幾日時一齊行街買既,帶足11年都未除過喎!

(不過個腳趾環可以移位架,所以我沖涼都洗得好乾淨架!! )

出院一上車就有禮物收......

我做緊手術期間,Mr.T 個傻佬走去買咗份"勇敢禮物"比我 ,獎勵我咁"勇敢"喎!

 我既新玩具 - Panasonic TA1 高清口袋型攝錄機~

 體積 + 重量同部手機差唔多,帶出街好方便!

依兩日真係辛苦哂老公......

因為傷口痛所以我成日忍唔住喊,又扭計唔肯食藥,不過老公好有耐性氹我安撫我;

較定鬧鐘餵我食粥食藥,成晚走來走去斟茶遞水幫我換暖水袋,搞到老公成晚都無覺好瞓,佢已經整整2日無除過眼鏡,我真係好過意唔去......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

想在此多謝每一位blog 友既新年祝福留言!

恕我無法逐個回應回覆,我想多休息希望傷口快d復原,

因為我好手痕想快d煮餐豐富既開年飯同大家分享啊!

Thank you everyone~ All the best for the year of the rabbit!




1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...