2011年2月15日星期二

孖T跨年回"香"省親2010 - 精緻中菜@又一城八月花 (2010年12月8日)

基本上由香港返咗來之後就直病,香港之行既網誌一直落後!
而家身體大致上已好返哂,係時候急起直追嘞!

如果唔係過多1星期開始煮返飯就"呢咁hea"......

本來好想順住日期來出網誌,不過我發現有部份香港網誌已晨早打咗尖!

暫時仲未過戒口期,依篇就同大家分享香港之行其中一餐幾好味既中菜啦.......

地點係又一城八月花~ V媽媽之前同雀友試過覺得唔錯,是晚就同我 + 老公3個人一齊去食飯! 

每人一個套餐~ 上菜以"半西餐"形式 - 有某幾度菜一早分開哂一人一碟......

原粒瑤柱菜膽燉湯 - 原汁原味,湯非常鮮甜!

不過真係好細碗,一碗對我來講唔多夠喉!!

 鮑菇皇伴露筍 - 個汁係精髓,鮑菇炆得香軟但仍然好有咬頭 ,用刀好似鋸扒咁切來食!

燒汁大花蝦 - 酸酸甜甜既汁類似茄汁蝦碌好惹味,蝦頭勁多膏!!

脆脆BB豬 - 我強推依味菜!  完全無骨,比乳豬皮更卜卜脆,肉更加嫩滑.....

皮 + 肉中間有一層甘香無比薄薄既脂肪......

套餐一人一塊緊係唔夠喉啦,最後我地另外點多2碟BB豬!!

 胡麻醬茄子 - 涼拌胡麻醬加其他調味料,茄子香軟非常入味!

我 + 老公都好鍾意食茄子,唔夠一陣就清咗隻碟!!

 迷你桶仔飯 - 真係好迷你! 啱啱好每人一小碗~

套餐係得咁多野食嘞! 我地另外點多2個菜......

 醬皇茄子海參 - 老公唔鍾意食海參只食茄子,海參由我 + V媽媽搞掂哂!

海參炆得入味軟糯,但又唔會淋pat pat 糊哂,正~~~~~

 鍋粑醬爆銀鱈魚 - 濃味既醬爆銀鱈魚同咬落酥脆既鍋粑簡直係絕配呀!

一向我都對銀鱈魚麻麻地,因為我唔多like 佢肉質鬆散~ 不過依個鍋粑醬爆銀鱈魚好有水準呢!

一向食飯我都唔食飯後甜品,中菜既飯後糖水咩野紅豆沙綠豆沙西米露......更加唔洗預我 + 老公!

燕窩我亦只食V媽媽整既 - 因為可以叫佢唔好整咁甜!

不過V媽媽推薦依度既冰花燕窩好清甜,一人一碗~

 真係唔錯,唔太甜好好食~

 而且好足料呢!

 餐牌竟然有個叫做"鬼唔搭八春卷"......
依餐我 + 老公都覺得好好味!下次返香港一定要再去!

 等食無聊自拍!


 據聞又一城依棵係全港最高既聖誕樹! 真係好靚啊~~~~~~




16 則留言:

  1. 哈哈,一早起身睇到唔係因為啲美食而開心,係妳好精神咁寫blog而開心! 好,美食睇住先,努力加油介口呀!
    [版主回覆02/16/2011 07:32:00]Thank you gjmama! 其實而家感覺已經同平時一樣,不過今日打咗個大乞嚏,先感覺到傷口仲有少少扯扯地.....
     
    戒咗口咁耐,口淡到味蕾開始麻木!  不過仲有一星期我會加油既! 有朋友話我完全好返時請我食瀨尿蝦食到夠為止啊! 嘻嘻~~~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 但但但,但係要切記表面傷口無事,但入面仲有妳睇唔到嘅傷口呀! 介完口都係暫時淺嚼輕嘗好嘞!
    [版主回覆02/17/2011 00:59:00]多謝gjmama 提醒! 我知架嘞~ 醫生都話肚裡面既傷口要3個月先會完全康復得哂,叫我3個月內都唔好拎重野!
     
    戒完口我都會適可而止~ 因為我都唔想依段時間輕咗果幾磅又重返呢!
     
     

    回覆刪除
  3. 真係好似好好味啊~流晒口水啊~
    不過我最愛反而係D紅豆沙綠豆沙啊~
    [版主回覆02/17/2011 00:56:00]依間八月花水準真係唔錯! 雖然每道菜份量好少,但味道精緻好用心去煮~
     
    我唔鍾意甜食,中式糖水更非我所愛! 不過我就幾鍾意杏仁糊!!
     
     

    回覆刪除
  4. Gaileは林家歐巴桑2011年2月15日 下午5:31

    八月花未試,見妳介紹咁鬼正,下次返香港一定要去試下
    我對果碗燕窩起啖
    [版主回覆02/17/2011 00:53:00]依間八月花水準真係唔錯! 值得一試~
     
    其實我食燕窩鍾意食鹹既~ 不過八月花既燕窩味道唔太甜剛剛好!
     
     

    回覆刪除
  5. 你同你老公真係越黎越有夫妻相~ 好似樣呀~ 不過永遠都係女仔靚的既~  
    [版主回覆02/17/2011 00:51:00]真係? 唔知關唔關事我頭髮短咗呢?  
     
    哈哈~~~ thanks MuiMuimui! 女仔幾時都係靚d既~
     
     

    回覆刪除
  6. 等我下次都試下先 見到啖啖燕窩已經流晒口水 !! 
    [版主回覆02/17/2011 00:49:00]雖然每道菜都細細份,不過食得出每道菜都用心做,味道精緻~ 依間八月花水準唔錯!
     
     

    回覆刪除
  7. 快D快D好番! 早D煑多D好嘢食,等我眼晴都Happy 吓
    [版主回覆02/17/2011 00:47:00]快架嘞~ 快架嘞~ 我自己都好手痕! 又想煮飯又想整蛋糕!!  Mr.T 已訂咗我雙手要我煮豬扒.....
     
     

    回覆刪除
  8. 等我o地暑假都都試下先
    [版主回覆02/17/2011 00:46:00]依間中菜值得一試架!
     
     

    回覆刪除
  9. 脆脆BB豬睇相都覺得好脆呢
    [版主回覆02/17/2011 00:46:00]個BB豬真係好味到呢......好食過乳豬多多聲!
     
     

    回覆刪除
  10. 佢地飲茶都好好味家! 佢地既流沙包真係我食過最好味既!
    [版主回覆02/17/2011 23:29:00]係呀~ 有機會我都試吓佢地既飯茶!
     
     

    回覆刪除
  11. Sometimes visiting your blog= torturing myself...
    [版主回覆02/17/2011 23:28:00]heehee~~~ next time you should eat 1st before you visit my blog ma!
     
     

    回覆刪除
  12. 第1次見V媽哦~ 即刻諗起佢既手勢 HAHA!! 你地煮野食咁叻,對食物要求一定更高~ 所以你呢餐飯一定好讚
    [版主回覆02/17/2011 23:27:00]哈~ 我唔係第一次post V媽媽相架嘞!
     
    依餐真係好好食,菜好精緻好有水準~ 值得一試啊!
     
     

    回覆刪除
  13. 八月花我都未試過,睇相樣樣都好正咁喎  海港城有間叫八月居就去過一次,個乳豬又係好好味,不過大碟過八月花依碟,八月居係美心集團,會唔會八月花都係呢,個名咁鬼似 
    [版主回覆02/17/2011 23:25:00]八月花係美心集團架! 不過走中檔路線果隻~
     
    八月花依個係BB豬唔係乳豬呀~ 比乳豬仲加baby 架!
     
    下次我返來一齊去八月花食飯吖!
     
     
     

    回覆刪除
  14. 好呀,食喎我最啱 
    [版主回覆02/18/2011 21:27:00]一於係咁啦! 咁我地下次約食飯又可以唸少一個地方嘞~
     
     

    回覆刪除
  15. 你好呀, 我睇完之後都book左枱下個星期去左食, 真係好鬼期待!!
    [版主回覆02/18/2011 21:27:00]希望你都會鍾意,食得開心d喎!
     
     

    回覆刪除
  16. 我老公因為期日要跑馬拉松, 咁我怕佢跑跑下會猝死(大吉利是 ), 咪星期六晚同佢去食左啦, 真係好好味. 特別係個BB猪. 我試左個杞子土雞湯(用功夫茶壺同杯飲的) 都好好飲,你下次要試一下.
    [版主回覆02/23/2011 00:17:00]妳有無份跑馬拉松呀?
     
    個BB豬真係好好味! 去八月花一定要點依個呢~
     
    今次係V媽媽發版點菜,下次我都叫佢試吓個杞子土雞湯先!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...