2011年2月20日星期日

孖T跨年回"香"省親2010 - 好正泰菜@九龍城黃珍珍 (2010年12月13日)


一直想帶老公食一餐正宗好味既泰國菜,

因為喺英國食到泰菜,絕大部份都係中國人煮既......_1282.gif image by veronica_tsim

是日特登去咗九龍城黃珍珍,果然無令我地失望呢!_343.gif image by veronica_tsim

去相......

 先來一個加辣冬蔭功 - 足料又香濃,一鍋竟然有3大隻大頭蝦!

酸酸辣辣非常好飲,Mr.T 讚不絕口呢~~~

 大頭蝦好新鮮,蝦頭超多膏!

 我既札肉湯檬粉 - 湯底好鮮,厚切札肉,仲有大量芽菜 + 莞茜蔥,食碗連湯比我清哂!

 老公既唔記得咩牛肉炒飯 - 好有鑊氣好好食!

 泰式香草燒乳鴿 - 好特別既燒乳鴿!
唔知佢地用咩香草,不過真係好香, 同燒乳鴿非常配合~ 一隻好特別又好鬼正既燒乳鴿!!

 辣椒膏炒螺 - 大大隻翡翠螺用辣椒膏炒,超級香辣惹味~ 差d連辣椒膏都想飲埋!!

 馬拉盞炒通菜 - 最簡單既炒菜,不過同樣好有水準!

我記得N年前我曾經同V爸爸V媽媽幫襯過九龍城黃珍珍,隱約記得當時佢地既店並無咁大,裡面裝修亦無而家咁靚,但食物就好好味!

多年後同老公再返來食依一餐仍然好好味!  真係令人感動......

香港就係需要依種有質素 + 水準長期保持穩定既餐館!!

下次再返香港一定會再幫襯~

依餐黃珍珍咁正,不其然令我唸返起之前幫襯過好就腳既新世紀心‧泰 - 兜冬蔭功裡面果隻全隻發霉既大頭蝦,唸起都打冷震! 唔洗旨意我會再幫襯~

 等食無聊自拍......

 禮尚往來! 睇吓Mr.T 個樣幾冧~~~~




26 則留言:

  1. 下次返去一定要試下!!
    [版主回覆02/22/2011 03:29:00]黃珍珍有2間分店 - 九龍城 + 佐敦~ 我未試過佐敦店,但我覺得九龍城店好好味!
     
     

    回覆刪除
  2. 黃珍珍真真掂!
    [版主回覆02/22/2011 03:28:00]依餐我 + 老公真係覺得好好味!
     
     

    回覆刪除
  3. 你地洗呂0洗咁sweet呀
    [版主回覆02/22/2011 03:25:00]哈哈~~~ 我地一無聊就用sweet 來kill time!
     
     

    回覆刪除
  4. 睇到流哂口水 , 超正呀 !
    [版主回覆02/22/2011 03:24:00]個湯真係唸返起都流口水!
     
     

    回覆刪除
  5. 好多好嘢食!!你同你老公都好擦得!!!!
    [版主回覆02/22/2011 03:23:00]我地2個都為食嘛!  而且依餐真係好好味呢~
     
     

    回覆刪除
  6. 你哋兩公婆真係sweet 到...........
    [版主回覆02/22/2011 03:22:00]嘻嘻~~~ 等緊食野無聊嘛.....
     
     

    回覆刪除
  7. 個湯好掂~!!!!!!! 見到個蝦頭真係流哂口水! 珮夫人
    [版主回覆02/22/2011 03:21:00]個冬蔭功 + 個燒乳鴿係依餐最好味 + 我會強推既2個菜! 下次再幫襯我都一定會再點依2味!
     
     

    回覆刪除
  8. 你唔好介意喎 , 我已經 bad list 這間九龍城黃chun chun 店, 2年幾前去, 當時入座只是19:30 , 我們叫的餸起碼有4個微暖 , 冬陰公都是暖的 (當時是夏天)  , 好似是翻熱比我哋咁 , 第1&2碟都都算, 越上越唔對路, 然後我們投訴要求換啦, 當然是不禮貌態度對待囉....  
    [版主回覆02/22/2011 03:20:00]傻啦~ 唔會介意!  每個人經驗或喜好未必一樣嘛~
     
    我都見網上好多人話九龍城黃珍珍服務唔好! 不過可能果日我地去食lunch,當時店啱啱過咗lunch time,本來都幾多人,但到我地上菜時客人已走得七七八八......
     
    可能果日客人唔多,果位阿姐服務唔錯好有禮貌,而且食物水準都好好呀!
     
     

    回覆刪除
  9. 我都好耐無去九龍城食泰國菜啦 見到都流晒口水 
    [版主回覆02/22/2011 03:16:00]係囉~ 我見九龍城好多泰國人開既小食店! 下次我都想試吓果d小店!!
     
     

    回覆刪除
  10. 等我搵日都去試下先....
    [版主回覆02/22/2011 03:14:00]記住要試個冬蔭功喎! 我見到網上有d人話唔夠辣,所以如果妳鍾意辣既話,最好叫定佢地加辣啊~
     
     

    回覆刪除
  11. *×◆..嘉b`*PINKY× || °..“2011年2月21日 上午12:52

    @0@雖然我未食過~~~ 不過睇相好似好好食咁XD! 有機會一定要去試下^^!!!
    [版主回覆02/22/2011 03:11:00]香港太多好野食嘞! 所以我 + Mr.T 都唔係試過好多泰國菜,但依餐我地真係覺得好好食 + 好滿意~
     
     

    回覆刪除
  12. 九龍城黃珍珍, 下次回香港我也去那试试。
    在sheffield 有一家泰餐馆,是泰国人开的,我只去过一次,因为价钱有点贵。
    [版主回覆02/22/2011 03:10:00]蘇格蘭好多Thai food 都係中國人開既店既fusion 菜,有d味道都還可以,但食得出唔係正宗~
     
     

    回覆刪除
  13. We have alot of Thai and Viet people in the US, so the Thai food and the Viet food is pretty tranditional here~
    [版主回覆02/22/2011 03:09:00]ive been Canada's Chinatown before, there were lots of traditional delicious Viet + Thai food! loved it~
     
     

    回覆刪除
  14. 宜家Mr.T真係愈黎愈食得 辣     勁!!!!!!!!!!
    睇到我流曬口水
    [版主回覆02/22/2011 02:48:00]係呀~ 佢而家真係越食越辣! 點個冬蔭功時我都未話加辣,佢就自己同人地講要加辣嘞~
     
    個冬蔭功真係無得頂! 我睇返相都唸起好好味!!
     
     

    回覆刪除
  15. 九龍城熟食街市有一間食泰國野都好正架!
     
    [版主回覆02/22/2011 02:46:00]我唸九龍城好多泰國人住定嘞~ 我見九龍城幾多泰式小食店!!
     
     

    回覆刪除
  16. 你地幾時都咁sweet架bor~* haha!
    好在我剛食完早餐咋,個冬陰公加辣一定好正,搞到我都心郁郁添 :p
    我一路睇一路諗 "咁多好野食,究竟係幾多人份量?" 原來你同Mr.T兩個搞掂哂~ 犀利呀
    [版主回覆02/23/2011 00:00:00]個冬蔭功真係好好味! 喺Glasgow 無可能飲得到咁正~
     
    哈哈~~~ 我 + Mr.T 喺蘇格蘭無咩好食都咁鬼大食,返到香港當然會更犀利啦!
     
     

    回覆刪除
  17. 之前朋友食過心泰都好差,依今次既介紹唔錯呀,可以去試下先.^^.
    [版主回覆02/22/2011 23:56:00]心‧泰真係好唔掂!  唔好食都算嘞,無理由隻蝦係霉架嘛!! 我食過一次都比佢嚇到唔敢再幫襯~
     
     

    回覆刪除
  18. 之前朋友食過心泰都好差,依今次既介紹唔錯呀,可以去試下先.^^.

    回覆刪除
  19. 好耐冇幫襯過黃珍珍,去九龍城通常都幫襯其它,睇完相好想食  啲螺一定太好味嘞,妳連個“螺”字都唔放過,妳打“ 大大隻翡翠 ”,個螺比妳食咗 
    [版主回覆02/22/2011 23:42:00]係喎~ 睇到妳咁講我即時改返嘞!
     
    其實我地口味真係好鬼夾! 咁下次我再返香港時,唔好淨係去食元氣咯!
     
     

    回覆刪除
  20. Wow, so yummy.  I love Thai Curry Crab 
    [版主回覆02/22/2011 23:41:00]yes it was a very nice lunch!
     
    dont like eating crab outside, it's too messy....
     
     

    回覆刪除
  21. 泰國菜食到怕怕...因為我老公有個朋友開咗間泰國餐...放假時我哋成日都落去佢舖頭同佢啲小朋友一齊玩....有時晚飯都係果到食...成日食所以搞到我怕怕.....
    [版主回覆02/22/2011 23:39:00]咁正呀~ 我好鍾意食泰國菜架! 比我我一定唔會怕怕啫~
     
     

    回覆刪除
  22. 食泰國菜一定係九龍城啦 不過, 除左 "黃珍珍" 仲有好多正架  好似"金寶" "同心"前甘 下次返來, 去試下其他 一齊去都得架 
    [版主回覆02/22/2011 23:38:00]係啦~ 我見九龍城好多泰國人既小食店! 我都好想入去試吓!!
     
    其實我果日想去妳上次去果間小曼谷架! 不過唔知訂點去......見到大大間黃珍珍咪入去囉! 好彩依餐咁好食!!
     
    下次一於搵妳帶路啊!
     
     

    回覆刪除
  23. 正呀!返香港一定要同埋屋企人去食先得 我呢個鎮既2間泰國餐廳都係由係度出生長大既泰國人開 好多菜式都美式化左 而且仲有sushi食 XD 每次去會諗起係香港食到既泰菜
    [版主回覆02/23/2011 07:28:00]九龍城有好多泰國人聚居,食泰國菜好多選擇架!
     
    咁搞笑泰國餐廳有壽司食!!?!?  
     
     

    回覆刪除
  24. Gaileは林家歐巴桑2011年2月22日 下午7:59

    妳老公碟炒飯咁似用蝦膏炒既,係咪有加蝦膏菜單冇寫?
    [版主回覆02/23/2011 22:29:00]唔係蝦膏炒飯來架! 蝦膏炒飯炒到咁既色鹹鬼死啦!!!!
     
     

    回覆刪除
  25. KwokMan kuen eunice2011年2月24日 上午5:32

    黃珍珍真係冇得頂
    之前試過1次有讚冇彈
    [版主回覆02/24/2011 21:47:00]依餐真係好好食! 每樣菜都好有水準~
     
    最搞笑埋單後無厘頭送咗2張聖誕書展贈卷!
     
     

    回覆刪除
  26. 我覺得你好似好鐘意食泰同越菜呢~
    [版主回覆03/04/2011 23:55:00]係呀! 因為我依度無好食既泰越菜嘛.....
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...