2014年1月24日星期五

農曆新年 - 素蘿蔔糕

La Cuisine De Veronica, V女廚房, 賀年糕點, 蘿蔔糕, 素蘿蔔糕, Steamed Mooli Cake, Vegetarian Steamed Mooli Cake

Mr.T 阿姨本身唔係食素,
但蘿蔔糕就只食素既蘿蔔糕,
依個version 特別為佢而做~
其實做法大致上同葷既蘿蔔糕相同,
只係配料 + 調味料上有少少分別!


1. 白蘿蔔2斤(約1200克); 粘米粉85克; 鷹粟粉95克; 清水約300毫升。


2. 冬菇和菜脯各適量 - 冬菇浸軟後搾乾水份切粒; 菜脯浸洗一會免過鹹,瀝乾後切粒備用。


3. 蘿蔔去皮後刨成粗絲。


我部BOSCH kitchen machine 買咗3年多,
一直只用過來打麵糰打蛋白打忌廉,
今次第一次用刨絲功能來刨蘿蔔,
要摷返說明書出來先知點用......


終於攪掂! 兩大條蘿蔔,3分鐘就變成大盆蘿蔔絲,
唔洗人手刨到手軟! 正~


4. 燒熱少許油,下冬菇粒和菜脯粒炒香,用少許糖調味,盛起備用。


5. 下蘿蔔絲炒熟,保留蘿蔔絲出的水。


6. 熄火,將粘米粉和鷹粟粉篩勻,加入蘿蔔絲內拌勻,一邊拌一邊加入適量水份,拌至完全勻循無乾粉。


7. 加入先前已炒香的冬菇粒和菜脯粒拌勻。(預留少許冬菇和菜脯粒作裝飾糕面!)


8. 以胡椒粉、糖和香菇調味粉調味。

香菇調味粉


9. 糕盆先掃上一層油,將蘿蔔糕混合物倒入糕盆內,抹平糕面。


10. 蒸約45分鐘至1小時,取出灑上素肉鬆和預留的冬菇粒菜脯粒,再灑上少許蔥花即成。

素肉鬆 (黃豆製品) 



P.S. 依個係素蘿蔔糕食譜,唔係"齋蘿蔔糕"食譜! 
齋既定義除咗唔食一切來自動物既食物(葷),
亦唔會食五辛 - 即大蒜、小蒜(蕎頭)、韭菜、洋蔥 + 蔥~
所以如果食齋的話,記住唔好落蔥花啊!
若想有點點綠點綴賣相,可改為用芹菜粒~




 


9 則留言:

  1. yay.. thanks for your recipe, been waiting for it.. now it's time to start working in the kitchen for CNY.. LOL thanks...

    回覆刪除
    回覆
    1. you're very welcome!
      i will try making water chestnut cake next week~

      刪除
  2. 我囡囡也是只吃素蘿蔔糕,不願吃肉類蘿蔔糕 >_< (她5歲、一向不是素食者)……
    謝謝妳的食譜

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣! ;;)
      肉類蘿蔔糕材料都係較油膩既腊味,難得小妹妹鍾意食素蘿蔔糕,健康啊!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...