2010年2月20日星期六

農曆新年 - 同金共富 (金菇扒魚肉釀炸豆腐)


依個係我自創既賀年菜色"同金共富"~ "金"即金菇; "富"即炸豆腐是也!

1. 急凍魚漿解凍後用胡椒粉、糖、雞粉和麻油調味。(當然最好用鯪魚肉啦!)

2.  果皮浸軟後切碎,和剁碎的蔥和莞茜一同混入魚肉中。

3. 加入清水少許和粟粉拌勻,用筷子同一方向搞拌打成膠。

4. 炸豆腐(豆腐卜)開半,將魚肉釀入炸豆腐內。

5. 金菇剪去尾部,洗淨瀝乾備用。

6. 芡汁: 將水半杯、生抽和蠔油各1湯匙、糖1茶匙、粟粉3/4湯匙、麻油和胡椒粉少許拌勻。

7. 燒熱油鑊,放入釀好的炸豆腐,煎至魚肉熟透和顏色金黃。

8. 釀炸豆腐先盛上碟,再燒熱油鑊下金菇炒散,倒下(6)的芡汁煮滾至汁稠,淋在煎好的魚肉炸豆腐上即成。


7 則留言:

  1. 個菜式和個名好"配合". 釀豆腐好靚! "美女"成個大廚!!100分!!
    [版主回覆02/22/2010 02:02:00]過獎嘞何媽!  新年嘛~ 開年飯應該講個好意頭既!
     
     

    回覆刪除
  2. 你整左好多個球呀﹗你最後有冇清晒呢﹖
    [版主回覆02/22/2010 02:01:00]一包豆腐卜好鬼大包架! 而且包魚漿解凍咗又唔可以雪返......咪唯有一次過整哂佢囉!
     
    依餐飯星期五晚整,今日星期日 - 晏晝餐lunch 已經清哂所有餸菜!
     
     

    回覆刪除
  3. 我男友唔食得金茹,佢腸胃唔好會原條屙返出黎,所以我要改用第2d。
    [版主回覆02/22/2010 17:52:00]當然可以用第二種材料來扒啦! 不過 唔用金菇咪唔係"同金"囉.......
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  4. 好叻叻唷...咁都唸到....豆腐炸到好令仔唷...
    [版主回覆02/23/2010 00:02:00]Thanks~ 依個都幾容易整!
     
     

    回覆刪除
  5. 釀炸豆腐真係要好有心機先得,我鍾意食但冇心機整
    [版主回覆02/23/2010 00:00:00]我又覺得唔麻煩喎! 好快手架咋~
     
     

    回覆刪除
  6. 整得好鬼靚呀 , 你好有創意喎.....
    [版主回覆02/23/2010 00:00:00]意外驚喜之作! 估唔到咁好送飯,老公好鍾意依味新菜!
     
     

    回覆刪除
  7. 個名改得好貼切喎,依味清清地,又好意頭,真係正正正~ 
    [版主回覆02/24/2010 08:31:00]
    真係意想不到又幾對味喎!  果日同V媽媽傾電話,我話佢知我自創咗個賀年菜,佢聽到覺得好好笑~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...