2010年2月3日星期三

DIY! (2010年2月3日)

來咗英國十幾年,除咗我剪男人頭果幾年有keep 住去salon 之外,我留返長頭髮之後,只去過英國既salon 2次!

不過2次都嗌哂救命咁返香港,搵自我中學時代開始幫我剪頭髮既髮型師Eddy 補鑊......

自此我每次返香港,一落機第一時間做既第一件事, 就係搵Eddy 幫我剪頭髮!

上次返香港已經係舊年3月既事~ 頭髮已經長咗好多,已經到腰嘞!  但暫時我並唔想剪短住,因為我間中會捲曲髮~

不過前面既髮蔭越來越長,我越來越頂唔順.......

 唯有自己操刀搞掂! (其實已經唔係第一次咯~~~~ )

_359.gif image by veronica_tsim 暫時頂住檔先啦! 過幾個月先返香港搵Eddy~

至於剪完係咩樣......_342.gif image by veronica_tsim而家我啱啱洗完頭,頭髮未乾~ 過幾日等頭髮生返順少少先比大家睇吓!



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...