2011年7月20日星期三

食自己一餸一湯 - 2011年7月19日 (附食譜)


蕃茄薯仔煲豬骨 & 蝦醬蒲瓜絲煎餅

雖然Mr.T 出咗trip,不過as usual 我自己一個人都會照煮飯食架!

好多人話英國一天四季,但其實一到夏天都唔係人咁品!
最近天氣熱到坐喺度唔郁都會標汗,熱到連胃口都無埋!!

除咗熱到無哂胃口之外,連煮飯都受影響......

首先無胃口得來又想煲啖湯水飲吓(始終中國人嗜湯水嘛!),

但唸來唸去都只想飲酸酸地開胃既蕃茄薯仔湯;

第二本來依餐仲有條石斑既,尋日未蒸時我已經懷疑條石斑霉咗

抱住姑且一試既心態去蒸......蒸出來宜係霉喎!!!!!!!!!!

明明我買條魚時好新鮮架嘛......

以我估計果日買餸天氣太熱,買完餸又唔係即時返屋企,條魚喺架車裡面焗一焗......所以搞成咁~

第三天氣熱咗,就感覺連個雪櫃都好似唔夠凍,所以我一到夏天就會將雪櫃較凍少少......

 好明顯我今次重手得滯,所以雪壞咗條蒲瓜個頭!!

今次係我第一次買蒲瓜 + 煮蒲瓜!

其實中超成日都有蒲瓜賣,不過唔知點整,所以一直無買過......

早前無意中睇到依條link - http://tw.nextmedia.com/subapple/article/art_id/31698735/IssueID/20090611/sec_id/1898

一系列既蒲瓜食譜好吸引,尤其係個蒲瓜絲餅~  就買1條蒲瓜試吓整啦!

不過我將食譜材料份量改咗,因為我覺得原食譜好似用太多麵粉!  

我唔鍾意太多粉既感覺 ,所以自行減咗麵粉份量,但加多咗1隻雞蛋~

就咁睇條link 個食譜已經覺得好香口好吸引......

 不過估唔到整咗出來竟然比我預期中更加好食!

(哈~ 唔知關唔關我改咗個食譜事呢? )

蒲瓜既清甜同蝦醬非常配合~

雖然依個餸有蝦醬,不過我覺得Mr.T 一定會鍾意食!

等Mr.T 出完trip 返來再整比佢食!!
本來無咩胃口...突然胃口大增......

最後一大碟煎餅、2碗白飯 + 一湯碗蕃茄薯仔湯全部比我清哂!!


 蕃茄薯仔湯食譜click here~

 蝦醬蒲瓜絲煎餅食譜click here~





9 則留言:

  1. 一邊煮野食一邊諗住另一半既時候 就算過程可能會有少少麻煩都會好幸福的 Mrs T. 希望你呢份熱誠keep forever呀:p p.s. 我係CitySuper買咗罐Irn Bru  都okay wo,不過我覺得太多氣 :) $9 一罐,um..貴其他普通soft drinks 1倍.
    [版主回覆07/22/2011 05:15:00]Thanks Joey!  我當然會keep 住依份熱誠啦,因為Mr.T 對我廚藝既讚賞就係我既動力!
     
    我知妳買咗罐Irn Bru,妳貼咗上FB嘛! 不過應該係妳setting 問題我老公睇到我睇唔到啊!
     
    妳下次飲完記得睇吓自己條橙色脷喎!
     
     

    回覆刪除
  2. 一大碟煎餅、2碗白飯 + 一湯碗蕃茄薯仔湯全部比我清哂
    妳又幾擦得架喎 , 又有得食又唔怕肥~真happy羨慕呀!
    [版主回覆07/22/2011 05:11:00]嘻嘻~~~ 其實我一向多飯少餸架! 不過個煎餅太好味,所以先清哂!!
     
     

    回覆刪除
  3. 可能你要買個保凍袋/櫃仔...雪住D食物...咁易霉, 真係熱得好利害喎...
    [版主回覆07/22/2011 05:10:00]其實之前喺香港去美食節我有一個保凍袋既,不過果日無唸住買魚買肉,所以無帶到出去!  下次會擺定個袋喺車!
     
     

    回覆刪除
  4. 你令我諗起芙蓉蛋飯啊.好想食,哈哈......
    [版主回覆07/22/2011 05:09:00]依個煎餅好食過芙蓉蛋多多聲呀!
     
     

    回覆刪除
  5. 你一個人可以食到一大碟煎餅、2碗白飯 + 一湯碗蕃茄薯仔湯咁食得都唔肥真係好多人羨慕架
    [版主回覆07/22/2011 05:08:00]妳唔記得我個胃裡面有個黑洞咩?
     
     

    回覆刪除
  6. You really have 4 stomach ar
    [版主回覆07/23/2011 17:11:00]hey~ im NOT a cow!!!!!
     
     

    回覆刪除

  7. [版主回覆07/23/2011 17:11:00]謝!
     
     

    回覆刪除
  8. 睇完我都好想食,click入去睇下難唔難先,唔難我今晚整
    [版主回覆07/25/2011 18:04:00]尋日我又買咗條蒲瓜,唸住整比Mr.T 試吓! (其實我自己都好想食!! )
     
     

    回覆刪除
  9. 你個餅賣相已經好香口﹐引C我喇~ 因為我好鐘意食呢D香口野﹐ 但自己屋企又好少整(怕油煙)﹐ 所以一出街(有機會)就會買或點黎食~
    [版主回覆08/05/2011 21:24:00]依個煎餅我食上咗癮嘞! 我個個星期都買一條蒲瓜整一次先安樂....
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...