2011年7月18日星期一

靈"Can"

話說上星期二99篤篤撐表演(網誌)後收咗好鬼多花!


99架車已塞到爆棚,所以將其餘既花分哂比我地、大伯 + 姑仔自行處理~
當晚返到屋企已好夜,所以將花放咗喺hallway......


第二日經我一輪左插右攝,因為花樽太迫唔小心比我整斷咗好多枝!
喺半插半整斷迫爆哂全屋僅有3個大花樽既情況下......

 終於勉強安置好1個大花籃 + 4大紮鮮花!

花籃有幾枝白色劍蘭,揀咗2枝開得特別靚既剪短,插喺迷你花樽仔......

  原來劍蘭都唔一定老土既!

一插好花就聞到一屋鮮花芳香~~~~~

不過......
Mr.T 放工返來一入客廳就講咗句"好香",但隨即不停打乞嚏 兼嚴重鼻塞流鼻水! (真係好誇張果隻!! )

因為Mr.T 本身有花粉症,一到夏天就會發作! 我唯有拿拿淋將所有花搬哂入廚房......

神奇既事發生嘞 - 喺關上廚房門既一刻,Mr.T 就無再打過乞嚏,鼻水亦慢慢收乾,鼻哥變返暢通無阻!

拔......
當Mr.T 去廚房為我沖茶,佢一推開廚房門就即時連續打3個大乞嚏!

幾鬼靈"Can"呀!!

其實之前99表演都攞過花返屋企插; Mr.T 又會間中送花比我,
但佢既花粉症從未試過咁一觸即發! 估計今次係因為攞返屋企既花數量太多吧~

Mr.T 尋晚(7月17日)出咗trip......我終於可以將d花由廚房搬返出來嘞!

已經過咗足足一星期,花仍然開得好燦爛! (落咗flower food d花果然可以last 好耐!)
之前仲未開既香水百合 + 火百合都開花嘞!
不過好似太迫d火百合唔夠位開花......

以防萬一 - Mr.T 出trip 前,我特別買咗盒hayfever 藥比佢袋定喺身! (我幾賢慧!! )
Mr.T 為咗報答我......

 吼我睇睇吓電視恰著咗,賜我右鴨乸蹄一個佢既肖像......

好讓佢出咗trip 我都可以同佢朝夕相對! 
(佢竟然用好難洗得甩既permanent marker! 搞到我今日shopping 試鞋時比隔離個女人笑!)




15 則留言:

  1. 隔離個女人笑妳,系因為佢好羨慕你,有一個獨一無二的可愛紋身
    [版主回覆07/20/2011 17:54:00]係? 佢早響嘛! 依個公仔我都畫到,我唔介意即場幫佢畫返個!
     
     

    回覆刪除
  2. 哈哈,好SWEET既公仔!
    [版主回覆07/20/2011 17:53:00]Thank you hiny!
     
     

    回覆刪除
  3. 未見過白色劍蘭呀...又幾靚喎!! 咁你呢幾日要多d show off下你既獨有紋身喇! 哈哈!
    [版主回覆07/20/2011 17:53:00]我都係第一次見白色劍蘭咋! 通常都係紅黃紫~
     
    哈哈~~~ 沖涼洗甩哂啦! 邊度last 到幾日咁耐? 唔沖涼就得!
     
     

    回覆刪除
  4. 果兩支劍蘭插得好清雅呀!其他果幾樽就好熱鬧喇!
    [版主回覆07/20/2011 17:51:00]真係無哂位嘞! 已經揼咗好多紅掌無插,本來劍蘭都想揼埋,不過好彩醒起仲有個迷你花樽仔~
     
     

    回覆刪除
  5. 我都有花粉症啊!一早一晚最厲害...真係好可憐o架!
    [版主回覆07/20/2011 17:50:00]我老公就夏天發作,有時由朝到晚都係咁,睇見佢都好辛苦......
     
     

    回覆刪除
  6. 妳先生都幾鬼馬!嘻嬉!
    [版主回覆07/20/2011 17:49:00]哈哈~~~~ 係幾架!
     
     

    回覆刪除
  7. 你老公上次已經係用好難洗甩果隻筆﹐ 今次又再用 ~
    [版主回覆07/20/2011 17:49:00]咪係同一枝筆來果囉!
     
     

    回覆刪除
  8. 睇來MR T 好唔想係佢出TRIP個陣你去買鞋WO 下次買定D FACE PAINTING既筆俾佢畫啦 好過用PERMANENT MARKER! 珮夫人
    [版主回覆07/20/2011 17:48:00]咁我寧願比人笑都要去買鞋!
     
     

    回覆刪除
  9. 好少見到白色劍蘭原來都好靚
    我覺得有d似薑花呢!
    [版主回覆07/20/2011 17:47:00]係呀~ 我都覺得似薑花! 我好鍾意薑花既香味架,不過依度無薑花賣......
     
     

    回覆刪除
  10. 白色劍蘭好靚, 香港成日都只係見到紅黃紫.
    [版主回覆07/20/2011 17:46:00]其實依邊最常見都係紅黃紫架! 白色我第一次見咋~
     
     

    回覆刪除
  11. D花真係勁多呀﹗Mr. T 個鼻點會無反應呢 。你個Mr. T 都好鬼馬﹐紋身技術 仲好掂添 。
    [版主回覆07/20/2011 17:45:00]真係好多花! 吸水吸得好快,朝朝都要幫d花加水.......
     
    佢黐黐地線架! 成日喺我d手手腳腳畫公仔!!
     
     

    回覆刪除
  12. 哈哈~你老公真狡猾~  
    [版主回覆07/20/2011 17:44:00]比佢激死呀!
     
     

    回覆刪除
  13. (Empty)
    [版主回覆07/22/2011 05:25:00]       
     
     

    回覆刪除
  14. (Empty)
    [版主回覆07/27/2011 16:53:00]
     
     

    回覆刪除
  15. so sweet
    [版主回覆07/27/2011 16:53:00]
    Thanks Vinci 媽咪!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...